//

Andere maand bekijken in Agenda app?

Andere maand bekijken in Agenda app? discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of en vooral hoe het mogelijk is om in de maandweergave van de agenda app (op de watch) door te bladeren naar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-06-16, 15:05
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Question Andere maand bekijken in Agenda app?

Weet iemand of en vooral hoe het mogelijk is om in de maandweergave van de agenda app (op de watch) door te bladeren naar een volgende maand?

Alle voor de hand liggende dingen (swipes naar links, rechts, boven, beneden, time-travel via kroonwieltje etc) volgens mij al geprobeerd maar hij laat uitsluitend de huidige maand zien. Wat ben ik nog vergeten?

Zou jammer zijn als het helemaal niet kan. Is potentieel een (onverwacht) handige feature dat je op je watch snel ff kunt checken op welke dag v/d week een bepaalde datum valt, maar 't is nu maar heel beperkt nuttig (omdat binnen de huidige maand een simpel rekensommetje - vandaag + 7, 14 of 21 - ook al duidelijkheid geeft).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-06-16, 10:38
bing69 bing69 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20170917003111 Bekijk bericht
Weet iemand of en vooral hoe het mogelijk is om in de maandweergave van de agenda app (op de watch) door te bladeren naar een volgende maand?

Alle voor de hand liggende dingen (swipes naar links, rechts, boven, beneden, time-travel via kroonwieltje etc) volgens mij al geprobeerd maar hij laat uitsluitend de huidige maand zien. Wat ben ik nog vergeten?

Zou jammer zijn als het helemaal niet kan. Is potentieel een (onverwacht) handige feature dat je op je watch snel ff kunt checken op welke dag v/d week een bepaalde datum valt, maar 't is nu maar heel beperkt nuttig (omdat binnen de huidige maand een simpel rekensommetje - vandaag + 7, 14 of 21 - ook al duidelijkheid geeft).
Kijk eens naar better day, in de app store als betere dag
  #3  
Oud 14-06-16, 10:03
RonaldNL RonaldNL is offline
• iOS 12.1.1
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 23
Standaard

Nergens voor nodig. Vraag maar aan Siri: op welke dag valt (bijv) 7 juli 2016
  #4  
Oud 14-06-16, 23:52
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bing69 Bekijk bericht
Kijk eens naar better day, in de app store als betere dag
Dank voor de tip, ga ik binnenkort denk ik maar 's naar kijken. Maar kun je die net als de standaard app ook in de quick glances zetten?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juni 2016 om 23:57 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RonaldNL Bekijk bericht
Nergens voor nodig. Vraag maar aan Siri: op welke dag valt (bijv) 7 juli 2016
Sorry, maar dat is minstens zo omslachtig als iPhone erbij pakken... Vooral omdat ik Siri dan eerst weer aan moet zetten
  #5  
Oud 29-09-16, 09:39
creda creda is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Late reactie, maar kijk eens naar Coyomi. Hiermee kun je maanden vooruit bladeren en op een maand klikken en dan scroll je door de afspraken van die specifieke maand.
  #6  
Oud 29-09-16, 14:02
bing69 bing69 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door creda Bekijk bericht
Late reactie, maar kijk eens naar Coyomi. Hiermee kun je maanden vooruit bladeren en op een maand klikken en dan scroll je door de afspraken van die specifieke maand.
Jammer genoeg niet als complication, de combinatie Better Day en Eventswidget geven mij een beter resultaat.
Reageren

Labels
agenda, bladeren, maandweergave, vooruit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda app kan niet >1 maand terug Hesterjo iPad Apps 3 16-04-13 07:44
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.