//

Hardloop-navigatie op Apple Watch 2

Hardloop-navigatie op Apple Watch 2 discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien kan ik hier een antwoord op mijn vragen, want een uurtje google-n levert me alleen halve antwoorden op… Zijn er apps voor Apple Watch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-17, 10:24
RGCSH RGCSH is offline
• iOS 17.2.1
• iPadOS 17.2.1
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 5
Standaard Hardloop-navigatie op Apple Watch 2

Misschien kan ik hier een antwoord op mijn vragen, want een uurtje google-n levert me alleen halve antwoorden op…

Zijn er apps voor Apple Watch 2 waar je een route (bijv gpx) kunt importeren en dan tijdens het hardlopen genavigeerd kunt worden?
De Kaarten-app kan navigeren, maar ik kan nergens vinden of je daar ook een route op kunt importeren.

Strava gebruik ik nu altijd voor hardlopen en fietsen, daarin maak ik ook routes. Strava meldt op haar website dat ze begin 2017 een nieuwe update doen speciaal voor Apple Watch 2. Hoewel de laatste update een paar dagen geleden was, staat er nergens bij of dit dan de verwachte update voor Apple Watch 2 is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-17, 13:25
UnDutchable UnDutchable is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 7
Standaard

Ik ben ook benieuwd, ben het nog niet tegengekomen, gebruik zelf met name Runkeeper. Nike+, Runtastic en Strava hebben het ook nog niet.
  #3  
Oud 01-02-17, 23:32
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Ik heb m'n watch zo ingesteld dat het scherm niet actief wordt als ik mijn arm optil. Tijdens het rennen zie ik dan ook niets op het scherm tenzij in de crown even indruk, na het kijken sluit ik het scherm weer door mijn hele hand even op het scherm te leggen.

Nadeel je moet je handen gebruiken om je voortgang te kunnen zien.

Voordeel, je scherm springt niet aan als je dat niet wil en reageert dus ook niet op kleding enz.
  #4  
Oud 01-02-17, 23:42
UnDutchable UnDutchable is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 7
Standaard

Dat is inderdaad een alternatieve oplossing, dat ik dus voor iedere trainingsessie mijn settings aanpas, want normaal wil ik wel dat ik de informatie op mijn scherm zie..

Ik wilde net de Watch gebruiken omdat ik dan niet altijd een headset hoef te gebruiken tijdens de groepstrainingen en alleen op mijn horloge kon kijken.

Vanavond ook weer een volledige training van 1,5 uur naar de haaien omdat de watch al na 6 minuten er mee was opgehouden.

Dank voor deze tip.
  #5  
Oud 01-02-17, 23:51
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Hopelijk komt er in de volgende update een mogelijkheid om het waterslot aan te zetten in bijv Runkeeper
  #6  
Oud 04-02-17, 07:57
RGCSH RGCSH is offline
• iOS 17.2.1
• iPadOS 17.2.1
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 5
Standaard

Maar mijn initiële vraag was: kan 'Kaarten' gpx routes importeren of is er een andere app waar je je kunt laten navigeren op een eigen gemaakte route?
Reageren

Labels
apple watch, hardlopen, navigatie, strava



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.