//

Screen protector voor de Apple Watch

Screen protector voor de Apple Watch discussie in Apple Watch accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben sinds een paar dagen eigenaar van een Apple watch 42mm. om deze reden ben ik er natuurlijk ook erg zuinig op en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-15, 21:06
JoostdewitBoz JoostdewitBoz is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Question Screen protector voor de Apple Watch

Hallo

ik ben sinds een paar dagen eigenaar van een Apple watch 42mm.
om deze reden ben ik er natuurlijk ook erg zuinig op en wil hem dan ook goed beschermen met een screen protector.
ik ben zelf ondertussen in de Amac store geweest in de stad maar deze hebben mij verteld dat hun de Apple watch nog niet eens in de winkel hebben en dat andere Amac 's die wel de Apple watch hebben er geen screen protectors voor hebben.

Miss hebben jullie een idee waar ik een goede screen protector kan kopen (vinden)

met vriendelijke groet

Joost de Wit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-15, 16:16
bing69 bing69 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoostdewitBoz Bekijk bericht
Hallo

ik ben sinds een paar dagen eigenaar van een Apple watch 42mm.
om deze reden ben ik er natuurlijk ook erg zuinig op en wil hem dan ook goed beschermen met een screen protector.
ik ben zelf ondertussen in de Amac store geweest in de stad maar deze hebben mij verteld dat hun de Apple watch nog niet eens in de winkel hebben en dat andere Amac 's die wel de Apple watch hebben er geen screen protectors voor hebben.

Miss hebben jullie een idee waar ik een goede screen protector kan kopen (vinden)

met vriendelijke groet

Joost de Wit
bij mij watch bandje (china) kreeg ik er eentje bij, maar los weet ik niet. Wellicht op ebay. Overigens ik gebruik die dingen nergens op....
  #3  
Oud 13-08-15, 18:02
njim njim is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rmond
Berichten: 53
Standaard

Ik heb er eentje van Spigen de TOUGH ARMOR Shock Resist, deze gaat om de watch heen en er zit een screenprotecter ingebouwd, ben er erg blij mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screen Protector RudyL90 iPad algemeen 5 01-05-11 17:59
Screen protector ! psvunited iPhone algemeen 3 19-03-11 17:32
Screen protector angelus88 iPhone algemeen 1 10-07-09 09:06
iskin screen protector matsipatatsi iPhone accessoires en onderdelen 1 20-05-08 08:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.