//

Vodafone: Groeps SMS wordt verstuurd als MMS

Vodafone: Groeps SMS wordt verstuurd als MMS discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleem sinds ik op 3.0 zit. Zodra ik een tweede ontvanger toevoeg bij een S MS, maakt ie er automatisch een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-09, 14:30
rTunes rTunes is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard Vodafone: Groeps SMS wordt verstuurd als MMS

Ik heb een vreemd probleem sinds ik op 3.0 zit. Zodra ik een tweede ontvanger toevoeg bij een SMS, maakt ie er automatisch een groep MMS van. Het titeltje boven in beeld verandert van 'Nieuw bericht' naar 'Nieuwe groeps MMS'. De ontvanger krijgt vervolgens ook niet mijn nummer te zien maar 7478 (of 7874, iig 4 cijfers) als afzender. Heel raar.

MMS instellingen heb ik overgenomen uit het topic [FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen en dat werkt gewoon allemaal.

Als ik MMS in het berichten menu uitzet, kan ik wel gewoon groeps SMS-jes versturen zonder dat de titel in 'Groeps MMS' verandert. Maar het liefst wil ik natuurlijk én kunnen MMS-en en groepsSMS-en zonder steeds in het menu MMS uit te hoeven zetten.

Hebben meer mensen dit probleem? Zou je bijvoorbeeld (met Vodafone MMS ingesteld en ingeschakeld) eens kunnen kijken wat er boven jouw groepsbericht komt te staan zodra je meerdere ontvangers selecteert? Zonder foto erbij maar gewoon als groeps SMS bedoeld?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-09, 16:36
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

is een bug MMS uitzetten is enige oplossing op dit moment als je een bericht wilt sturen naar meerdere mensen
zie =========> https://forum.iculture.nl/f28/i...groepsmms.html

Laatst gewijzigd door Scooter; 07-07-09 om 16:40.
  #3  
Oud 09-07-09, 14:36
rTunes rTunes is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Dank voor je reactie!
Reageren

Labels
groeps mms, mms, sms, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email wordt niet verstuurd vandelangerak iPhone algemeen 5 22-03-11 12:24
iPhone verstuurd automatisch sms! astramen iPhone algemeen 5 05-11-10 12:29
groeps sms dat.rooie.ventje iPhone algemeen 1 07-01-10 13:35
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet juud85 iPhone algemeen 3 08-07-09 20:02
Officiele 3G verstuurd geen SMS paalpizzle iPhone algemeen 13 25-01-09 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.