//

Tetheringblokkade en wet op netneutraliteit

Tetheringblokkade en wet op netneutraliteit discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af wat de laatste stand van zaken is t.a.v. de tetheringblokkade die Vodafone (ook in iOS5) nog steeds hanteert in relatie tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 11:30
plind plind is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Tetheringblokkade en wet op netneutraliteit

Ik vroeg me af wat de laatste stand van zaken is t.a.v. de tetheringblokkade die Vodafone (ook in iOS5) nog steeds hanteert in relatie tot de aangenomen wet op netneutraliteit. Als ik het goed begrijp zou uit die wet moeten volgen dat Vodafone helemaal niet voor mij mag bepalen of ik tether of niet. Het verbaast me daarom dat de blokkade desondanks nog steeds blijft bestaan.

Heeft iemand een idee over welke kant dit opgaat (en op welke termijn)?

Pascal.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 19:08
mailman001 mailman001 is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeist
Berichten: 52
Standaard

als die tethering blockade ook bij OIS nog steeds aan de orde is dan is dat voor mij de reden om niet te updaten. De mijne is bevrijd gewoon omdat ik mijn verbinding onderweg veel deel met de ipod en ipad van dochter en zoonlief.

Raar dat via de HTC van mijn vrouw de hotspot onder een Vodafone abbo gewoon gebruikt kan worden.
Reageren

Labels
netneutraliteit, tethering, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netneutraliteit, a good thing Von Rutch Odido (T-Mobile) 2 11-06-11 20:34
Nieuwe wet aangenomen; wat zijn de consequenties? Bimmer Odido (T-Mobile) 10 04-09-09 09:25
Wet Koop of Afstand m.b.t. geld terug vragen jonathan iPhone algemeen 3 05-08-09 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.