//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) dat kan je wel vergeten, dat werkt niet......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 28-10-11, 16:14
PietroPantaloni PietroPantaloni is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

dat kan je wel vergeten, dat werkt niet...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 28-10-11, 16:27
alterego123 alterego123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Need-iPhone Bekijk bericht
Tevens staat inmiddels de "Chatsessie" al bijna 6 uur op aanvragen..
Gister heeft hij bij mij de hele dag aangestaan. Toen ik terug kwam van tentamen stond hij nog steeds aan. Dus die werkt niet..
  #83  
Oud 28-10-11, 16:59
Licko Licko is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Na nogmaals contact te hebben gehad met de VF orderstatus medewerkers, werd ik doorverwezen naar een andere dienst (?) die me misschien meer kon vertellen. Ik zit ook bij de eerder geannuleerde orders, die nu toch uitgeleverd gaat worden.

Waar de klantenservice telkens volhield dat de order weer goed was aangekomen, wisten deze mensen me echter te zeggen dat dit nog niet het geval was.

De order moet nu opnieuw doorgevoerd worden en door worden gegeven aan VF. Ik krijg hier over begin van volgende week bericht over. Ik zou nog wel (?) bij de eerste lading zitten; ze hadden er ongeveer 1600 binnen gekregen vandaag en de aanvoer zou de komende tijd goed blijven.

Naja, wat moet je er van geloven. Ik hoef vandaag iig geen telefoontje meer te verwachten. De order gaat via verschillende mensen nu weer richting VF en hopelijk begin volgende week meer nieuws.

De medewerkers van de orderstatus weten dus echt niet waar ze het over hebben.
  #84  
Oud 28-10-11, 16:59
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Unhappy Sms-je

Besteld: 21 okt 3 uur snachts (verlenging)
Inmiddels sms-je gehad met daarin: bedankt dat je opnieuw voor ons kiest! .................
Verder niets over de telefoon.
  #85  
Oud 28-10-11, 17:00
alterego123 alterego123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Die SMS heb ik ook net gehad. Denk een bulk-sms.
  #86  
Oud 28-10-11, 17:13
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Exclamation

Denken jullie dat het wat oplevert om morgen maar naar een Vodafone shop te gaan?
  #87  
Oud 28-10-11, 17:19
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Net even gebeld met VF.

Ik heb ook een losse iPhone 4S besteld, door het abo weg te klikken. Gisteren meteen gebeld dat de order toch doorging en die werd opnieuw "doorgevoerd". Net gehoord dat de verwachte leverdatum vandaag is maar dat ik wel eerst gebeld moest worden voor een afspraak? Dat is nog niet het geval, dus hij verwacht dat ik een dezer dagen gebeld wordt daarover. Lijkt er tot nog toe op dat mijn order dan toch bij de eerste uitlevering zit, tenzij ze maar wat zeggen bij klantenservice (wat me niet zou verbazen...).
  #88  
Oud 28-10-11, 17:26
seantjuh seantjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Vanmiddag gebeld met vodafone ... aangezien ik nog geen mail terug gehad had .... die VF medewerker kon mij netjes het ordernummer vertellen maar informatie over leverdatums ho maar... nog maar hopen dat ik in de eerste levering zit ...

Orderstatus:
Order in behandeling



Laatst gewijzigd: 22-10-2011 18:30:23

Meer info:
Niet beschikbaar
  #89  
Oud 28-10-11, 19:03
Wik Wik is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Klantenservice zei vanmiddag tegen mij dat ze vanmorgen te horen hebben gekregen dat Apple minder iphones heeft afgeleverd waardoor er oponthoud is gekomen en er later geleverd gaat worden. Toen ik aangaf dat ik het wel héél toevallig vond dat dit precies vanmorgen bekend werd gaf hij aan dat hij dit zo gehoord had. Zou dus nu max. 2 wkn gaan duren.

"voordeel" voor mij was dat ik een pre-order had en dus voor de bestellers na mij kwam. Ik zou dus "eerder" geleverd krijgen..

En dat smsje van 'bedankt' van vf heb ik ook gehad. Had alleen liever smsje gehad wanneer m'n iphone4s geleverd zou worden..
  #90  
Oud 28-10-11, 20:36
freshprince015 freshprince015 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 47
Standaard

ik heb een vraag..

Ik heb 2 bestellingen geplaatst:
1. Vrijdag 21 oktober 09:52u ; status op dit moment is: Voorraad gereserveerd voor order
2. Donderdag 27 oktober 12:00 ; status op dit moment: Magazijn Registered

Ben ik nou gek of is de status van bestelling 2 hoger dan status van bestelling 1 terwijl ik bestelling 1 bijna week eerder heb geplaatst..!?
  #91  
Oud 28-10-11, 20:37
PietroPantaloni PietroPantaloni is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

ik begin me sterk af te vragen waar ze de volgorde op baseren. Het lijkt nu wel totale willekeur...
  #92  
Oud 28-10-11, 20:39
Skyline737 Skyline737 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

Die van mij wordt morgen toch echt afgeleverd! Ben wel zelf gebeld en bevestiging gehad van Dynalogic dat ze morgen tussen 8.00 en 18.00 uur langs komen..
Betreft inderdaad een nieuw abbo, die zullen wel voorrang krijgen inderdaad zo te lezen.
  #93  
Oud 28-10-11, 20:39
Wik Wik is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freshprince015 Bekijk bericht
ik heb een vraag..

Ik heb 2 bestellingen geplaatst:
1. Vrijdag 21 oktober 09:52u ; status op dit moment is: Voorraad gereserveerd voor order
2. Donderdag 27 oktober 12:00 ; status op dit moment: Magazijn Registered

Ben ik nou gek of is de status van bestelling 2 hoger dan status van bestelling 1 terwijl ik bestelling 1 bijna week eerder heb geplaatst..!?
Zou idd denken dat bij 1: als iphone binnen komt gereserveerd voor..
bij 2: binnen in magazijn.

Bij 2 zou die dus in magazijn zijn en bij 1 moet die het magazijn nog binnen komen.
  #94  
Oud 28-10-11, 20:46
freshprince015 freshprince015 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wik Bekijk bericht
Zou idd denken dat bij 1: als iphone binnen komt gereserveerd voor..
bij 2: binnen in magazijn.

Bij 2 zou die dus in magazijn zijn en bij 1 moet die het magazijn nog binnen komen.
is toch raar dan... Bestelling van 27 okt krijgt voorrang op bestelling van 21 oktober.. Misschien doen ze gewoon sneaky omdat mn bestelling van 21 oktober gewoon 75 euro goedkoper is (fout in hun systeem) .. nou lekker zeg om dan de klant te naaien:S
  #95  
Oud 29-10-11, 11:57
seantjuh seantjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Kreeg gisteren ook zo'n mooi smsje '' Bedankt dat u weer voor ons kiest ''
Vanochtend kreeg ik echter een smsje dat mijn data limiet gewijzigd is.
Ook kreeg ik een mailtje waar me order in staat.
Toen ik op de website ging kijken stond er dit :

Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress



Laatst gewijzigd: 22-10-2011 18:30:23

Meer info:
Niet beschikbaar

zo te zien klopt die laatst gewijzigd data niet .
hoe lang het gaat duren is nog steeds niet duidelijk.
Aangezien ik mijn abbonnement verlengd heb en GLS niet uitleverde in het weekend. Wacht ik maandag nog even af en ga ik maandag middag maar weer bellen als ik nog niks gehoord heb.
  #96  
Oud 29-10-11, 12:40
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard

Net door Vodafone gebeld: u heeft aangegeven op de hoogte te willen worden gehouden over de 4s! Heeft u er nog interesse in?

Ehhh... Ik heb 21 oktober verlengd en besteld om 3 uur snachts?

Oh dat kan ik hier niet zien. Maar dan is het goed.

Wanneer kan ik hem verwachten?

Vanaf 11 november gaan we ze versturen.

En andere mensen hebben hem al?

Dan moet u naar de Vodafonewinkel gaan, want daar liggen nog de 16 gb zwarte.

Tsja... Wat mot je dr mee. Nieuwe abo's gaan voor op bestaande klanten. Das duidelijk... Hoewel ik het uiteraard wel iedereen gun.
  #97  
Oud 29-10-11, 12:43
Skyline737 Skyline737 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

Ik heb 'm binnen hoor! 4S zwart 16 GB nieuw abbo..
  #98  
Oud 29-10-11, 12:56
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Het enige dat ik tot nu toe gehoord heb is een antwoord op mijn mailtje of de verlenging wel is doorgekomen(nog geen bevestiging gehad) is dit:

'Ja, op 21 oktober is het verzoek tot verlengen bij ons in het systeem geplaatst. Het ordernummer is 3067xxxx. Uw verlenging wordt verwerkt door de backoffice en u gaat daarover nog bericht ontvangen.'

We gaan er maar vanuit dat het na 11 nov wordt.
Pre-order...pfff...

Volgens mij hadden ze bij VF geen notie van de hype op iPhone's En kunnen ze t niet aan!
  #99  
Oud 29-10-11, 15:00
Eefje1 Eefje1 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard

Ook ik heb een iPhone 4S (16gb wit) met een verlenging besteld bij Vodafone op 21 okt. om half 2 's nachts. Ik heb de volgende ochtend een bevestigings e-mail gehad.

Mijn order status is:
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 01:41:01
Meer info:
Niet beschikbaar

Gister contact gehad met Vodafone over de status van mijn bestelling zij konden mij vertellen dat ik één van de weinigen was waarvoor er een toestel klaar lag wat nu naar het bezorg bedrijf ging en ik krijg hem dus in de loop van aankomende week. Ook heb ik gister een sms'je gehad dat mijn abonnement was opgezet (staat gewoon iPhone in genoemt en niet zoals bij zovelen blackberry), maar als ik op internet kijk is mijn abonnement nog niet omgezet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2011 om 14:08 ----------

Overigens ben ik gister naar de Vodafone winkel geweest waar ze gewoon nog toestellen hadden liggen. Daar heb ik gezegd dat ik nog niets had gehoord en ik nu toch echt wel pissed off werd door het feit dat ik in korte tijd een aantal mensen met een toestel heb zien weg lopen. Dus gelijk maar even gevraagd of zij iets konden zien aan mijn bestelling, maar nee dat konden ze niet want ze kunnen niet in de gegevens van het hoofdkantoor. Toen heb ik gevraagd of ik niet bij hun kon verlengen en gelijk een toestel mee kon krijgen nou dat kon dus wel alleen dan moest ik eerst mijn online bestelling annuleren en 48 uur wachten dan kon ik terug komen. Wat ik overigens wel heel vreemd vond want wat als ik niets gezegd had over dat ik had verlengd dan had ik dus gewoon kunnen verlengen en een toestel mee kunnen krijgen want ze konden toch niets inzien van het hoofdkantoor...? :S
  #100  
Oud 29-10-11, 16:24
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Kreeg ook telefoontje van VF. Of ik nog interesse had in de 4s. Ja die heb ik vorige week besteld. -bij wie?- ja bij jullie, dus ik zit er met smart op te wachten! -ok. Succes met wachten! ( zei hij echt!) vanaf 11 november worden ze geleverd-

Nou, wat een onderlinge communicatie daar!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 20:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.