//

Is jou iPhone 4S al geleverd?

Is jou iPhone 4S al geleverd? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) op 25/10 een iPhone 4S 64gb white (t-mobile) besteld bij Ritel, maar tot op heden nog niks gehoord over levering. Bij bestellen zeiden ze dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 15-11-11, 11:47
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

op 25/10 een iPhone 4S 64gb white (t-mobile) besteld bij Ritel, maar tot op heden nog niks gehoord over levering.

Bij bestellen zeiden ze dat hij zeker-weten de 28e geleverd zou worden. Dat nam ik niet echt serieus, maar nu is het helemaal onbekend qua leveren.
Paar keer gemaild en steeds wordt het vooruit geschoven en nu kunnen ze niet eens garanderen dat hij geleverd wordt voor het begin van het abonnement in december.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 15-11-11, 18:33
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Vrijdag bij belnu een witte 16gb besteld. Zaterdagochtend om 10 uur stond meneer Post met m'n telefoon voor de deur
Superservice, mailtje met vraag nav mijn bestelling werdt binnen 10 min keurig beantwoord. Dus topservice daar bij belnu, kan niets anders zeggen
  #43  
Oud 16-11-11, 14:05
mykie mykie is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Velsen-Noord
Berichten: 146
Standaard

woensdag 9 november de iphone 4S 64GB besteld bij smartphonestunts met een vodafone abonnment en vrijdag de iphone al geleverd gekregen.
  #44  
Oud 17-11-11, 13:11
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Waarom geven de winkels niet wat meer openheid over voorraad en levertijd.
25-10 Iphone 4S 64gb besteld en levertijd blijft onbekend.
Ik heb nu van meerdere mensen gehoord dat ze de 64gb na mij besteld hebben (ook t-mobile) en hem ook snel geleverd kregen. Ritel blijft vaag, geen voorraad, levertijd onbekend.
En dat terwijl ik nu op een aantal sites heb gezien dat hij uit voorraad levertbaar is.
Bestelling annuleren kan niet, want ze hebben mijn abonnement al overgezet naar t-mobile zeggen ze, t-mobile zegt nog van niks te weten. Wie moet ik geloven?

Als de winkels wat meer openheid van zaken geven is er misschien ook wat meer begrip onder de wachtende klanten.
Ik voel me inmiddels een zeur als ik bel voor vragen....

Laatst gewijzigd door Cynt76; 17-11-11 om 13:27.
  #45  
Oud 18-11-11, 10:32
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Vanochtend (wakker) gebeld door Ritel. De witte 64gb blijft bij hen beperkt/niet leverbaar en mogelijk lukt het niet voor het ingaan van mijn abonnement. Of ik ook een zwarte wilde.
Ik ben hiermee akkoord gegaan en nu wordt hij vanmiddag op de post gedaan....

Jammer dat het geen witte is, maar ach, het gaat om de telefoon nietwaar....thuis komt er toch gelijk een gelaskin op....
  #46  
Oud 22-11-11, 15:21
william van hest william van hest is offline
• iOS 2.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Berkel Enschot
Berichten: 8
Standaard IPhone 4S

Ik heb bij Vodafone het zelfde probleem.

Ben erg kwaad geworden omdat ik 5 grote abonnementen bij Vodafone heb lopen

Ik had besteld 4S 32 Wit en 4S 64 Wit.
Ik heb gehoord dat deze 2 nog niet uitgeleverd zijn aan Vodafone, dus ook niet door Vodafone.

De 16 is er schijnbaar wel in Wit en Zwart, vandaar dit probleem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iphone beschadigd geleverd oOdaanOo Odido (T-Mobile) 4 23-08-10 15:02
Psx4all op jou iphone ... Zeer binnenkort blackeagle Jailbreak apps en thema's 3 10-12-07 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.