//

FUP contract onbinden uitlokken

FUP contract onbinden uitlokken discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben wel benieuwd naar de meningen over de volgde situatieschets: Ik heb nog een Vodafone sim-only met Zorgeloos Web(10 euro/mnd). Dit betekent dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-11, 19:57
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard FUP contract onbinden uitlokken

Ik ben wel benieuwd naar de meningen over de volgde situatieschets:

Ik heb nog een Vodafone sim-only met Zorgeloos Web(10 euro/mnd). Dit betekent dat ik dus redelijk onbeperkt internet middels FUP geniet, zo'n 10 GB. Dat hebben ze mijzelf verteld bij de klantenservice. Over een jaar is de kortingsperiode voorbij en moet volle bak voor het GSM-abonnement betalen. Dit is geen ramp en ze hbben mij laatst ook nog verzekerd dat het FUP-abonnement zo blijft.
Maar wat nu als zij de voorwaarden dusdanig veranderen, zoals het FUP er af halen of snelheidsverlaging toepassen puur op dit abonnement. Ik mag dan het contract opzeggen, maar ik ben Gekke Henkie natuurlijk niet. Ik wil zoals het er nu uitziet natuurlijk nooit van FUP af.

Zouden ze zoiets kunnen toepassen? Zo ja, hoe kan ik hier tegenin zonder mijn FUP te verliezen.Kunnen ze mensen met dergelijke abonnementen als ik "wegpesten" ?
Laat maar horen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-11, 19:58
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Misschien moet je het artikel en het topic over de recente T-Mobile actie eens lezen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 29-11-11, 20:09
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Misschien moet je het artikel en het topic over de recente T-Mobile actie eens lezen?
Als je dit bedoeld: T-Mobile legt klanten datalimiet op na extreem dataverbruik - iPhone - iPhoneclub.nl

Dit gaat in principe niet over FUP, maar over extreem hoog gebruik.

Ik heb wel een FUP met bevestigd 10GB minimale max. Zolang ik hier binnen blijf is er dus contractueel niets aan de hand. Ik gebruik zo'n 2-3 GB en daar doel ik op. Ik blijf er dus ruim binnen, maar wat als ze vinden dat iedereen binnen 2 GB moet blijven en zo met een verandering een ontbinding uitlokken.

<edit/toevoeging>
Het artikel is wel aanleiding voor mijn situatieschets

Laatst gewijzigd door Paz; 29-11-11 om 20:12. Reden: toevoeging
  #4  
Oud 29-11-11, 20:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paz Bekijk bericht
Het artikel is wel aanleiding voor mijn situatieschets
En er is daar ook discussie over wat mag/kan als voorwaarden veranderen.
  #5  
Oud 08-12-11, 10:06
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Mensen die met de FUP niet misbruiken (overschrijden hiervan dus) mogen hun contract net zo lang behouden tot Vodafone haar Algemene Voorwaarden veranderd - hier KUN je mee akkoord gaan, of zoals je zelf aangeeft, vrij vertrekken. - kleine kanttekening - indien je 2maal achter elkaar deze FUP overschrijdt, kun je een factuur thuis verwachten. Of geef je de provider het recht je contract te ontbinden omdat jijzelf de gestelde voorwaarden breekt.

Met 2 GB zou ik me overigens geen zorgen maken, dat artikel van TM is meer bedoeld op de mensen die hun iPhone als Alles-in-Een pakket gebruiken van Ziggo of UPC, lijkt me, 100GB per maand op je iphone? Wat doe je er dan mee?
Reageren

Labels
contract ontbinden, fup, vodafone, voorwaarden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract verlenging joerieve Odido (T-Mobile) 5 02-07-11 22:58
Traag 3g internet na FUP van Hi C-Licious iPhone algemeen 0 20-08-10 20:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
FUP vodafone Thomasikzelf Vodafone 27 29-01-09 23:00
KPN FUP overschreden veritas KPN 2 19-05-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.