//

Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone

Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap er niets meer van, al weken lang kan ik perfect bellen met mijn us iphone (16 gig) (1.1.3) MAar sinds vandaag heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-08, 17:50
Titan1980 Titan1980 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone

Ik snap er niets meer van, al weken lang kan ik perfect bellen met mijn us iphone (16 gig) (1.1.3) MAar sinds vandaag heb ik gewoon totaal geen bereik meer?! Ik heb de SIM kaart er al ff uit gehad maar dat helpt niets.

Ik ben dus niet bereikbaar en daar baal ik stevig van! Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb vodafone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-08, 18:09
GFTU GFTU is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 29
Standaard

Ik zou gewoon ff met Vodafone bellen!
Doet de sim het wel in een andere phone?

Van je vriendin, moeder, vader, broertje of whatever?
  #3  
Oud 09-04-08, 18:51
Titan1980 Titan1980 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GFTU Bekijk bericht
Ik zou gewoon ff met Vodafone bellen!
Doet de sim het wel in een andere phone?

Van je vriendin, moeder, vader, broertje of whatever?

Net KPN kaartje van mijn moeders nokia in de iPhone gedaan met KPN en doet het super! dit is dus lekker dan :S Vodafone is de schuldige dus neem ik aan..
  #4  
Oud 09-04-08, 19:02
Titan1980 Titan1980 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard

ik heb gebeld met Vodafone, en er schijnt een storing te zijn in Groningen. Dus vanavond zal het opgelost worden... zal mij benieuwen. Ik heb nog nooit eerder dit meegemaakt en zit al 3 jaar bij Vodafone
  #5  
Oud 09-04-08, 21:53
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Storing ook bij Moerdijk gehad vandaag, gewoon een minuut of 10 niks en ineens hopla.

Nooit eerder gehad, Iphone doet het waar de Nokia het liet afweten. (Tiel)
  #6  
Oud 11-04-08, 08:50
Titan1980 Titan1980 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 42
Standaard

Nou nu 2 dagen verder nog steeds een groot drama! In mijn eigen huis totaal geen bereik zelf niet eens in de tuin! Voorheen was dit geweldig. Wat heb ik nou aan een telefoon als ik niet eens kan bellen thuis!

Vodafone gaat t maar mooi fixen en anders neem ik wel andere maatregelen! Wat een gedonder zeg, bij mijn vriendin die een minuut of 10 hiervandaan woont uitstekend bereik. bah!


Vodafone zegt dat ik sinds 30 maart mijn telefoon (iphone) niet meer uit gehad heb. Dus ik moet hem nu 15 mins uit laten en dan weer aanmelden? aanmelden doet ie automatisch toch?

Verder als ik vertel dat als ik met mijn auto ff naar een tankstation rij 5 mins van mijn huis en daar wel goed bereik heb dat kan gewoon volgens hun. Ik ga toch niet elke keer daarheen rijden om te belle?! ik zit al jaren bij vodafone maar vind dat ze slecht mijn klacht behandelen. wat is dit voor onzin!

Laatst gewijzigd door Titan1980; 11-04-08 om 09:27.
  #7  
Oud 15-04-08, 14:57
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Ik heb zelf ook vodafone en geloof me, hun klantenservice is het slechts/domst van Nederland.

Meestal gissen ze naar het probleem, wat je dus niet verder helpt, want dat kan je zelf ook wel :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone geen bereik vandaag !? gruttepier Archief 1 14-05-11 17:06
Iphone 4 bereik met Vodafone mrscheer Vodafone 2 19-07-10 20:15
Iphone 3G met Vodafone maar geen bereik shiftyfreak Vodafone 4 03-08-09 23:50
IPhone met Vodafone abonnement geen bereik in Italie GoM Internet in buitenland (roaming) 6 02-10-08 14:09
Provider Vodafone maar geen bereik in het buitenland ndl Internet in buitenland (roaming) 9 02-05-08 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.