//

kan niet bellen, smsen en voicemail ontvangen

kan niet bellen, smsen en voicemail ontvangen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Als iemand mij belt raakt diegene nooit in mijn voicemail ook al heb ik hem aan staan. Hij/zij blijft de overgaanstoon horen en na een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-12, 21:52
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard kan niet bellen, smsen en voicemail ontvangen

Als iemand mij belt raakt diegene nooit in mijn voicemail ook al heb ik hem aan staan. Hij/zij blijft de overgaanstoon horen en na een minuutje wordt tenslotte de verbinding verbroken. Ik krijg op mijn iphone dan wel een 'gesprek gemist' oproep. Maar dus geen voicemails meer. Heb voicemail al uit en weer terug aan gezet maar mocht niet baten.

Ik kan ook geen smsjes versturen. Krijg bij ieder bericht een rood uitroepteken met 'bericht mislukt'. Imessage werkt wel. Smsjes ontvangen ook.

Ook kan ik niet bellen. Bij ieder gesprek krijg ik 'gesprek mislukt' alsof diegene in gesprek is. Maar heb het getest door mijn huistelefoon te bellen en daar kreeg ik hetzelfde. Ik kan wel gebeld worden.

Heeft dat wellicht allemaal nog met die Vodafone brand te maken en dat alles nog niet optimaal werkt? Nog meer mensen hier last van?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 april 2012 om 22:32 ----------

Never mind, rekening stond nog open en toen blokkeerde vodafone maar diverse diensten tot het betaald werd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-12, 11:02
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard

- Herstel de software van je iPhone
- Vraag een simwissel aan bij een van de vodafone winkels
- Kijk of je in een ander toestel wel kan bellen en smsen

als dat niet werkt, stuur je iphone op naar apple
__________________
iPhone 6s Spacegrey 64GB [iOS 9.0.2] MacBook Pro Retina 15"
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2G - Kan niet meer bellen of smsen. FrisoP iPhone algemeen 0 16-08-10 12:28
Voicemail bellen via ontvangen SMS FrancWest iPhone algemeen 1 01-03-10 16:17
Kan geen smsen ontvangen.. kvno iPhone algemeen 0 27-02-10 17:45
Kan niet bellen gebeld wordenof sms ontvangen sturen??(vodafone) deaapdaar Archief 1 11-03-09 13:37
Kan één contactpersoon niet bellen of smsen. Raaien Archief 5 06-11-08 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.