//

Advies nodig voor overstappen

Advies nodig voor overstappen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte allemaal Ik heb wat advies nodig m.b.t. overstappen van T-Mobile naar Vodafone. (vroegtijdig beeindigen door omstandigheden en Iphone retour naar provider) 1. Iphone 4s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-12, 10:00
Sarge01 Sarge01 is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 18
Question Advies nodig voor overstappen

Geachte allemaal

Ik heb wat advies nodig m.b.t. overstappen van T-Mobile naar Vodafone. (vroegtijdig beeindigen door omstandigheden en Iphone retour naar provider)

1. Iphone 4s ga ik inleveren en ik heb dus een nieuwe nodig. Kopen bij Apple en voor sim-only gaan of een abbo met een Iphone 4s? Ik wil fatsoenlijke garantie e.d. , maar dik bedrag ineens neer leggen is ook niet alles.

2. Als ik een Iphone 4S bij Vodafone haal, beter in de winkel of online? (bij T-Mobile kun je bijvoorbeeld met problemen na online bestelling niet in de winkel terecht en andersom ook niet).

3. Je ziet Bel+sms+web abbo's en Iphone abbo's maar het verschil zie je niet op de site, iemand een idee?

4. Ben ik met service en dekking beter af of juist slechter?

5. Met een altijd internet bundel heb je tot 14.4Mbps snelheid. Is deze bundel echt sneller dan de andere of is het bijna nergens haalbaar en merkbaar.

6. Nadeel wat ik al zie is dat ik meer ga betalen in de maand, maar goed nu betaal ik voor zaken die ik niet krijg (internet op heel veel locaties niet mogelijk). Misschien andere ideetjes voor providers, die net zoveel kunnen bieden?

Best veel vragen, maar er zal vast iets tussen zitten waar mensen antwoorden op hebben
Ik bel natuurlijk Vodafone ook nog, maar ik hoor het graag van de gebruikersssss.
Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Sarge01; 04-07-12 om 11:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-12, 10:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bij wie en waarom ga je je huidige iPhone 4S inleveren?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 04-07-12, 10:42
Sarge01 Sarge01 is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Bij wie en waarom ga je je huidige iPhone 4S inleveren?
Waarom is een heel lang en dramatisch verhaal, maar het toestel gaat naar T-Mobile retour.
  #4  
Oud 04-07-12, 11:01
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sarge01 Bekijk bericht
Waarom is een heel lang en dramatisch verhaal, maar het toestel gaat naar T-Mobile retour.
Je beëindigt je T-Mobile contract voortijdig en de 4S wordt niet jouw eigendom?

(ik vraag het om de basisconditie van jouw vraag scherper te krijgen)
  #5  
Oud 04-07-12, 11:28
Sarge01 Sarge01 is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Je beëindigt je T-Mobile contract voortijdig en de 4S wordt niet jouw eigendom?

(ik vraag het om de basisconditie van jouw vraag scherper te krijgen)
Inderdaad, ik beëindig dan voortijdig en de 4s gaat retour naar T-Mobile.

Bij de post erbij gezet.
  #6  
Oud 16-09-12, 23:18
funk0014 funk0014 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard vodafone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sarge01 Bekijk bericht
Geachte allemaal

Ik heb wat advies nodig m.b.t. overstappen van T-Mobile naar Vodafone. (vroegtijdig beeindigen door omstandigheden en Iphone retour naar provider)

1. Iphone 4s ga ik inleveren en ik heb dus een nieuwe nodig. Kopen bij Apple en voor sim-only gaan of een abbo met een Iphone 4s? Ik wil fatsoenlijke garantie e.d. , maar dik bedrag ineens neer leggen is ook niet alles.

2. Als ik een Iphone 4S bij Vodafone haal, beter in de winkel of online? (bij T-Mobile kun je bijvoorbeeld met problemen na online bestelling niet in de winkel terecht en andersom ook niet).

3. Je ziet Bel+sms+web abbo's en Iphone abbo's maar het verschil zie je niet op de site, iemand een idee?

4. Ben ik met service en dekking beter af of juist slechter?

5. Met een altijd internet bundel heb je tot 14.4Mbps snelheid. Is deze bundel echt sneller dan de andere of is het bijna nergens haalbaar en merkbaar.

6. Nadeel wat ik al zie is dat ik meer ga betalen in de maand, maar goed nu betaal ik voor zaken die ik niet krijg (internet op heel veel locaties niet mogelijk). Misschien andere ideetjes voor providers, die net zoveel kunnen bieden?

Best veel vragen, maar er zal vast iets tussen zitten waar mensen antwoorden op hebben
Ik bel natuurlijk Vodafone ook nog, maar ik hoor het graag van de gebruikersssss.
Alvast bedankt.
1. De verschillende opties naast elkaar leggen en dan kijken naar de bedragen gezien over 1 of 2 jaar en kijken naar wat je voor je geld krijgt binnen het abo.

2. Winkel is beter. Vodafone of BelCompany (allebei vodafone). Als er iets is kan je altijd naar de winkel toe en de 4s kost toch met vodafone hetzelfde in de winkel en online.

3. De 4s is op dit moment alleen met de iPhone bundels verkrijgbaar. iPhone 4 kan ook met gewone bel sms web.

4. Zelf geen ervaring met t-mobile, wel met Vodafone en de service is goed en dekking perfect.

5. In de praktijk haal je dat weinig. Dit staat er op de Vodafone website: "Snelheid
Telecomaanbieders communiceren meestal theoretische snelheden zodat u goed kunt vergelijken. De in de praktijk ervaren snelheid zal vaak minder hoog zijn dan het theoretische maximum want dit wordt beïnvloed door bepaalde factoren zoals:
de capaciteit van het modem
het abonnement
de signaalsterkte van het netwerk op uw locatie
het aantal personen dat het netwerk tegelijk gebruikt"

Hoop dat je er wat aan hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s prijswaarde? en advies nodig! Shyboy1234 iPhone algemeen 4 21-03-12 00:14
Advies Nodig! Derwinnn Koopinformatie Nederland 3 30-09-09 16:48
Fake of niet? Advies nodig ! JanR Koopinformatie Nederland 30 30-03-09 11:21
Advies nodig! Future Koopinformatie Nederland 18 26-11-08 00:13
Diverse vragen en advies nodig Tuttel Archief 1 06-11-08 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.