//

vodafone internetkosten

vodafone internetkosten discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu momenteel bij tmobile en wil straks overstappen naar vodafone een sim-only abbo. Gebruik me iphone 4 die simlock vrij is, het overstappen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-12, 00:59
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard vodafone internetkosten

Ik zit nu momenteel bij tmobile en wil straks overstappen naar vodafone een sim-only abbo. Gebruik me iphone 4 die simlock vrij is, het overstappen om mijn nummer te behouden kost twee weken. Had het even na gevraagd bij de phonehouse.

Bij tmobile is het zo als je internetbundel 500mb is en het raakt op dat je internet vertraagt wordt. Aangezien ik daar bijna nooit over heen zit. Hoe zit dat bij vodafone stel dat je over je internetbundel van 500mb zit. Komen er dan kosten bij als je er over heen zit en hoeveel is dat dan eigenlijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-12, 01:08
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dit had je makkelijk zelf kunnen vinden bij Vodafone:

Als het databundeltegoed verbruikt is wordt het standaard buitenbundeltarief in rekening gebracht van €0,10 per MB

Bron: http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg30...4_mei_2012.pdf
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 24-09-12, 12:40
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

okee bedankt momenteel heb ik gewoon een databundel van 500mb soms zit ik daar net over heen. Maar dan wordt bij tmobile je internet vertraagd en bij vodafone komt er dus kosten bij.

Nu zit ik te twijfelen over welke abbo ik dan zou moeten pakken:

optie 1:

Sim Only Bel+Sms+Web Vaak € 31 1 jaar
160 belminuten
Gratis sms/mms
Gratis bellen naar Vodafone nummers
7 maanden 50% korting

of Optie 2:

Sim Only Bel+Sms+Web Altijd € 38,50 1 jaar
160 belminuten
Gratis sms/mms
Gratis bellen naar Vodafone nummers
7 maanden 50% korting

En ik zie ook staan dat vodafone 'vaak' en 'altijd' wat houdt dat nou in dat snap ik niet. Dat gratis bellen naar vodafone nummers zal neem ik aan ook beperkt zijn.
  #4  
Oud 24-09-12, 12:59
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Vaak en Altijd heeft invloed op de grootte van je internetbundel. Vaak heeft 500 MB en Altijd 1 GB. Als je regelmatig boven je bundel zit dan is de Altijd bundel aan te bevelen, en je hebt minder zorgen. Komt het maar sporadisch voor dan zou ik gewoon 7,50 per maand besparen en Vaak nemen. Maar dan moet je wel opletten dat je je verbruik beperkt na 500 MB. Het is te doen want Vodafone waarschuwt bij overschrijdingen met een sms.

Altijd heeft trouwens ook een hogere snelheid van 14.4 Mbps tov Vaak die 7.2 Mbps heeft. Dat zou nog kunnen meespelen in je overweging, hoewel in de praktijk het verschil nogal klein zal zijn.
  #5  
Oud 24-09-12, 13:34
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

Dat moet ik toch even na gaan kijken wat betreft mijn internet bundel. Niet echt bepaald in de gaten gehouden dat ik er over heen zat of wat dan ook. Anders ga ik het wel navragen bij tmobile zelf in de winkel. En dan lijkt het me beter om de vaak te pakken bespaar ik toch wat kosten. Je wordt inderdaad op de hoogte gehouden via een sms over je bundel wat je nog over hebt. Dat merk in je de praktijk weinig van zoals je zegt.

Ik zit ook echt vaak over mijn belminuten heen soms ik dacht er aan om de vodafone gratis bellen naar vodafone nummers. Aangezien mijn vriendin vodafone heeft en vaak mee bel dacht ik pak ik dat erbij. Maar is dat nou beperkt en zit daar een addertje onder of zit daar een maximaal aan dat je mag bellen. Of bij normaal gebruik want kan er weinig over vinden?
  #6  
Oud 24-09-12, 13:39
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Zolang je het niet te extreem maakt hoor je er niemand over. Volgens mij gaan ze na 2000 minuten een keer kijken waarom je zoveel verbruikt.

Denk dat deze info ook wel terug te vinden is op: www.vodafone.nl
  #7  
Oud 24-09-12, 15:49
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

ik zal eens kijken iemand enige ervaring mee misschien?
  #8  
Oud 27-09-12, 01:29
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

Ik ben bij de phonehouse geweest en daar was de aanbieding 4 maanden 50% korting. Bij Vodafone zelf op de website was het 7 maanden. Dus heb telefonisch abbo afgesloten wat ik wilde hebben. Door gegeven dat ik een micro sim wilde is geregeld. Krijg alles via de post opgestuurd binnen tien dagen krijg ik alles binnen. Ze regelen alles voor mij contract bij tmobile opzeggen en door ga met Vodafone. Owja ik heb toch gekozen voor 1gb databundel. Als ik 500mb koos dan ga ik er zeker over heen dus beter 1gb. En het is maar een 1jarige abbo.
  #9  
Oud 28-09-12, 01:34
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

Owja in de winkel zeiden ze netjes tegen mij. Kun je beter via de website doen. En onbeperkt bellen naar Vodafone nummers is 2000 à 3000 belminuten fzo. Maar telefonisch vroeg ik het na zei die jongeman aan de tel. Nee het is onbeperkt maar daar geloof ik niet in. Ze zeggen wel onbeperkt maar daar klopt niks van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? flyingdutchjan Vodafone 1 11-02-12 14:57
Internetkosten Amore Odido (T-Mobile) 4 19-06-09 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.