//

Verlenging, ingangsdatum., iPhone etc..

Verlenging, ingangsdatum., iPhone etc.. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn huidige vodafone abonnement loopt tot 2 december, maar je kan nu al verlengen.. Ik wil graag de iPhone 5.. En helaas.. met nieuwe tarieven.. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-09-12, 10:43
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Question Verlenging, ingangsdatum., iPhone etc..

Mijn huidige vodafone abonnement loopt tot 2 december, maar je kan nu al verlengen.. Ik wil graag de iPhone 5.. En helaas.. met nieuwe tarieven..

Levertijd van de telefoon zal vermoedelijk wel oplopen naar een week of 4-6..

Hoe zit het dan ? Want bij een iPhone hoort een iPhone abonnement bij vodafone (geen idee wat er nu zo vreselijk verschillend is met mijn "normale"abonnement). Dan verleng ik mijn contract per 1-10, mijn iPhone komt dan 4-6 later.. Uhh dan heb ik een iPhone abonnement zonder iPhone.. Kan dat dan wel ?

Mijn contract loopt tot 2 december en is dan per maand opzegbaar.. Dan is verlengen tot niet meer aan de orde ? Dan kan ik toch niet meer een abonnement omzetten en een telefoon erbij uitzoeken ?

Ik weet dat los kopen altijd voordeliger is, maar het bedrag houdt me tegen ;-)

Ik ben al 3 dagen aan het bellen naar de klantenservice maar men.. laaaang in de wacht.. zo lang dat ik het maar opgeef.

Op zich ben ik wel tevreden over de dekking van vodafone. dus veranderen van provider is niet nodig.. Ik woon nogal buitenaf (in de noordoostpolder) ik ben erg huiverig voor dekking van Telfort en T Mobile..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-12, 19:12
Ference Ference is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Dinsdag telefoontje gehad kon verlengen en krijg hem voor e14,-- en morgen wordt hij geleverd
  #3  
Oud 27-09-12, 22:51
valentino88 valentino88 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 34
Standaard

zo zo, hoezo kon je hem krijgen voor 14 euro ? persoonlijke aanbieding ?
  #4  
Oud 27-09-12, 23:00
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

dinsdag ook telefonisch gebelt door vodafone, verlenging icm iphone 32 gb white toestelprijs 80 euro, vrijdag of zaterdag levering maar tot op heden geen bevestigingsmail ontvangen terwijl vodafone zei dat ik meteen zou krijgen.
op het vodafoneforum kan je zien dat bijna iedereen geen mail heeft ontvangen ,of wel maar levering onbekend..
Geen orderbevestiging - Pagina 2 - Vodafone eForum - 30292
  #5  
Oud 27-09-12, 23:50
valentino88 valentino88 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
dinsdag ook telefonisch gebelt door vodafone, verlenging icm iphone 32 gb white toestelprijs 80 euro, vrijdag of zaterdag levering maar tot op heden geen bevestigingsmail ontvangen terwijl vodafone zei dat ik meteen zou krijgen.
op het vodafoneforum kan je zien dat bijna iedereen geen mail heeft ontvangen ,of wel maar levering onbekend..
Geen orderbevestiging - Pagina 2 - Vodafone eForum - 30292
Ik ben al 6 jaar bij Vodafone, maar ik kreeg maar een aanbieding van 50 euro op de toestel prijs. Boden ze bij julie dit meteen al aan? Of zelf nog wat af gepraat ?

Welk abbo hebben julie er bij genomen ?
  #6  
Oud 28-09-12, 08:19
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

ik had een iphone 450 abbo was 55 p maand en 1 gig data)
nu omgezet naar iphone vaak 70 euro per maand 425 min en 500 mb data)
toestel van 32 gb was 160 euro met toestel korting 80 euro blijft er 80 over.
meteen aangeboden gekregen ja , allen gister ook nog de abbo van me vriendin verlengt in de winkel met een samsung notev2 en daar was de toestelkorting wel 50 euro.



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 08:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
dinsdag ook telefonisch gebelt door vodafone, verlenging icm iphone 32 gb white toestelprijs 80 euro, vrijdag of zaterdag levering maar tot op heden geen bevestigingsmail ontvangen terwijl vodafone zei dat ik meteen zou krijgen.
op het vodafoneforum kan je zien dat bijna iedereen geen mail heeft ontvangen ,of wel maar levering onbekend..
Geen orderbevestiging - Pagina 2 - Vodafone eForum - 30292
ik heb dinsdag besteld verlenging, geen orderbevestigingsmail gehad,net meteen 1201 gebeld, en daar kon meneer me vertellen dat me iphone al in de afleverroute zat bij GLS en dat hij vandaag of morgen word aangeboden (en dat ze zonder telefonische afspraak afleveren!alleen bij nieuwe abbo's)
  #7  
Oud 28-09-12, 08:50
valentino88 valentino88 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ference Bekijk bericht
Dinsdag telefoontje gehad kon verlengen en krijg hem voor e14,-- en morgen wordt hij geleverd
wat voor abbo heb jij afgesloten dan ?
  #8  
Oud 28-09-12, 11:26
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

Gls onderweg, contract en orderbevestiging per post ontvangen,weer 1201 gebeld chauffeur onderweg dus nog even geduld..
  #9  
Oud 28-09-12, 15:47
Ference Ference is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door valentino88 Bekijk bericht
wat voor abbo heb jij afgesloten dan ?
Telefoontje van Vodafone
  #10  
Oud 28-09-12, 16:05
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

en hij is binnen! wat een toestel! erg mooi
  #11  
Oud 28-09-12, 16:30
Ference Ference is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
en hij is binnen! wat een toestel! erg mooi
Verander je profiel maar in iPhone 5
  #12  
Oud 28-09-12, 22:42
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ference Bekijk bericht
Verander je profiel maar in iPhone 5

maar heb de 4 nog wel in de kast liggen
  #13  
Oud 30-09-12, 10:53
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

inmiddels maar verlengd ;-) (mail nog niet binnen.. zat typefout in adres) en volgens die mevrouw van de klantenservice is mijn iPhone naar de koerier ! Die zal dus maandag of dinsdag worden afgeleverd.. Nou.. dat had ik dus niet verwacht.. Ik heb idd ook 50 euro korting gekregen op de telefoon (bijbetalen) ik heb overigens de 16gb versie genomen.. Voor mij meer dan genoeg. Abonnement is nu 200 belminuten en 500 mb internet.. Ik heb speciaal afgelopen jaar bijgehouden hoe mijn verbruik is.. en dit past het beste bij me.. Ik ga dan , na afloop van de kortingsperiode, 7 euro meer betalen dan mijn huidige abonnement (ik had nog een oude.. onbeperkt internet en 250 belminuten..).. dus ik ga idd meer betalen voor minder.. Maar het was dat of 660 euro lappen voor een nieuwe telefoon. en daar had ik geen zin in..
  #14  
Oud 01-10-12, 10:54
Jarnoootje Jarnoootje is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 18
Standaard

Krijg je die €50,- extra toestelkorting ook als je wilt overstappen van T-mobile naar Vodafone vanwege de betere en goedkopere abonnementen of geldt dit specifiek alleen voor bestaande klanten?
  #15  
Oud 01-10-12, 11:07
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

geen idee.. gewoon bellen naar de klantenservice en dan hoor je het vanzelf wel.

Mijn telefoon is nog niet bij courier, ondanks dat de KS het vrijdag zei dat het wel zo was.. Na 45! minuten in de wacht gehangen te hebben , heb ik mijn 5000 nummer (order nummer bij vodafone) maar GLS heeft noppes in het systeem.. Waar is mijn iPhone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Korting op iphone 4 bij verlenging _kay_ Odido (T-Mobile) 14 12-11-10 16:38
iPhone 4 bij verlenging? peter248 Koopinformatie Nederland 8 01-09-10 14:38
Belminuten weg na verlenging iPhone 4 gino_nl Odido (T-Mobile) 12 20-08-10 13:17
Ingangsdatum nieuw contract na verlenging wsk1 Odido (T-Mobile) 4 19-08-10 16:35
verlenging iphone 4 en dan verzekeren? mrsensei45 Odido (T-Mobile) 4 11-08-10 15:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.