//

TIP: sim wissel naar nano-sim nog wel activeren via klantenservice

TIP: sim wissel naar nano-sim nog wel activeren via klantenservice discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een iPhone 5 zonder abonnement gehaald bij de Apple store in Amsterdam. Prima service dat ik voor mijn lopende Vodafone contract wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-12, 19:11
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard TIP: sim wissel naar nano-sim nog wel activeren via klantenservice

Ik heb vandaag een iPhone 5 zonder abonnement gehaald bij de Apple store in Amsterdam. Prima service dat ik voor mijn lopende Vodafone contract wel een vervangende nano sim mee kreeg. Na een paar uur deed deze nieuwe sim het echter nog steeds niet.
Toen de Vodafone klantenservice gebeld (alleen voor doorzetters: 20 minuten wachttijd). Blijkt dat de nano-sim nog geactiveerd moest worden. Kunnen ze telefonisch doen als je je klantnummer (staat op je facturen) en wat andere persoonlijke gegevens hebt. Telefoon even uit en aan en alles werkt nu oo.

Wilde de tip even doorgeven voor andere Vodafone klanten dat je dus eerst jog even moet bellen om de nano sim te activeren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-12, 01:19
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Geweldige tip. Ik was hier al naar opzoek.

Ik had zelf al een iPhone 4 bij vodafone lopen, en na wat mazzel vandaag de iPhone 5 kunnen krijgen bij de Vodafone winkel in Groningen. Nieuwe sim erin gestopt maar werkt niet. Lijkt me logisch dat er nog een activatie proces bij komt kijken. Maar vreemd dat dit nergens gezegd wordt of vermeld staat.


Voor alle duidelijkheid, bij activeren van je nano-sim op de iPhone5: Bel met 1201 vanaf je mobiel, met 0900 0940 vanaf een vaste telefoon, of met +31 (0)6 54 50 01 00 vanaf het buitenland. De eerste 2 nummers kosten € 0,45 per gesprek.

Door het verwarrende keuzemenu kwam ik op de verkeerde plek terrecht. Ik heb gevraagd welke opties je het beste kunt pakken. In het hoofdmenu kies voor optie 9, aldus Vodafone klantenservice. Het activeren van je nano-sim kaart gaat uitsluitend via de klantenservice.

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur of zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur

Laatst gewijzigd door Soepgroente; 29-09-12 om 11:44.
  #3  
Oud 30-09-12, 00:22
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Kun je je andere simkaart wel nog blijven gebruiken in een andere foon ?
  #4  
Oud 30-09-12, 11:56
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Nee, je oude sim kaart is na de overdracht niet functioneel.

Als je bedoeld of je daarna je oude SIM kaart kunt heractiveren voor een ander telefoonnummer/toestel, daar durf ik geen antwoord op te geven. Kun je beter even aan vodafone vragen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ING app en SIM wissel probleem robertwebbe iPhone algemeen 10 12-11-12 10:16
Gewone sim naar nano sim? Guest-20180129142242 iPhone algemeen 4 24-09-12 17:59
iPhone 4: Wie heeft er nog een O2 sim kaart over zodat ik kan activeren khalidinio Unlock 1 07-07-11 16:18
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.