//

singaal plus wel/niet

singaal plus wel/niet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) k heb met me telefoon met 3g 1 a 2 streepjes bereik, en op 2g 4 a 5 streep bereik voor internet gebruik wifi.Heeft het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-10-12, 10:52
iredydo's schermafbeelding
iredydo iredydo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 101
Standaard singaal plus wel/niet

k heb met me telefoon met 3g 1 a 2 streepjes bereik, en op 2g 4 a 5 streep bereik voor internet gebruik Wi-Fi.Heeft het nu nut om een femtocel te nemen of is het weggegooit geld
als ik nu thuis kom zet ik hem op 2g voor beter bereik om te bellen .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-12, 01:04
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iredydo Bekijk bericht
k heb met me telefoon met 3g 1 a 2 streepjes bereik, en op 2g 4 a 5 streep bereik voor internet gebruik Wi-Fi.Heeft het nu nut om een femtocel te nemen of is het weggegooit geld
als ik nu thuis kom zet ik hem op 2g voor beter bereik om te bellen .
Dat ligt aan jezelf, als je thuis WI-FI gebruikt is het met internet geen probleem, maar met bellen/sms'en kan een femtocel handig zijn. Alleen als je d'r niet zo probleem mee hebt om overteschakelen naar 2g zou ik d'r geen kopen. Heb zelf wel goed bereik met vodafone dus ik kan niks zeggen over hoe de femtocel presteert.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet Drezzz iPhone algemeen 7 08-12-11 22:25
iPhone: Wel of niet suzannewan Jailbreak 7 18-01-11 19:56
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone 2G geen singaal meer na openmaken chase iPhone algemeen 1 15-07-09 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.