//

Vodafone en abo

Vodafone en abo discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) HI! Vraagje. Vorig jaar verlengde ik mijn Voda-abo in oktober 2011 met 2 jaar. Mijn oude abonnement liep per januari 2012 af. Vodafone geeft nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-10-12, 15:56
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard Vodafone en abo

HI! Vraagje.

Vorig jaar verlengde ik mijn Voda-abo in oktober 2011 met 2 jaar. Mijn oude abonnement liep per januari 2012 af.

Vodafone geeft nu aan dat de einddatum van mijn huidige contract 1 januari 2014 is. Dit klopt toch eigenlijk niet, want ik verleng in oktober?

Daarbij gingen de voorwaarden / belminuten en / internetbundel wel per direct in. Lijkt mij dat mijn contract dan dus per oktober afloopt ipv januari. Kan iemand mij hier meer over vertellen of hebben anderen hier ook ervaring mee? Heb sowieso al een mail gestuurd maar Vodafone'.

Tsja... wil natuurlijk ook gewoon zsm een Iphone 5

Ben benieuwd.

Vriendelijke groet,
Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-12, 18:14
iredydo's schermafbeelding
iredydo iredydo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 101
Standaard

klopt je nieuwe abbo gaat wel direct in maar je contract word wel met 2 jaar verlengt,je kan 4 maanden voor je abbo afloopt al verlengen met een nieuw abbo .maar de eind datum schuif 2 jaar op.
  #3  
Oud 31-10-12, 08:35
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard

Precies. Op zich snap ik het wel... Maar als ik niet vier maanden van tevoren verleng duurt m'n contract dus eigenlijk 2 jaar en nog wat maanden. Nou ja... Moet er maar mee leven of ff doorsparen. Of wachten op de 5s :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
prijsvergelijking abo T-mobile en Vodafone jongens026 Koopinformatie Nederland 4 05-09-09 04:16
Vodafone SO Basis abo 2j 35,00 opzeggen Destiny Vodafone 7 19-07-09 15:21
Vodafone abo + Iphone !? drdegraaff Vodafone 4 19-06-09 07:42
België: Proximus abo of mobistar abo? jpke Overige providers België 1 23-12-08 11:50
Hoe krijg ik Edge werkend met een Vodafone UMTS abo? Richard2008 Vodafone 2 20-05-08 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.