//

Online iPhone bestellen - vodafone -

Online iPhone bestellen - vodafone - discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat ik mijn vragen maar direct stellen, ik moet wegens een regel in mijn abbonement, mn nieuwe abbonement persé afsluiten via de webshop van Vodafone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-13, 00:21
menn0w menn0w is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard Online iPhone bestellen - vodafone -

Laat ik mijn vragen maar direct stellen,

ik moet wegens een regel in mijn abbonement, mn nieuwe abbonement persé afsluiten via de webshop van Vodafone.

Nu is mijn eerste vraag, is er iemand die enigsinds mij een indicitatie kan geven van de echte levertijd van een iPhone 5s 32GB via de webshop van Vodafone?

En dan mijn afsluitende vraag, wat is het beste abboment van vodafone voor in iedergeval 2GB data?

Alvast bedankt voor de tijd en moeite om deze vragen te beandwoorden!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-13, 11:39
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Zou niet inzien waarom je persé via internet een nieuw abonnement moet afsluiten.
Je sluit over naar een nieuw contract bij dezelfde provider (in de volksmond 'een verlenging'), die kan je overal afsluiten.

Maar goed, ik zie voor een 5s met een 2GB databundel: Vodafone RED. Onbeperkt bellen en sms en 2 GB data via 4G.

In combinatie met een 5s/32GB respectievelijk €35 p/mnd en €490 eenmalig of €50 p/mnd en €195 eenmalig. Beide voor een tweejarig contract.

Zijn overigens Friends and Family abonnementen. Via de vodafone webshop iets duurder.
Maar een code kan ik altijd regelen voor je.
  #3  
Oud 18-12-13, 23:15
menn0w menn0w is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard

Zal even kort uitleggen hoe het zit, mijn oude abonement met iPhone 4s(2jarig) verliep op 18 oktober, ben die dag opgebeld door de Vodafone wat ik wilde met mijn abonnement.

Verteld dat ik nog wilde wachten op de iPhone 5s met verlegen, hij stelde voor 2 jaar te laten verlengen met een sim only die me 50 euro per maand dat ik wacht met het verlengen van mijn abonnement zou schelen.

Enige verplichting was dat ik deze sim only wel eerst een maand moest gebruiken, alvorens het wijzingen van mijn abononnement. Nu wil ik dus laatst naar de Vodafone winkel, maar kon volgens hun niet in de winkel verlengen, maar moest dit 'perse' via de afdeling die mijn abonnement heeft verlengd, vandaar dus het verplichte via de telefoon verlengen.

Als je een code voor me hebt zou je me dan even kunnen PM'en en de eventuele details?

Bedankt Richu75
  #4  
Oud 19-12-13, 08:15
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door menn0w Bekijk bericht
Zal even kort uitleggen hoe het zit, mijn oude abonement met iPhone 4s(2jarig) verliep op 18 oktober, ben die dag opgebeld door de Vodafone wat ik wilde met mijn abonnement.

Verteld dat ik nog wilde wachten op de iPhone 5s met verlegen, hij stelde voor 2 jaar te laten verlengen met een sim only die me 50 euro per maand dat ik wacht met het verlengen van mijn abonnement zou schelen.

Enige verplichting was dat ik deze sim only wel eerst een maand moest gebruiken, alvorens het wijzingen van mijn abononnement. Nu wil ik dus laatst naar de Vodafone winkel, maar kon volgens hun niet in de winkel verlengen, maar moest dit 'perse' via de afdeling die mijn abonnement heeft verlengd, vandaar dus het verplichte via de telefoon verlengen.

Als je een code voor me hebt zou je me dan even kunnen PM'en en de eventuele details?

Bedankt Richu75
Dus je had een abonnement wat verliep op 18 oktober en die heb je op advies van een VF medewerker over gesloten naar een sim only voor twee jaar? Lijkt me sterk dat je deze na een maand kan omzetten naar een ander abonnement, maar daarvoor zal je naar de VF klantenservice moeten bellen.

Getuige de volgende links op het VF forum denk ik dat je (wellicht onbewust) fout bent voorgelicht: link 1 en link 2.

Hoe dan ook, ik wil best een code voor je aanmaken, stuur daarvoor even je e-mail adres per PM. Maar ik denk dat je er weinig aan hebt.

Succes iig.
  #5  
Oud 19-12-13, 08:28
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ben benieuwd wat voor contract je is aangesmeerd.
Want tussentijds veranderen zit er meestal niet in.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s Online bestellen kojoko iPhone algemeen 0 19-10-13 02:00
Vodafone: iPhone 5 64GB versie niet te bestellen psvu2 Vodafone 3 27-09-12 07:28
Iphone 3Gs online bestellen Woutair Orange 4 23-10-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.