//

Edge instellingen goed, toch geen vebinding.

Edge instellingen goed, toch geen vebinding. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Na mijn (vergissings) update avontuur naar 2.0 en een niet werkende iphone er aan over te houden is het uiteindelijk gelukt om weer terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-08, 05:08
2CallSucks 2CallSucks is offline
• iOS 1.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delfgauw
Berichten: 5
Standaard Edge instellingen goed, toch geen vebinding.

Hoi,

Na mijn (vergissings) update avontuur naar 2.0 en een niet werkende iphone er aan over te houden is het uiteindelijk gelukt om weer terug te gaan 1.1.4. en een werkende Iphone als resultaat.

Heb nu na 4 dagen knoeien nog steeds geen verbinding kunnen krijgen via Edge. De melding blijft: EDGE activeren niet mogelijk. PDP identiteit niet geaccepteerd. Wi-Fi is geen probleem.

Abbo heb ik via Vodafone met Blox.
Edge instellingen
APN: live.vodafone.com
user: vodafone
pass: vodafone

Het zijn de zelfde instellingen als voor de foute update. Tenzij er problemen zijn bij vodafone, krijg ik het vermoeden dat de downgrade nog niet compleet is in mijn toestel en daardoor een conflict ontstaat met aanmelden bij vodafone. Toestel werkt verder prima.

Heb inmiddels op het forum er zat over gelezen maar geen oplossingen kunnen ontdekken. Denk namelijk dat het door het toestel komt en niet door de provider.

Misschien is er iemand die soortgelijke problemen had na een downgrade, dan hoor ik graag de oplossing.

Groetjes,
Martin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen EDGE instellingen? r03n_d iPhone algemeen 10 23-06-09 14:45
Geen GPRS/EDGE KPN ingesteld en toch kunnen internetten Cisevi KPN 9 14-08-08 10:14
EDGE instellingen verdwijnen Dylan iPhone algemeen 16 07-08-08 09:07
hoe instellingen edge vastleggen pronk01 iPhone algemeen 27 30-01-08 19:15
GPRS instellingen verdwijnen (EDGE) gise Archief 3 12-11-07 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.