//

Blokeerd vodafone bepaalde websites?

Blokeerd vodafone bepaalde websites? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo en nu ben ik het zat Kon ik vroegah lekker naar Southparkmobile kijken over 3G werkt het nu al ruim een maand niet meer... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-09, 22:02
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard Blokeerd vodafone bepaalde websites?

Zo en nu ben ik het zat

Kon ik vroegah lekker naar Southparkmobile kijken over 3G werkt het nu al ruim een maand niet meer... Safari zegt dat de server onvindbaar is...

Je zou denken nou okeej server uit de lucht weet ik het wat er aan de hand is maar NEE, zet ik Wi-Fi aan kan ik de video's netjes bekijken...

Nou ff doordenken kom je er op mischien heeft Apple netzoals bij de Appstore en Youtube een sneaky instelling gemaakt dat je niet de al te grote bestanden binnen kan halen... Dit lijkt me sterk aangezien hier anders echt wel meer over zou zijn geklaagt...

Wat zijn de opties?
Website accepteerd alleen US verbindingen... NEE
Pagina blokeerd te trage verbindingen... NEE
iPhone doet raar... Mogelijk...
Vodafone doet raar.... Mogelijk...

Dus 2 opties kan iemand dit checken? Nouwja eigenlijk alleen optie twee maar die wijst dus ook uit of het probleem bij optie 1 licht

Harstikke bedankt!

Greetz, Stiruam
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-09, 12:20
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Zo en nu ben ik het zat

Kon ik vroegah lekker naar Southparkmobile kijken over 3G werkt het nu al ruim een maand niet meer... Safari zegt dat de server onvindbaar is...

Je zou denken nou okeej server uit de lucht weet ik het wat er aan de hand is maar NEE, zet ik Wi-Fi aan kan ik de video's netjes bekijken...

Nou ff doordenken kom je er op mischien heeft Apple netzoals bij de Appstore en Youtube een sneaky instelling gemaakt dat je niet de al te grote bestanden binnen kan halen... Dit lijkt me sterk aangezien hier anders echt wel meer over zou zijn geklaagt...

Wat zijn de opties?
Website accepteerd alleen US verbindingen... NEE
Pagina blokeerd te trage verbindingen... NEE
iPhone doet raar... Mogelijk...
Vodafone doet raar.... Mogelijk...

Dus 2 opties kan iemand dit checken? Nouwja eigenlijk alleen optie twee maar die wijst dus ook uit of het probleem bij optie 1 licht

Harstikke bedankt!

Greetz, Stiruam
Heb het net geprobeerd en bij mij werkt het wel.
iPhone 3G met FW 2.2.1 op 3G (Vodafone)

Ik heb wel dTunes geinstalleerd, die installeerd ook Safari download plugin dus ik krijg melding of ik de episode op wil slaan of wil zien in media player. Gekozen voor laatste en krijg dan inderdaad beeld

Laatst gewijzigd door him; 18-02-09 om 13:49.
  #3  
Oud 18-02-09, 14:33
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

On-be-grijpelijk! Hij doet het ineens ook weer bij mij??? Eerst doet hij het weken niet en nu ineens weer wel... Ik snap er niks van! Dank voor het testen! Volgnes mij heb je een wonder verricht... Btw aan de safari download plugin licht het niet want hij doet het bij mij zonder! Bedankt

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone gaat bepaalde diensten actief blokkeren zillionz Chat en geruchten 9 11-05-11 20:50
slot op bepaalde apps hnasje iPhone Apps 5 19-11-10 01:55
Betrouwbare websites voor Hi of Vodafone abonnement + iPhone Mindfield Vodafone 34 15-06-09 15:54
i phone blokeerd door i tunes? karim s Archief 5 18-04-09 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.