//

Vodafone bij lange SMS

Vodafone bij lange SMS discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo nog even klagen over Vodafone... Nouwja meer melden... Aangezien ik erg veel SMS en ook enorm lange smsjes schrijf baal ik hier namelijk van... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-02-09, 00:15
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard Vodafone bij lange SMS

Zo nog even klagen over Vodafone... Nouwja meer melden...

Aangezien ik erg veel SMS en ook enorm lange smsjes schrijf baal ik hier namelijk van...

Soms zegt de SMS app [3 van de 4 berichten verstuurd] hoe langer de berichten hoe meer kans... Echter zodra ze boven de "SMS 30" uitkomen falen ze weer nooit... maar worden ze weer opgeleed en ontvangt de ontvanger ze in grote stukken van 3 smsjes aan elkaar dus bij een SMS30 zouden dat 10 smsjes zijn. Het lijkt erop dat soms de server het bericht gewoon niet accepteerd... Aangezien hij de SMS in het typ vakt houd als ie faalt kan je zo opnieuw drukken op verzend... Zelf als ik via SBprefs airplane mode aan en uit heb gezet werkt meneer NIET... Dan faalt hijopnieuw op de zelfde plek... Erg iritant...

Zou dit aan vodafone liggen of aan Bitesms? Gebruik standaard SMS app nooit... Iemand anders ervaring hiermee?

Cheerio
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-09, 18:35
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Heb hier nog zo'n verhaal van mijn broer die met zijn iPhone op een dag eens 4180SMS'jes kwijt was op zo'n gelijkaardige manier.

Hij gebruikte de standaard SMS app (die groene dus) en hij stuurde naar 17 mensen hetzelfde berichtje. Berichtje telde zo'n 500 tekens (in België wordt er per 159tekens één berichtje aangerekend). Wat betekent dat hij normaal zo'n 74 kwijt zou moeten zijn, wel hij was er zeker 180 kwijt. Hij kreeg de volgende dag van veel mensen de reactie dat zijn berichtje bij sommigen wel 2 of 3x was aangekomen.

Hij is mobistar en heeft tempo music dus een hoge rekening zal ie zeker niet krijgen, maar vind het wel vreemd.

Is het eigenlijk zoiets gelijkaardigs dat jij voorhebt?
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sms probleem Al-X Vodafone 3 14-11-10 15:34
Vodafone belmin en/of sms Xcode Vodafone 4 20-07-10 17:14
Werkt voicemail ook bij Vodafone in SMS Fix voor 1.1.1 Masterplace Vodafone 1 28-01-08 21:17
SMS van Vodafone bij 'oproep gemist' yingie Vodafone 6 28-11-07 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.