Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patipod
Ik heb zelf t-mobile en ook wel eens kosten gemaakt buiten mijn tegoed. Echter als ik dan mijn rekening krijg blijkt gewoon weer alles binnen mijn bundel te vallen. Ik heb een aantal jaar geleden ook Vodafone gehad icm een Nokia 6600 en TomTom. Ik had toen een paar keer gebruik gemaakt van de optie om files en dergelijke weer te geven. Dit ging via GPRS. Toen ik mijn rekening kreeg moest ik hiervoor extra betalen. Na een telefoontje met de klantenservice kreeg ik te horen dat de verbinding met de TomTom server buiten de Vodafone Live portal omging. Vandaar mijn extra kosten. Normaal gesproken heb je net als ik nu onbeperkt internet. Ik zou eens contact opnemen met Vodafone. Zei kunnen immers zien welke kosten je gemaakt hebt en waarmee.
Groeten,
Patrick
|
Heb al een mailtje gestuurd naar Vodafone klantenservice voor uitleg hierover, ik heb geen 09- nummers gebelt oid.
Google maps wel, zou het dat zijn??
Wel raar dan, moet ik maar gewoon haarfijn aan ze uitleggen dat ik een
iPhone heb en dat ik gewoon wil kunnen internetten!
Heb iig nu GPRS uitgezet, maar eerst een antwoord afwachten :/
Bedankt!
Edit: overigens staat er op de Vodafone Site dat ik kan: 'Messenger, Google, Youtube, Hyves, Startpagina.nl en
Google Maps!
Youtube heb ik geeneens 1.1.2 geactiveerd dus.. Als het buiten de portal van Vodafone valt, hadden ze het maar niet op de site moeten zetten? zie:
Mobiel Internet