//

Vodafone EDGE activeren

Vodafone EDGE activeren discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) ok. ik heb een iphone 2g 8GB uit Amerika(US) ik heb mijn iphone gejailbreaked gekregen. ik heb een vodafone prepaid sim kaart, en ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-09, 17:34
YBinnenweg YBinnenweg is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 17
Standaard Vodafone EDGE activeren

ok.
ik heb een iphone 2g 8GB uit Amerika(US)

ik heb mijn iphone gejailbreaked gekregen.
ik heb een vodafone prepaid sim kaart, en ik heb zojuist mijn internet voor 1 maand afbetaald, doormiddel van vodafone Blox €9.50,-

ik heb dus gelezen dat de iphone 2g geen 3g support, voor mij geen probleem, maar wat ik wel een probleem vind is dat ik geen EDGE kan gebruiken terwel dat wel zou moeten kunnen!!!

ik heb onder:
settings->general->network->Cellular data network
deze gegevens ingevuld:
APN: live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone

ik heb nu dus blijkbaar gprs want als ik in de youtube app probeer te zoeken naar een filmpje kan ik een half uur wachten totdat hij alleen maar de resultaten laat weergeven!!!

weet iemand een oplossing??

ik draai firmware 3.0 jailbroken with redsn0w
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-09, 01:27
tram-man tram-man is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoi,

Je bent niet alleen. Ik heb recentelijk een oer-iphone uit engeland gehaald. Een unlock uitgevoerd met OS 3.0. Ik was klant van T-mobile maar omdat het GSM bereik zo slecht was wilde ik niks meer met T-mobile met een iphone . Vodafone besteld en sinds een paar dagen actief. Ik heb dus wel een paar weken gebruik kunnen maken van de T-mobile netwerk met me iphone en het valt mij op dat vodafone een stuk trager lijkt te zijn.

Nou ik heb liever overal GSM bereik met iets trager internet dan de hopeloos T-mobile GSM. Maar ik vind het wel opmerkelijk. Ik woon in de stad dus ik verwacht niet dat ik minder signaal krijg. Ga ik wel even uitzoeken dus ik meld me weer.

Gr. Stuart
  #3  
Oud 16-09-09, 03:01
tram-man tram-man is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb zojuist de gratis speedtest.net app geinstalleerd en krijg een 33k6 dial-up modemachtig 39kbps download en 20kbps upload (binnen of nuiten maakt niet uit). Ter vergelijking krijg ik met Wi-Fi krijg ik 5500kbps download en 800kbps upload. Ik probeer iemand te vinden met een T-mobile sim voor een goede vergelijk. Locatie: Eindhoven centrum.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Edge activeren niet mogelijk - Vodafone Huurbob Vodafone 31 20-03-10 20:12
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk (Vodafone) sverzijl Vodafone 27 28-12-09 11:19
Video: youtube activeren op EDGE iPeetie Muziek, foto & video 10 07-05-08 23:46
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet hma Archief 9 23-04-08 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.