//

Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone

Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een I-Phone 3GS. Hier heb ik mijn vodafone simkaart ingeduwd met een blackberry abonnement. Ik las een soortgelijke vraag op dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-09, 18:17
Markgoessens Markgoessens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone

Ik heb sinds vandaag een I-Phone 3GS. Hier heb ik mijn vodafone simkaart ingeduwd met een blackberry abonnement.

Ik las een soortgelijke vraag op dit forum, maar ik zelf kom er niet uit icm de bestaande topic.

Wanneer ik op internet wil (zonder wi-fi of wap) krijg ik de volgende melding: mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.

Ik ben toen naar instellingen - algemeen - netwerk - mobiele data gegaan en heb daar ingevuld:

APN: blackberry.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone

Hoe ik dit moet bevestigen? Ik neem aan, gewoon uit dit menu gaan dan onthoudt hij deze gegevens wel.
In ieder geval, internet op de iphone werkt nog steeds niet. Ook niet nadat ik de iphone opnieuw opgestart heb.

Is er iets wat ik over het hoofd zie van instellingen? Kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-09, 14:05
BjornBorg BjornBorg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4
Standaard

Mark, Ik zit met het zelfde probleem. Ik heb contact gehad met Vodafone en die konden mij vertellen dat het megelijk zou moeten zijn. de instelingen zouden volgens hun.


Hierbij ontvangt u de gevraagde informatie over: Apple iPhone 3G - Internet op je mobiel (Vodafone live!)

Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk.Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nlgebruikt.Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.[

Druk op het "Startscherm"
Kies "Instellingen" -> "Algemeen" -> "Netwerk" -> "Mobiel Datanetwerk"
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Keer terug naar het beginscherm
Start "Safari"
Druk op de "Adresbalk-toets", voer het internetadres in en kies "Ga"
Druk op de "+" en daarna "Save" om een pagina toe te voegen aan je favorieten

wie weet werkt het bij jou wel.

Gr Ronald

Laatst gewijzigd door BjornBorg; 20-10-09 om 14:08.
  #3  
Oud 20-10-09, 14:27
Markgoessens Markgoessens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Hallo Ronald,

Bedankt voor je reactie. Ondertussen was het bij mij ook al gelukt met de door jouw genoemde instellingen.

Ik had ook live.vodafone.nl gebruikt uiteindelijk, terwijl ik wel degelijk een blackberry abonnement had. Maar toch werkt alleen met 'live.vodafone.nl'
Beetje vreemd, maar gelukkig

Nu alleen hopen dat het internetten nu niet buiten mijn tegoed valt.

Groeten, Mark
  #4  
Oud 27-07-10, 09:31
PrimeIphone PrimeIphone is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Halloah,

Ik wil ook 3gs aanschaffen met een blackberry strom abbo van vodafone. Is het bij jullie gelukt of heeft iemand anders hier ervaringen mee.

Grt

Maikel
  #5  
Oud 27-07-10, 14:39
Merizzle Merizzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Kan iemand me vertellen of dit ook geldt voor zakelijke Blackberry Enterprise abonnementen?
Reageren

Labels
3gs, apn, blackberry, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Blackberry abonnement + iPhone? xrolfx Vodafone 12 27-07-11 20:01
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 12:18
Iphone met Blackberry nationaal abonnement RBA Overige providers Nederland 1 01-04-10 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.