//

Vodafone super sim only

Vodafone super sim only discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door smacdab voor 13,50 verwacht ik niet zoveel. Doe het hoognodige. Heb een 2G. Handig voor email onderweg. Dagblad Trouw downloaden duurt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 08-04-10, 14:15
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab Bekijk bericht
voor 13,50 verwacht ik niet zoveel. Doe het hoognodige. Heb een 2G. Handig voor email onderweg.
Dagblad Trouw downloaden duurt bv een eeuwigheid. Dat doe ik dan ook Wi-Fi.

Ik snap dat je voor €30/40 incl. iPhone meer krijgt. Als geld geen rol speelt..........
En dan te bedenken dat ik het zakelijk gebruik. Kwestie van rekenen. Mag iedereen voor zichzelf bepalen.
Aangezien je GEEN telefoon bij het Vodafone Super Sim Only abonnement neemt halveert de prijs, de normale prijs spreken we van 27 euro per maand en betaal je het toestel af. Voor die 13,50 is puur het abonnement is deze inclusief 200 minuten bellen 400 SMS/MMS (inclusief SMS/MMS verdubelaar) en onbeperkt 3G met een 3.6Mb snelheid (FUP) Fair Use Policy is hier van toepassing, en dit houd in dat de gebruiker niet de 10x van het gemiddelde gebruik mag overtreden, gebeurd dit wel bijvoorbeeld omdat je thetering gebruikt krijg je een brief waarin staat je gebruik te matigen, doe je dit vervolgens niet dan mogen ze of jou een ander aanvullende bundel aanbieden of je abonnement beeindigen. Zo staat het ook in de voorwaarden.

Als je 10x YouTube bekijkt en al een waarschuwing krijgt bij dit abonnement en dan wel op een 2G iPhone dan klopt er iets niet met je abonnement of je instellingen en zou ik even contact zoeken met de Vodafone klanten service.

Hier gebruik ik met een 3G de volgende zaken: (dus NIET over Wi-Fi)
*YouTube wekelijks over 3G
*Internetten met Safari
*Mail
*Online radio luisteren 3FM over 3G
*Facebook en Hyves apps
*Chat apps zoals Fring en eBuddy
*Stocks
*NOS Mobiel & NOS Journaal
*Twitter
*SPB TV (tientallen TV zenders) over 3G
*EyeTV
*VoIP over 3G
*Marktplaats
*Kranten & Telegraaf
*Downloaden van Apps over 3G
*Etc...etc...etc...

Betreft gebruik zit ik maandelijks ver over de 3 a 4 Gb. Nooit berichten gehad, als dit zo is dan is het meteen voorbij, dan is het abonnement opgezegd en zal ik overgaan naar Telfort.

Voor die 13,50 heb je meer dan een volwaardig aboonement, dus zonder afbetaling van een zogenaamd gratis toestel. Dikke marge heeft Vodafone nog steeds door o.a. de gedoogde diefstal zoals 61 minuutjes bellen is 2 volle minuten aftikken, die je dan ook op je afrekening ziet staan online.

Laatst gewijzigd door moose; 08-04-10 om 14:27.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-04-10, 15:35
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
Aangezien je GEEN telefoon bij het Vodafone Super Sim Only abonnement neemt halveert de prijs, de normale prijs spreken we van 27 euro per maand en betaal je het toestel af. Voor die 13,50 is puur het abonnement is deze inclusief 200 minuten bellen 400 SMS/MMS (inclusief SMS/MMS verdubelaar) en onbeperkt 3G met een 3.6Mb snelheid (FUP) Fair Use Policy is hier van toepassing, en dit houd in dat de gebruiker niet de 10x van het gemiddelde gebruik mag overtreden, gebeurd dit wel bijvoorbeeld omdat je thetering gebruikt krijg je een brief waarin staat je gebruik te matigen, doe je dit vervolgens niet dan mogen ze of jou een ander aanvullende bundel aanbieden of je abonnement beeindigen. Zo staat het ook in de voorwaarden.

Als je 10x YouTube bekijkt en al een waarschuwing krijgt bij dit abonnement en dan wel op een 2G iPhone dan klopt er iets niet met je abonnement of je instellingen en zou ik even contact zoeken met de Vodafone klanten service.

Hier gebruik ik met een 3G de volgende zaken: (dus NIET over Wi-Fi)
*YouTube wekelijks over 3G
*Internetten met Safari
*Mail
*Online radio luisteren 3FM over 3G
*Facebook en Hyves apps
*Chat apps zoals Fring en eBuddy
*Stocks
*NOS Mobiel & NOS Journaal
*Twitter
*SPB TV (tientallen TV zenders) over 3G
*EyeTV
*VoIP over 3G
*Marktplaats
*Kranten & Telegraaf
*Downloaden van Apps over 3G
*Etc...etc...etc...

Betreft gebruik zit ik maandelijks ver over de 3 a 4 Gb. Nooit berichten gehad, als dit zo is dan is het meteen voorbij, dan is het abonnement opgezegd en zal ik overgaan naar Telfort.

Voor die 13,50 heb je meer dan een volwaardig aboonement, dus zonder afbetaling van een zogenaamd gratis toestel. Dikke marge heeft Vodafone nog steeds door o.a. de gedoogde diefstal zoals 61 minuutjes bellen is 2 volle minuten aftikken, die je dan ook op je afrekening ziet staan online.
Voor de duidelijkheid:
- Je hebt 200 belmin/sms, inclusief gratis sms-verdubbelaar (in principe 200 belmin óf 400 sms).
- Géén onbeperkt internet, hier is dus de FUP regeling van toepassing. Niet dat ik of een andere gebruiker iets van merkt, maar het is wel goed om te weten.

Hoe zie je eigenlijk hoeveel belminuten/sms'jes/data je verbruikt per maand? Dat staat namelijk niet in mijn factuur.
  #43  
Oud 08-04-10, 16:00
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loopezz Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid:
- Je hebt 200 belmin/sms, inclusief gratis sms-verdubbelaar (in principe 200 belmin óf 400 sms).
- Géén onbeperkt internet, hier is dus de FUP regeling van toepassing. Niet dat ik of een andere gebruiker iets van merkt, maar het is wel goed om te weten.

Hoe zie je eigenlijk hoeveel belminuten/sms'jes/data je verbruikt per maand? Dat staat namelijk niet in mijn factuur.
Online via My Vodafone of via de "Beltegoed App" wat je in de App Store kan downloaden. Hiermee kan je alleen zien wat je tegoeden zijn van deze en vorige maand. Online via My Vodafone is te zien wat je hebt verbruikt en over hebt aan tegoeden, je kan bijvoorbeeld 43 euro zelf uitrekenen hoeveel de aantal minuten zijn. 13,50 = 200 = 0.0675 cent per minuut
  #44  
Oud 08-04-10, 17:06
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
Online via My Vodafone of via de "Beltegoed App" wat je in de App Store kan downloaden. Hiermee kan je alleen zien wat je tegoeden zijn van deze en vorige maand. Online via My Vodafone is te zien wat je hebt verbruikt en over hebt aan tegoeden, je kan bijvoorbeeld 43 euro zelf uitrekenen hoeveel de aantal minuten zijn. 13,50 = 200 = 0.0675 cent per minuut
Hmjah, maar dan weet ik nog niet wat ik precies verbruik. Het liefst wil ik dat apart weten van belminuten en sms. Het dataverbruik ga ik niet handmatig uitrekenen.

EDIT
Een MMS telt dat gewoon als SMS?

  #45  
Oud 08-04-10, 18:31
Marrietje44 Marrietje44 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

En waar halen jullie dan die Iphone vandaan??? had al wel een Iphone aangeschaft in USA, maar is blijkbaar niet bruikbaar. is een 3.1.3, dus nog niet te jailbreaken of unlocken. wil nu naar Belgie, maar ben bang voor wéér een miskoop. Intussen loopt al wel mijn Vodafone abbo. Super Sim werd mij ook afgeraden....
  #46  
Oud 08-04-10, 19:10
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Simlock vrije iphones zijn in nederland te koop. Adressen staan op dit forum of zoek op tweakers.net
  #47  
Oud 08-04-10, 20:49
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

T-Mobile laten unlocken en abonnement beeindigd, dit na een lange strijd voor een beetje ontvangst.
Nu een Vodafone Super Sim Only met altijd ontvangst.
  #48  
Oud 08-04-10, 21:10
janne09 janne09 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: veghel
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
T-Mobile laten unlocken en abonnement beeindigd, dit na een lange strijd voor een beetje ontvangst.
Nu een Vodafone Super Sim Only met altijd ontvangst.

hallo, heb ook zo'n super sim van vodafone werkt perfect, alleen krijg internet niet aan de gang wel via Wi-Fi maar niet via 3g netwerk, heb al wel mobiel data ingesteld maar krijg steeds als ik safari opstart 'kan niet openen omsat er geen internet actief is' . wie kan mij helpen? moet ik iets downloaden? heb een 3gs unlocked en jailbraikd.

alvast bedankt rob
  #49  
Oud 09-04-10, 10:06
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janne09 Bekijk bericht
hallo, heb ook zo'n super sim van vodafone werkt perfect, alleen krijg internet niet aan de gang wel via Wi-Fi maar niet via 3g netwerk, heb al wel mobiel data ingesteld maar krijg steeds als ik safari opstart 'kan niet openen omsat er geen internet actief is' . wie kan mij helpen? moet ik iets downloaden? heb een 3gs unlocked en jailbraikd.

alvast bedankt rob
Handleiding
Het configureren van de iPhone 3G voor de Vodafone Super Sim.

http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20...g%20iPhone.pdf
  #50  
Oud 09-04-10, 10:14
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marrietje44 Bekijk bericht
En waar halen jullie dan die Iphone vandaan??? had al wel een Iphone aangeschaft in USA, maar is blijkbaar niet bruikbaar. is een 3.1.3, dus nog niet te jailbreaken of unlocken. wil nu naar Belgie, maar ben bang voor wéér een miskoop. Intussen loopt al wel mijn Vodafone abbo. Super Sim werd mij ook afgeraden....
In Belgie en Italie zijn ze gewoon los te koop in de Telecom winkels.
Simlockvrij en rond de prijs van 400 meen ik.
  #51  
Oud 09-04-10, 10:23
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
In Belgie en Italie zijn ze gewoon los te koop in de Telecom winkels.
Simlockvrij en rond de prijs van 400 meen ik.
Je kunt in Nederland simlock-vrije en unlockte iphones kopen. De eerste komen uit Italie en Belgie (grijze import), de tweede zijn Nederlandse versies waar de simlock van T-mobile is afgehaald.

De mijne is simlock vrij en kwam met een Italiaans foldertje. Aansluiten op PC en iTunes en ging vrolijk verder in het Nederlands.

Prijzen liggen tussen de 400-800 euro. Beetje zoeken naar de laatste prijzen.

Zoek hier:
iPhone kopen - iPhone Koopadvies en ervaringen op iPhoneclub.nl

Laatst gewijzigd door King1987; 09-04-10 om 11:20. Reden: Externe link even weg gehaald :)
  #52  
Oud 11-04-10, 22:15
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Heeft er ook al iemand geprobeerd een duo-sim aan te vragen bij Vodafona op het Supersim abonnement?

Ik wil dat gaan doen voor mijn iPad die er binnenkort aankomt. Je schijnt het (2e) simkaartje dan een beetje te moeten bijknippen zodat hij past en het zou moeten werken in een iPad met 3G.
  #53  
Oud 11-04-10, 23:26
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
in belgie en italie zijn ze gewoon los te koop in de telecom winkels.
Simlockvrij en rond de prijs van 400 meen ik.
3g : 475 eur
3gs 16 : 575 eur
3gs 32 : 675 eur

  #54  
Oud 12-04-10, 13:54
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgicanofl Bekijk bericht
3g : 475 eur
3gs 16 : 575 eur
3gs 32 : 675 eur

Zwitserland is natuurlijk nog goedkoper (€324 en €383), maar dat was 2 jaar geleden. België duurste, Zwitserland goedkoopste land voor iPhone zonder abonnement.
  #55  
Oud 12-04-10, 14:11
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
Zwitserland is natuurlijk nog goedkoper (€324 en €383), maar dat was 2 jaar geleden. België duurste, Zwitserland goedkoopste land voor iPhone zonder abonnement.
Is niet vergelijkbaar. Ik Zwitserland kan je als buitenlander niet zomaar een Apple store inlopen en een iPhone kopen zoals dat in België wel kan.

Je moet een Zwitsers paspoort hebben.
  #56  
Oud 12-04-10, 16:36
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baltar Bekijk bericht
Is niet vergelijkbaar. Ik Zwitserland kan je als buitenlander niet zomaar een Apple store inlopen en een iPhone kopen zoals dat in België wel kan.

Je moet een Zwitsers paspoort hebben.
Ok, dat wist ik niet, waarschijnelijk omdat Zwitserland niet bij de Europese unie hoort?
  #57  
Oud 12-04-10, 16:44
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moose Bekijk bericht
Ok, dat wist ik niet, waarschijnelijk omdat Zwitserland niet bij de Europese unie hoort?
Nee, omdat ze er teveel verkochten Zie deze link:

iPhone in Zwitserland voortaan niet meer te koop voor buitenlanders - iPhone - iPhoneclub.nl
  #58  
Oud 13-04-10, 13:05
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baltar Bekijk bericht
Ok, duidelijk
  #59  
Oud 20-04-10, 22:01
Mike2000 Mike2000 is offline
• iOS 12.1.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 28
Standaard

Voor iedereen die net als ik een supersim abo hebben..... geniet ervan want ze worden niet meer verkocht.

Voortaan kies je een bel/sms/internet pakket uit maar die is wel veel duurder.
  #60  
Oud 20-04-10, 22:11
CLL-Martin CLL-Martin is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Bergen op Zoom - NL
Berichten: 16
Standaard

Serieus joh.. hmm wilde as vrijdag naar de vodafone winkel voor dat abonement...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone blingbling Vodafone 1 13-08-10 14:48
iPhone 3G: Super x-sim myplace Unlock 2 19-05-09 17:17
Vodafone super sim rubbyphone Vodafone 3 06-04-09 13:54
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G VincentKooijman Vodafone 1 01-04-09 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:41.