//

Vodafone levert iPhone 4

Vodafone levert iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) *Simlockvrij of niet is totaal geen issue...A. kost duurder B. is binnen 5 minuten van je toestel af te halen. *Tmobile heeft afgelopen maanden een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 21-08-10, 11:34
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

*Simlockvrij of niet is totaal geen issue...A. kost duurder B. is binnen 5 minuten van je toestel af te halen.
*Tmobile heeft afgelopen maanden een miljoentje of 40 in hun netwerk gestopt dus dus dat komt wel goed met hun capaciteitsproblemen uit het verleden.
*Als je een iPhone niet optimaal zou kunnen gebruiken icm een Tmobile abbo dan zou Tmobile geen iphone meer verkopen en had Apple hun allang aan de kant gezet. De feiten laten echter het tegenovergestelde zien.
*Een lage download snelheid is subjectief...en niet representatief...dat is een zelfde soort sprookje als: "het bereik valt weg van je iphone 4 als je hem te stevig vast houdt"

Kortom: GAAAP!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 21-08-10, 11:42
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Toch ervaar ik nog steeds hele grote verschillen tussen T-Mobile en Vodafone. Een vriend van me heeft T-Mobile. Sowieso valt 3G bij ons op kantoor helemaal weg, al dan niet gehele verbinding. Terwijl Vodafone prima 3G blijft houden. Wel al iets verbeterd laatste tijd, maar niet voldoende.

Op de autosnelweg A2 van Amsterdam naar Sittard. Kan ik met Vodafone prima internetradio luisteren middels 3G zonder dat verbinding vaak weg valt. Bij T-Mobile valt die veel vaker weg.

Ik stond laatst in het Gelredome die compleet gevuld was. Vodafone kon de capaciteit aan, T-Mobile lag plat.

Dead grip iphone4; bij Vodafone valt bereik significant minder weg dan bij T-Mobile. Hoe dat kan geen idee

Om nog maar niet te spreken over de snelheid. Nu zal de investering van 40 miljoen misschien nog niet volledig voltooid zijn. Maar ik ervaar in het dagelijks leven toch nog een groot verschil in kwaliteit tussen Vodafone en T-Mobile.

Dus sorry ik verkies helaas toch Vodafone en dan heb je toch wel een Simlockvrije telefoon nodig om dat gemakkelijk te kunnen realiseren. Tenzij ze hem zelf gaan aanbieden, dan niet.
  #63  
Oud 21-08-10, 12:09
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Meningen verschillen, maar een echt simlockvrij toestel is meer waard dan een tmobile toestel waar de lock er af is gehaald.

Enfin, met jou, inctrl, valt geen discussie te voeren, want je steekt gewoon je hoofd in het zand voor alle problemen die tmobile heeft. Dus ga dan niet hier vodafone bashen, maar doe dat lekker in de tmobile sectie.
  #64  
Oud 21-08-10, 12:14
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Meningen verschillen, maar een echt simlockvrij toestel is meer waard dan een tmobile toestel waar de lock er af is gehaald.

Enfin, met jou, inctrl, valt geen discussie te voeren, want je steekt gewoon je hoofd in het zand voor alle problemen die tmobile heeft. Dus ga dan niet hier vodafone bashen, maar doe dat lekker in de tmobile sectie.
Die 'meerwaarde' voor een simlock vrij toestel heb je binnen 5 minuten zelf gegeneerd. Dus dat is totaal geen meerwaarde an sich.

Geloof me ik ben altijd de grootste criticaster van Tmobile geweest. Dat is ook een reden waarom de iphoneclub mij zelfs heeft geblokeeerd van hun frontpage vanwege mijn vuilspuiterij over de Tmobile maffia.
Dus geloof me, ik ben ernstig objectief in dit verhaal.
Jij moet je onderbuikje gewoon eens een keertje door laten spoelen.

Leg 900 euro voor een iphone 4 neer en koop in elke willeurige telefoonshop een Vodafone simonly. Probleem opgelost toch? Iedereen tevreden.
  #65  
Oud 22-08-10, 13:17
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
*Simlockvrij of niet is totaal geen issue...A. kost duurder B. is binnen 5 minuten van je toestel af te halen.
*Tmobile heeft afgelopen maanden een miljoentje of 40 in hun netwerk gestopt dus dus dat komt wel goed met hun capaciteitsproblemen uit het verleden.
*Als je een iPhone niet optimaal zou kunnen gebruiken icm een Tmobile abbo dan zou Tmobile geen iphone meer verkopen en had Apple hun allang aan de kant gezet. De feiten laten echter het tegenovergestelde zien.
*Een lage download snelheid is subjectief...en niet representatief...dat is een zelfde soort sprookje als: "het bereik valt weg van je iphone 4 als je hem te stevig vast houdt"

Kortom: GAAAP!
Nou ik kan je vertellen dat bij mij het bereik weg zou vallen als ik een Iphone4 met tmobile zou nemen omdat het berijk hier bij mij heeeel slecht is met tmobile. En ze kunnen er dan een miljoentje of 40 ingestoken hebben... maar daar is hier in het oosten dan nog bar weinig van te merken.
  #66  
Oud 22-08-10, 13:19
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorispeeters Bekijk bericht
Toch ervaar ik nog steeds hele grote verschillen tussen T-Mobile en Vodafone. Een vriend van me heeft T-Mobile. Sowieso valt 3G bij ons op kantoor helemaal weg, al dan niet gehele verbinding. Terwijl Vodafone prima 3G blijft houden. Wel al iets verbeterd laatste tijd, maar niet voldoende.

Op de autosnelweg A2 van Amsterdam naar Sittard. Kan ik met Vodafone prima internetradio luisteren middels 3G zonder dat verbinding vaak weg valt. Bij T-Mobile valt die veel vaker weg.

Ik stond laatst in het Gelredome die compleet gevuld was. Vodafone kon de capaciteit aan, T-Mobile lag plat.

Dead grip iphone4; bij Vodafone valt bereik significant minder weg dan bij T-Mobile. Hoe dat kan geen idee

Om nog maar niet te spreken over de snelheid. Nu zal de investering van 40 miljoen misschien nog niet volledig voltooid zijn. Maar ik ervaar in het dagelijks leven toch nog een groot verschil in kwaliteit tussen Vodafone en T-Mobile.

Dus sorry ik verkies helaas toch Vodafone en dan heb je toch wel een Simlockvrije telefoon nodig om dat gemakkelijk te kunnen realiseren. Tenzij ze hem zelf gaan aanbieden, dan niet.
Ben het helemaal met je eens Joris! En ik hoop dat vodafone de Iphone 4 snel vanuit de winkel gaat verkopen want dan ren ik daar als een gek heen
  #67  
Oud 22-08-10, 13:21
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Die 'meerwaarde' voor een simlock vrij toestel heb je binnen 5 minuten zelf gegeneerd. Dus dat is totaal geen meerwaarde an sich.

Geloof me ik ben altijd de grootste criticaster van Tmobile geweest. Dat is ook een reden waarom de iphoneclub mij zelfs heeft geblokeeerd van hun frontpage vanwege mijn vuilspuiterij over de Tmobile maffia.
Dus geloof me, ik ben ernstig objectief in dit verhaal.
Jij moet je onderbuikje gewoon eens een keertje door laten spoelen.

Leg 900 euro voor een iphone 4 neer en koop in elke willeurige telefoonshop een Vodafone simonly. Probleem opgelost toch? Iedereen tevreden.
Een simonly van vodafone is niet meer aantrekkelijk, omdat je daar geen smsverdubbelaar mee kan toepassen en alle minuten worden afgerond. Daarom is verlengen met een toestel meer interessant.
  #68  
Oud 22-08-10, 16:22
chillen4u2 chillen4u2 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb vrijdag m'n iPhone4 opgehaald bij Belcompany. Ik wilde een nieuw abonement voor m'n oude 3G. Daar kreeg ik te horen dat Vodafone vanaf begin september met een datalimiet gaat werken voor de sim-only contracten.
  #69  
Oud 28-08-10, 15:23
Pointman Pointman is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Volgens Vodafone Nederland krijgen ze per 01 september het contract van Apple om de Iphone te mogen leveren, ze zullen dan over 2,5 week in de winkels liggen.
Laten we het hopen !
  #70  
Oud 29-08-10, 13:20
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Waar heb je die informatie vandaan? Tegen mij zeiden ze namelijk waarschijnlijk oktober of november maar was niets zeker
  #71  
Oud 29-08-10, 13:28
Pointman Pointman is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KK001 Bekijk bericht
Waar heb je die informatie vandaan? Tegen mij zeiden ze namelijk waarschijnlijk oktober of november maar was niets zeker
Ik heb deze info op de 28e van Vodafone klantenservice (loyality) gekregen.
  #72  
Oud 29-08-10, 14:41
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pointman Bekijk bericht
Ik heb deze info op de 28e van Vodafone klantenservice (loyality) gekregen.
Bij mij zeiden ze dit al in maart 2008.
  #73  
Oud 29-08-10, 15:02
Pointman Pointman is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Bij mij zeiden ze dit al in maart 2008.
Hahaha, ik denk dat nu ze er zo openlijk over spreken, wel waar moet zijn.
Ik heb er verschillende medewerkers over gesproken en allemaal komen ze met hetzelfde verhaal.
Maar we moeten het idd tot die tijd afw88.
  #74  
Oud 29-08-10, 16:23
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik heb meermalen duidelijk aangegeven over te stappen naar T-Mobile vanwege de iPhone 4 en elke keer werd aangegeven dat ik als ik bij VF wilde blijven bij Phoneshop moest zijn of ergens los een toestel moest scoren. Helemaal gezien de nieuwe data-policy denk ik dat een contract met Apple alleen maar verder weg is. Maar, ik hoop het voor jullie.
  #75  
Oud 30-08-10, 02:17
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Ik hoop dat hij snel bij Vodafone komt aangezien mijn abo verloopt in november en ik graag bij Vodafone wil blijven haha niet echt zin om naar een B netwerk te gaan waarmee ik hier in het dorp niet eens bereik heb... ( ja ik spreek uit ervaring heb een jaar of 5 geleden een abo tussendoor gehad bij T-mobile maar mocht m gelukkig na 2 maanden al beeindigen omdat ik niet eens gebeld kon worden hier in de buurt)
  #76  
Oud 30-08-10, 08:26
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KK001 Bekijk bericht
( ja ik spreek uit ervaring heb een jaar of 5 geleden een abo tussendoor gehad bij T-mobile maar mocht m gelukkig na 2 maanden al beeindigen omdat ik niet eens gebeld kon worden hier in de buurt)
Dat is 5 jaar geleden, kan je net zo goed zeggen ik koop geen iPhone want ik vond hem 5 jaar geleden zwaar tegen vallen.

Dingen vernieuwen en worden meestal beter.
  #77  
Oud 31-08-10, 12:35
valentino88 valentino88 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Dat is 5 jaar geleden, kan je net zo goed zeggen ik koop geen iPhone want ik vond hem 5 jaar geleden zwaar tegen vallen.

Dingen vernieuwen en worden meestal beter.
dat zou je normaal gesproken wel zeggen.
maar in het geval van t-mobile is het alleen maar slechter geworden juist. dat komt vooral door het overbelaste 3g netwerk van hun.
  #78  
Oud 21-09-10, 18:49
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pointman Bekijk bericht
Volgens Vodafone Nederland krijgen ze per 01 september het contract van Apple om de Iphone te mogen leveren, ze zullen dan over 2,5 week in de winkels liggen.
Laten we het hopen !
Hee Pointman,

Dat zou echt geweldig zijn! Maar dan zouden ze nu al bij Vodafone in de winkels moeten liggen... en ik heb afgelopen vrijdag nog naar de klantenservice gebeld, en daar zeiden ze mij dat het oktober word. Terwijl ik anderhalf a 2 weken eerder belde (begin september) en toen kreeg ik te horen dat ze m halverwegen september zouden gaan verkopen...

Ik weet het nu dus ook niet meer...

Heb jij mischien al nieuwere info..? Ik kan echt niet wachten op het moment dat ik een Iphone 4 heb maar wil m het liefst gewoon in een Vodafone winkel kopen, en niet online via xlvoordeel.nl

Ik hoop dat je me wat meer kan vertellen... Of iemand anders mischien..??!!

Grt Maarten
  #79  
Oud 21-09-10, 18:59
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Tegen mij zeiden ze vorige week dat ze hem zeker half oktober hebben...
Als je dan bedenkt wat ze tegen jou of Pointman hebben verteld betwijfel ik dat..
Toch wacht ik nog op Vodafone ga zeker niet overstappen op T-Mobile
  #80  
Oud 22-09-10, 02:28
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KK001 Bekijk bericht
Tegen mij zeiden ze vorige week dat ze hem zeker half oktober hebben...
Als je dan bedenkt wat ze tegen jou of Pointman hebben verteld betwijfel ik dat..
Toch wacht ik nog op Vodafone ga zeker niet overstappen op T-Mobile
Ja ik weet het ook allemaal niet meer, ik wacht ook totdat Vodefaone hem gaat verkopen.

Ik heb begin september gebeld.. toen zeiden ze met 2 weken meer te weten, dus ik 2 weken later weer gebeld.. weer niks... jaaa ergens begin oktober zei die man.

Beetje vaag allemaal, als ze hun klanten willen behouden kunnen ze maar beter opschieten volgens mij??!

Ik hoor graag alle reacties of andere verhalen/geruchten over dit onderwerp, want zoals ik al eerder zei:

IK KAN NIET WACHTEN TOTDAT IK DE IPHONE4 MET VODAFONE IN MIJN HANDEN HEB !!! D:

Grt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.