Toch ervaar ik nog steeds hele grote verschillen tussen
t-mobile
en
Vodafone
. Een vriend van me heeft T-Mobile. Sowieso valt 3G bij ons op kantoor helemaal weg, al dan niet gehele verbinding. Terwijl Vodafone prima 3G blijft houden. Wel al iets verbeterd laatste tijd, maar niet voldoende.
Op de autosnelweg A2 van Amsterdam naar Sittard. Kan ik met Vodafone prima internetradio luisteren middels 3G zonder dat verbinding vaak weg valt. Bij T-Mobile valt die veel vaker weg.
Ik stond laatst in het Gelredome die compleet gevuld was. Vodafone kon de capaciteit aan, T-Mobile lag plat.
Dead grip iphone4; bij Vodafone valt bereik significant minder weg dan bij T-Mobile. Hoe dat kan geen idee
Om nog maar niet te spreken over de snelheid. Nu zal de investering van 40 miljoen misschien nog niet volledig voltooid zijn. Maar ik ervaar in het dagelijks leven toch nog een groot verschil in kwaliteit tussen Vodafone en T-Mobile.
Dus sorry ik verkies helaas toch Vodafone en dan heb je toch wel een Simlockvrije telefoon nodig om dat gemakkelijk te kunnen realiseren. Tenzij ze hem zelf gaan aanbieden, dan niet.