//

Micro-sim Vodafone

Micro-sim Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Weet iemand wanneer Vodafone de Micro-SIM kan leveren ? De helpdesk had ik gebeld maar die konden mij geen helder antwoord geven,misschien dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-10, 11:57
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard Micro-sim Vodafone

Hallo iedereen,

Weet iemand wanneer Vodafone de Micro-SIM kan leveren ?
De helpdesk had ik gebeld maar die konden mij geen helder antwoord geven,misschien dat iemand anders het wel weet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 17:58
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

helpdesk stuurde mij naar de winkel. ga daar ook binnenkort langs.
  #3  
Oud 03-07-10, 20:16
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Ik ga maandag even naar de Vodafonewinkel.
  #4  
Oud 03-07-10, 20:51
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Ik ga maandag even naar de Vodafonewinkel.
Als je iets weet....let me know ?
  #5  
Oud 03-07-10, 21:05
seagull seagull is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 55
Standaard Vodafone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rollotomassi Bekijk bericht
Als je iets weet....let me know ?
Een klantenservice-medewerker vertelde me deze week, dat er officieel nog niets bekend is, maar hij verwachtte zelf midden/eind juli dat Vodafone met een micro-sim zou komen.
  #6  
Oud 04-07-10, 18:01
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seagull Bekijk bericht
Een klantenservice-medewerker vertelde me deze week, dat er officieel nog niets bekend is, maar hij verwachtte zelf midden/eind juli dat Vodafone met een micro-sim zou komen.
ik was vandaag in de vodafone winkel en daar stond een erg behulpzaam meisje die mij het volgende kon vertellen:

"dat hebben we niet en wij leveren geen iphones."

Dus dat wordt maar bijknippen dan he.. iemand hier een handleiding voor?
  #7  
Oud 04-07-10, 20:18
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
ik was vandaag in de vodafone winkel en daar stond een erg behulpzaam meisje die mij het volgende kon vertellen:

"dat hebben we niet en wij leveren geen iphones."

Dus dat wordt maar bijknippen dan he.. iemand hier een handleiding voor?
Behulpzaam meisje heeft het wel mis want Vodafone kan wel degelijk de Iphone leveren,op dit moment de 3GS icm een abo als ik hun website mag geloven.
Ze heeft het wel goed dat de micro-sims nog niet leverbaar zijn.
De microsims komen er wel want er zullen best meer merken de overstap wagen naar de micro-sim alleen de vraag is wanneer de micro-SIM geleverd kan worden.
Op internet zijn er handleidingen om te knippen maar ik begin er niet aan vanwege het risico dat de SIM naar de eeuwige SIMvelden gaat.
  #8  
Oud 04-07-10, 20:36
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rollotomassi Bekijk bericht
Behulpzaam meisje heeft het wel mis want Vodafone kan wel degelijk de Iphone leveren,op dit moment de 3GS icm een abo als ik hun website mag geloven.
Ze heeft het wel goed dat de micro-sims nog niet leverbaar zijn.
De microsims komen er wel want er zullen best meer merken de overstap wagen naar de micro-sim alleen de vraag is wanneer de micro-SIM geleverd kan worden.
Op internet zijn er handleidingen om te knippen maar ik begin er niet aan vanwege het risico dat de SIM naar de eeuwige SIMvelden gaat.
klopt dat zei ik ook tegen haar dat vodafone gewoon de 3GS levert en toen zei ze "ja maar niet de iphone 4!". En toen zei ik dat ik dat wist, maar dat dat uiteraard niet reden genoeg is om niet de microsim te leveren, omdat zoiets toch gewoon mogelijk moet zijn bij 's werelds grootste telecombedrijf? Maar toen zei ze weer iets over de iphone 3gs en toen ben ik maar weggegaan..fijn die hulpkrachten in de zomer..

anyway, ik heb op youtube gekeken en het ziet er erg makkelijk uit om eentje te knippen dus dat moet dan maar
  #9  
Oud 05-07-10, 15:23
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Net bij de Vodafone-winkel in Hellevoetsluis geweest. Micro-sim is op korte termijn nog niet leverbaar. Wellicht in oktober pas. Heb voor € 11,50 (ex btw) een duosim meegenomen. Kan ik er eentje op micro-sim formaat knippen en de ander achter de hand houden voor noodgevallen.
  #10  
Oud 05-07-10, 15:58
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Net bij de Vodafone-winkel in Hellevoetsluis geweest. Micro-sim is op korte termijn nog niet leverbaar. Wellicht in oktober pas. Heb voor € 11,50 (ex btw) een duosim meegenomen. Kan ik er eentje op micro-sim formaat knippen en de ander achter de hand houden voor noodgevallen.
laten ze jouw betalen voor een duosim? Die horen gratis te zijn bij Vodafone hoor
  #11  
Oud 05-07-10, 19:22
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knny Bekijk bericht
laten ze jouw betalen voor een duosim? Die horen gratis te zijn bij Vodafone hoor
Nee duosim is niet gratis. je krijgt wel een vervangende simkaart als je huidige defect is. Dit staat overigens ook vermeld op de website van vodafone.

http://www.vodafone.nl/prive/handige...rden/duokaart/

http://help.vodafone.nl/cgi-bin/cons...vl1=&cat_lvl2=

Laatst gewijzigd door Channie; 05-07-10 om 19:31. Reden: url toegevoegd
  #12  
Oud 05-07-10, 20:05
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Nee duosim is niet gratis. je krijgt wel een vervangende simkaart als je huidige defect is. Dit staat overigens ook vermeld op de website van vodafone.

Duokaart - Twee identieke SIM-kaarten -Bellen en Gebeld worden

Vodafone Klantenservice - Waarmee kunnen we je helpen?
Ik ben zelf werkzaam bij een niet nader te noemen bekende telefoonwinkel
Wij geven klanten gewoon gratis Duo sims mee van Voda en KPN hoor. Zover ik weet is dat bij ons gewoon gratis. Ook een vervangende simkaart is kosteloos.
  #13  
Oud 05-07-10, 22:36
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Nja maakt verder niet uit. Abbo staat op de zaak, dus die paar euro kunnen me weinig boeien.
  #14  
Oud 06-07-10, 09:47
GS2K1 GS2K1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Vodafone Back Office Enterprise heeft per e-mail op 17 juni laten weten:

"Helaas verstrekken wij nog geen micro-simkaart we verwachten dat deze over ca 1 maand verstrekt gaan worden in onze Vodafone winkels."
  #15  
Oud 06-07-10, 13:25
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Gewoon zelf knippen, zodra de microsim leverbaar is zal je wel de moeite moeten nemen om er 1 te bestellen en zelf op te halen bij de vodafoneshop.
  #16  
Oud 06-07-10, 20:05
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard

Ik wacht wel een maandje,vindt het gewoon link.Tegen die tijd is de Iphone 4 ook wel leverbaar of anders wachten we maar ff.
Gs: bedankt voor de info !
  #17  
Oud 07-07-10, 14:44
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Net bij de Vodafone-winkel in Hellevoetsluis geweest. Micro-sim is op korte termijn nog niet leverbaar. Wellicht in oktober pas. Heb voor € 11,50 (ex btw) een duosim meegenomen. Kan ik er eentje op micro-sim formaat knippen en de ander achter de hand houden voor noodgevallen.
Naar aanleiding van het bericht van Channie, ben ik zojuist in Eindhoven naar de Vodafone winkel gegaan.
Daar gaf ik dus aan een nieuwe Sim kaart te willen (met 4-kante chip) zodat ik die straks direct kan bijknippen als ik de Iphone 4 heb.
Echter gaf de medewerkster aan dat ik beter kon wachten aangezien binnen 3 weken de microsim wordt geleverd door Vodafone. Ze wist waar ze het over had, aangezien ze zelf heeft liggen knippen voor haar Ipad.

Natuurlijk gaf ik aan, dat ik op internet had begrepen dat het nog even zou duren voor Vodafone die Microsim zou leveren. Maar ze zei dat ze echt net nog contact met iemand had gehad (wie weet ik niet) die de Microsim aankondigde.

In elk geval wacht ik nu rustig af, want die nieuwe Sim heeft nog geen haast. Over 2 weken, aantal dagen voor de release ga ik wel weer terug.

Zal dus vervolgd worden...
  #18  
Oud 10-07-10, 12:07
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Bekijk bericht
Naar aanleiding van het bericht van Channie, ben ik zojuist in Eindhoven naar de Vodafone winkel gegaan.
Daar gaf ik dus aan een nieuwe Sim kaart te willen (met 4-kante chip) zodat ik die straks direct kan bijknippen als ik de Iphone 4 heb.
Echter gaf de medewerkster aan dat ik beter kon wachten aangezien binnen 3 weken de microsim wordt geleverd door Vodafone. Ze wist waar ze het over had, aangezien ze zelf heeft liggen knippen voor haar Ipad.

Natuurlijk gaf ik aan, dat ik op internet had begrepen dat het nog even zou duren voor Vodafone die Microsim zou leveren. Maar ze zei dat ze echt net nog contact met iemand had gehad (wie weet ik niet) die de Microsim aankondigde.

In elk geval wacht ik nu rustig af, want die nieuwe Sim heeft nog geen haast. Over 2 weken, aantal dagen voor de release ga ik wel weer terug.

Zal dus vervolgd worden...
Het is nu 3 dagen later
Al nieuws?
  #19  
Oud 10-07-10, 18:51
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Zoals ik al aangaf, ga ik pas als ook de release datum van de Iphone 4 bekend is.
Dan zal ik 2 dagen van te voren nog eens langs lopen
Ben die werkneemster al vaker tegen gekomen, dus ze lijkt er full time te werken. Hoop dat ze er dan ook is en inderdaad zoals beloofd concrete duidelijkheid kan geven over de Microsim.
  #20  
Oud 10-07-10, 20:51
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard

Ik was vandaag bij Vodafone Leyweg,Den Haag en heb geinformeerd naar de microsim in verband met de I4.
Ik kreeg als antwoord dat het pas werd uitgebracht met de Ipad,eind dit jaar en dat Vodafone er geen haast mee had omdat de Iphone alleen door T-mobile werd verkocht in NL.

Dit is wat ik heb meegekregen en persoonlijk zou ik er niet vrolijk van worden.
Aan de andere kant zie ik ook Iphone's aangeboden op de Vodafone-website dus hoever ik dit serieus moet nemen ...

Laatst gewijzigd door rollotomassi; 10-07-10 om 20:55.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone prepaid micro-sim 1GB pdw75 Vodafone 23 06-12-11 17:23
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 17:46
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
Micro Sim ligt al in winkels Vodafone.... BT73 iPhone accessoires en onderdelen 0 12-07-10 17:14
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.