//

Vodafone rekent losse BTW?

Vodafone rekent losse BTW? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Met mijn iPhone heb ik een Bel + SMS + Web 350 abbo. Nu hoef ik [actie van iVoordeel.nl] de eerste 6 maanden 23€ ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-10, 21:05
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard Vodafone rekent losse BTW?

Hallo,

Met mijn iPhone heb ik een Bel + SMS + Web 350 abbo. Nu hoef ik [actie van iVoordeel.nl] de eerste 6 maanden 23€ te betalen in verband met een webactie van iVoordeel. Prima, leuke deal zou je zeggen. Nu kreeg ik laatst mijn online factuur, dus ik heb hem even nagekeken. Zag ik ineens dat ik inplaats van de aangegeven 23€ op de site 29.64€ moet betalen?!
Dus ik heb eens even gekeken, maar ik snap echt niet waar die extra 6€ vandaan komt.

Nu staat op de site van iVoordeel; 'Alle tarieven zijn inclusief BTW' Maar op de Vodafone site word aangegeven dat Vodafone gemachtigd is tot 25€ extra in rekening te brengen. Het lijkt me enorm stug dat zulke bedragen exclusief BTW op een site worden neergezet, plus dat de site's elkaar tegenspreken. Ik heb mijn abbo via iVoordeel afgesloten dus neem aan dat ik dan gewoon aan die regel gebonden ben. Gezien het feit dat 19% btw over 46€ bij elkaar op 2 jaar basis 144€ [!] extra is, voel ik me behoorlijk opgelicht momenteel.

Kan ik hiermee naar Vodafone zelf toegaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-10, 17:30
martjee martjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Als het je eerste rekening is zou ik me er niet zo druk om maken, ik heb wel eens gehad dat er teveel wordt afgeschreven of te weinig, dit wordt later gecompenseerd. Fouten worden nu eenmaal gemaakt Daarnaast zou het iets van administratie kosten kunnen zijn. het zou ook kunnen zijn dat je nu meer maanden 29 betaald ipv 6 maanden 23, ook dit heb ik wel eens mee gemaakt, de korting is dan hetzelfde uitgerekend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij? boomen22 Vodafone 8 13-01-11 02:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.