//

Aanvraag abbo bij Vodafone

Aanvraag abbo bij Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via de Phoneshop een mobiel abbo bij Vodafone aangevraagd met nummerbehoud (Van Telfort). Inmiddels wacht ik al een week en vroeg me af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-10, 11:11
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard Aanvraag abbo bij Vodafone

Ik heb via de Phoneshop een mobiel abbo bij Vodafone aangevraagd met nummerbehoud (Van Telfort). Inmiddels wacht ik al een week en vroeg me af hoe lang andere gewacht hebben. Met andere woorden: is een week lang of normaal?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-10, 17:54
LucasT LucasT is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Delft
Berichten: 11
Standaard

Ik heb 21 Augustus mijn abonnement aangevraagt bij Vodafone. Ook nummer overdracht bij Telfort. Nadat ik na anderhalve week nog niets binnengekregen had heb ik Vodafone toch maar even gebelt om te checken of alles wel goed doorgekomen was. Alles klopte gewoon ze hadden er alleen nog geen tijd voor gehad... Gister heb ik nog maar eens gebelt, en toen hadden ze pas net nummer behoud aangevraagt. Dat kon ook nog eens minimaal 5 werkdagen duren. Ik zou dus maar rekenen op 3 weken Niet echt heel goede service maar ik hoop dat het wachten wel de moeite waard was!

Laatst gewijzigd door LucasT; 09-09-10 om 17:57.
  #3  
Oud 09-09-10, 19:48
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Volgens mij heb je niet verder gekeken. Heb je even tijd want hier zijn 46 pagina's om te lezen. Pak een stoel en een bak koffie want hier komt de link
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #4  
Oud 09-09-10, 22:08
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Dank je wel LucasT, ik moet blijkbaar nog wat geduld hebben.

Ik heb wel al veel in die post gelezen Peernij, maar inderdaad nog lang niet alles, morgen inderdaad maar even verder lezen met een bakkie Goed plan!

Bedankt in ieder geval.
  #5  
Oud 10-09-10, 23:56
SanMyrth SanMyrth is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascale_P Bekijk bericht
Ik heb via de Phoneshop een mobiel abbo bij Vodafone aangevraagd met nummerbehoud (Van Telfort). Inmiddels wacht ik al een week en vroeg me af hoe lang andere gewacht hebben. Met andere woorden: is een week lang of normaal?
Ik heb afgelopen dinsdag 7 september een Iphone 4 besteld bij de Phoneshop met een Vodafone abonnement. Ik zit nu ook al bij Vodafone. Ik heb bericht gehad dat ik morgen mijn telefoon kan ophalen. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat jij overstapt naar een andere provider.
  #6  
Oud 11-09-10, 00:59
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascale_P Bekijk bericht
Ik heb via de Phoneshop een mobiel abbo bij Vodafone aangevraagd met nummerbehoud (Van Telfort). Inmiddels wacht ik al een week en vroeg me af hoe lang andere gewacht hebben. Met andere woorden: is een week lang of normaal?
Heb laatst hetzelfde aangevraagd maar dan via de website, had vooraf wel gebeld met vodafone. Hier wat info:

Het verwerken van de order duurt +- 3 dagen, vervolgens wordt er een aanvraag naar de oude provider verstuurd voor het overzetten van de nr. Voor dit proces krijgt de oude provider 4 dagen de tijd. Nadat er reactie is gekomen ronden ze het order af en krijg je een bericht.

Dit allemaal zal na 2 weken zeker afgerond moeten zijn, indien je dus na 2 weken nog niets heb vernomen zou ik een belletje doen!
  #7  
Oud 11-09-10, 09:00
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

goed ik zal nog een weekje geduldig wachten en dan ga ik er maar eens over bellen
bedankt voor jullie reacties!
  #8  
Oud 12-09-10, 11:11
SanMyrth SanMyrth is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascale_P Bekijk bericht
Ik heb via de Phoneshop een mobiel abbo bij Vodafone aangevraagd met nummerbehoud (Van Telfort). Inmiddels wacht ik al een week en vroeg me af hoe lang andere gewacht hebben. Met andere woorden: is een week lang of normaal?
Ik heb gisteren mijn Iphone 4 opgehaald bij Phoneshop in Den Haag. Perfecte snelle service van zowel Phoneshop als Vodafone. Mijn complimenten. Nu genieten van dat fantastische apparaat in combinatie met het beste netwerk van Nederland.
  #9  
Oud 14-09-10, 09:19
Kju Kju is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik heb eind juli de tvgids actie besteld. Omdat ze het te druk hadden bij Vodafone werd nummerbehoud pas na drie weken aangevraagd, uiteindelijke porteringsdatum 13-9. Contract en sim heb ik op 27-8 gekregen.
Gisteren is het nummer dus geporteerd en ik naar de lokale Vodafone winkel voor een micro sim. Na een half uur te hebben gewacht was ik eindelijk aan de beurt en die man zegt doodleuk dat hij geen simwissel kon doen omdat het abo niet op mijn naam stond. Hij liet het mij zien, stond inderdaad op een andere naam. Terug naar kantoor, Vodafone gebeld. Enige mogelijkheid is een of andere retrieval procedure die een aantal dagen zal duren.
Nu zit mijn Vodafone sim met snel internet in een verrotte Nokia E71 en staat mijn iPhone 4 uit
  #10  
Oud 14-09-10, 09:25
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik heb het net al in het phoneshop onderwerp geschreven, maar zal hier ook nog updaten:

Inmiddels was ik al bijna twee weken aan het wachten, dus gister maar eens gebeld met de Phoneshop, en wat blijkt, ze hebben nooit mijn aanvraag bij Vodafone ingediend. Per 6 september zijn alle voorwaarden gewijzigd en ik val dus nu ook onder de nieuwe voorwaarden, terwijl ik netjes op 2 september alles wat ze nodig hadden aangeleverd heb. Als ik ze nu bel is het enige wat ze bieden dat ik mijn aanvraag kan cancellen..... best wel een slechte service eigenlijk.

Kortom: door hun fout worden nu mijn belminuten naar boven afgerond, waardoor ik weer twee jaar heel erg op moet passen om binnen mijn bundel te blijven. Het mobiel internet is ook naar 1 GB gemaximaliseerd, maar ik denk niet dat dat een groot probleem is.

Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen. Is er een andere mogelijkheid om aan de Iphone 4 icm Vodafone te komen (ik wil graag een abbo)? Die belminuten is wel heel erg balen, maar sinds Vodafone dit heeft aangepast op 6 september is er (behalve T-mobile) geen andere provider meer die per seconde afrekend, dus dat kan ik zowiezo vergeten.

https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopadvies-ervaringen/38591-phoneshop-nl-47.html
  #11  
Oud 14-09-10, 09:57
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

@Pascale_P: check dit uit: https://directsales.vodafone.nl/anwb#category5
Super aktie! Kan geen phoneshop of vodafoneshop tegenop!
  #12  
Oud 14-09-10, 10:34
Kju Kju is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

En voor het geval je geen ANWB lid bent: https://directsales.vodafone.nl/tvgids/#category6
  #13  
Oud 14-09-10, 10:59
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Dat is inderdaad een interessante actie, maar waar hebben jullie dan de Iphone vandaan, want ik zie overal alleen maar Iphone's in Nederland voor € 1.000,- en ander moet je naar België.
  #14  
Oud 14-09-10, 11:00
Kju Kju is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Uit Parijs..Londen...Montpellier...Italie...?
  #15  
Oud 14-09-10, 11:06
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Ik heb de mijne uit Spanje via Apple Store. Zijn sinds 4 sept. simlock vrij. 16 GB = 599€
  #16  
Oud 14-09-10, 11:26
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

tsja misschien toch wel een idee, eerst maar eens de Phoneshop bellen hoe lang het duurt voor ik mijn geld terug heb als ik cancel.
  #17  
Oud 14-09-10, 13:53
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

ik heb in ieder geval gecancelled, nu maar kijken wat ik ga doen.
wachten op xlvoordeel of via het buitenland.
  #18  
Oud 14-09-10, 13:55
Pascale_P Pascale_P is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

@kju
balen dat je nog je iphone 4 niet kan gebruiken, ik hoop dat het snel verholpen is!
  #19  
Oud 14-09-10, 13:55
Kju Kju is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

of je koop een t-mo gelockte op mp en dan koop je een unlockcode via cdmedia
  #20  
Oud 14-09-10, 13:58
Kju Kju is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

ik heb hem al sinds begin augustus, ik heb er al van genoten, ben er net ook twee weken op vakantie mee geweest. Het is dat ik nu al drie jaar een iPhone als tweede rechterhand heb en dat dus wel mis. Zometeen maar een shop in Den Haag zoeken die simkaartjes naar micro sim kan knippen Heb het net wel geprobeerd om zelf te knippen, maar ik kwam niet echt ver. Het lukt me net niet om het sjabloon 1 op 1 te printen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blox over Vodafone iPhone 3gs abbo Patrickk Vodafone 1 30-09-10 00:35
Slechte service van T-mobile bij garantie aanvraag ArjanAssink Odido (T-Mobile) 6 22-08-10 15:12
Met T-mobile Abbo op Vodafone Netwerk ricklahaye Odido (T-Mobile) 0 29-01-10 16:01
Iphone 3G en Vodafone abbo RobDeMan Vodafone 3 14-01-10 23:10
Speciaal abbo van Vodafone? Pakito Archief 3 25-10-09 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.