//

Tethering onder firmware 4.2.1

Tethering onder firmware 4.2.1 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben volledig nieuwe gebruiker ook van dit forum, heb een Iphone 4 met 200 bundel en 1 GB/maand internet en zou simpelweg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 25-02-11, 10:49
prmbar prmbar is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Beste mensen,
Ik ben volledig nieuwe gebruiker ook van dit forum, heb een Iphone 4 met 200 bundel en 1 GB/maand internet en zou simpelweg af en toe gebruik maken van Iphone als modem.
De verhalen hierboven ontgaan me volledig en ik zou graag een volledige handleiding willen hoe ik mijn Iphone kan instellen zodat ik deze met mijn laptop (Windows XP) als modem kan gebruiken.
Welke stappen zijn er precies te nemen en hoe configureer ik de boel.
Dank voor jullie service vast.
Peter
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 25-02-11, 11:37
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als eerste Check je of je provider tethering ondersteund. Ga naar instellingen, netwerk, tethering. Zo nee, dan is je enige oplossing jailbreaken. Daarvoor moet je je maar eens goed inlezen op de jailbreak forums als je niet weet wat dat is. Vervolgens kun je in dit topic programma's of oplossingen vinden die na je jailbreak kunt proberen.

Ondersteund je provider het wel, Google dan naar een handleiding hoe je je iPhone via Bluetooth aan je Windows XP verbindt. Vervolgens kun je internetten via de dataverbinding van je iPhone.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 25-02-11 om 11:39.
  #123  
Oud 13-08-11, 21:49
another1 another1 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

@ Bluevoice : Bedankt voor berichtje #31
Deze werkt op mijn Iphone 3G met IOS 4.2.1 vlekkeloos !!!


Cheers
  #124  
Oud 11-09-11, 15:58
idreamliner idreamliner is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Hoi Allemaal

Ik heb sinds ik geprobeerd heb het operator logo te veranderen nu het probleem dat mijn mobiele internet het niet meer doet ( ik gebruik KPN )
Nu ga itunes daarna aan dat er nieuwe instellingen waren maar deze kan ik op de 1 of andere mannier niet updaten naar me iphone 4 met als gevold ik dus geen internet kan gebruiken.
wie zou mij het mapje uit de carier bundle kunnen geven met de gevens van kpn zodat ik deze weer aan kan passen en hopelijk weer internet heb.

Het mapje bij mij heet kpn_nl.bundle en zou de orginele van deze graag weer hebben.

alvast bedankt allemaal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.