//

Vodafone iPhone abonnement nodig?

Vodafone iPhone abonnement nodig? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op dit moment een iPhone 3G met Vodafone Bel+SMS+Web. Ik wil binnenkort mijn abbonement verlengen met 2 jaar, daar 'krijg' ik dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-11, 16:11
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard Vodafone iPhone abonnement nodig?

Hallo,

Ik heb op dit moment een iPhone 3G met Vodafone Bel+SMS+Web.

Ik wil binnenkort mijn abbonement verlengen met 2 jaar, daar 'krijg' ik dan een iPhone 4 bij, en ik vroeg me af of ik bij Vodafone dan persee een 'iPhone abonnement' nodig heb, of dat ik weer gewoon de Bel+SMS+Web bundel kan nemen.

Het kost beide hetzelfde namelijk, 29.50, alleen de Bel+SMS+Web bundel heeft op dit moment een korting, namelijk de eerste 12 maanden voor 21 euro, wat me dus meer dan 100 euro scheelt.

Bij het iPhone abonnement is geen aanbieding, en betaal je gewoon 29.50 per maand, 24 maanden lang.

Aangezien ik nu ook Bel+SMS+Web heb, en geen speciaal iPhone abonnement, kan ik dit gewoon verlengen?

En wat zijn de verschillen tussen Vodafone iPhone en Bel+SMS+Web?
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-11, 16:13
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Volgens mij is het gewoon mogelijk te verlengen zonder dat je dat iPhone abonnement gebruikt! Moet je ze alleen niet wijsmaken dat je een iPhone hebt, en als je denkt/weet dat ze je telefoon gaan vragen, moet je een andere telefoon pakken die je nog hebt liggen of wat dan ook.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 07-01-11, 16:16
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Volgens mij is het gewoon mogelijk te verlengen zonder dat je dat iPhone abonnement gebruikt! Moet je ze alleen niet wijsmaken dat je een iPhone hebt, en als je denkt/weet dat ze je telefoon gaan vragen, moet je een andere telefoon pakken die je nog hebt liggen of wat dan ook.
Oké, alleen ik neem er wel een iPhone 4 bij, dus dan weten ze dat toch Kan je uberhaupt wel een iPhone 4 kiezen bij dat abonnement?
  #4  
Oud 07-01-11, 16:21
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Volgens mij moet je daarbij wel een iPhone abonnement nemen
  #5  
Oud 09-01-11, 23:48
Vince00 Vince00 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 24
Standaard

Ik heb een Bel+Web+Sms 200, heb ik nu ook datalimiet met mijn iPhone?
  #6  
Oud 10-01-11, 00:23
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Of wat dachtje hiervan?
Wireless Circle - iPhone4
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #7  
Oud 16-06-11, 15:50
joelta joelta is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Je kan denk ik geen normaal abonnement nemen en er een iphone uitkiezen.. Het enige verschil tussen de 2 abonnementen zit hem overigens in de internetsnelheid. Bij een iphone-abonnement kan je internetten tot 7,2 mbps en bij een normaal bel+sms+web abonnement gaat dat tot 3,6 mbps. Verder is er volgens mij geen verschil
  #8  
Oud 18-06-11, 23:52
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

BEL+SMS+WEB abonnementen hebben 3,6mb/s internet en zitten op het 'reguliere' netwerk van Vodafone. iPhone abonnementen hebben 7,2 mb/s indien je in HSPDA gebied zit en zitten netwerk-technisch op een ander netwerk ivm de data afname, net zoals het BIS netwerk voor Black Berry gebruikers. (BlackBerry Internet Service)

Dus ja, je kan gewoon verlengen alleen niet met de huidige actie met 50% korting op een BSW abonnement.
  #9  
Oud 23-07-11, 08:10
jaapvanwijk jaapvanwijk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik zit er over te denken om Iphone 4 met bel+sms+web te nemen bij Vodafone.

- Is het in het winkel ook 50% korting op bel+sms+web-bundel of alleen online?

- Ik weet het niet of ze bij de winkel moeilijk gaat doen of moet ik van hun speciale Iphone-abonnement nemen?

- Kan ik zelf bij de winkel gewoon die telefoon direct meenemen of moeten ze gaan bestellen?

Alvast bedankt!
  #10  
Oud 23-07-11, 22:14
PCM_Smeets PCM_Smeets is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 90
Standaard

Ik heb vandaag via een internetwinkel ergens ook een Bel+sms+web abonnement afgesloten met een iPhone 4 erbij. Daar werd gewoon reclame voor gemaakt. Dus ja... het mag. Maar idd. de internetsnelheid zal mogelijk wat minder zijn. Maar ja. Ik zit toch veel op Wi-Fi, dus dat deert me niet zo. En die 12 maanden 50% korting scheelt ook weer. Toch?!

VOlgens mij gaan ze in de winkel niet moeilijk doen. Ze kunnen je niet verplichten een bepaald abonnement te nemen. Jij kiest het abonnement en vraagt dan wat de iPhone hierbij kost. Lukt dat niet via de shop, doe je het toch gewoon online. Of via een andere onafhankelijke webshop... Zo heb ik het gedaan.
  #11  
Oud 23-07-11, 23:08
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

via internet word beide gewoon aangeboden, geen probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Blackberry abonnement + iPhone? xrolfx Vodafone 12 27-07-11 20:01
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Abonnement iPhone Vodafone, T-Mobile, Hi? dlate Koopinformatie Nederland 6 03-02-09 10:05
Relax abonnement nodig? bugboy Odido (T-Mobile) 2 21-01-09 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.