//

Telfort: belminuten bijhouden

Telfort: belminuten bijhouden discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn belbundel bij Telfort (300 minuten) bevalt mij in principe goed (€ 7,95). Het enige nadeel is dat ik gedurende de maand niet kan zien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-08, 10:44
Shlomo Shlomo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 23
Standaard Telfort: belminuten bijhouden

Mijn belbundel bij Telfort (300 minuten) bevalt mij in principe goed (€ 7,95). Het enige nadeel is dat ik gedurende de maand niet kan zien hoe veel belminuten ik nog heb. De iPhone houdt weliswaar de totale gesprekstijd bij na een reset, maar dat is zowel ingaand als uitgaand. Is er een manier om alleen de uitgaande gesprekken bij te houden?? Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-08, 20:16
flipjevandejam flipjevandejam is offline
• iOS 3.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Ik ben ook erg benieuwd of hier een oplossing middels een app oid is.
  #3  
Oud 30-10-08, 00:05
JJapie JJapie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Telfort communiceert die informatie iig niet zelf, dus er zou dan iets van een 3rd party app moeten zijn die op één of andere manier de calllog van de iPhone (als die er is) uit kan lezen.

(offtopic: hey Sjoerd, jij hier )
  #4  
Oud 23-08-10, 12:58
JeanineWolthuis JeanineWolthuis is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Er is een T-mobile app die dit doet. Maar voor Telfort nog niets ontdekt. Leen van Dalen van de T-mobile app -> kan je ook voor Telfort ontwikkelen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Databundel bijhouden JailbreakerPro Overige providers Nederland 2 10-05-11 20:30
precies bijhouden verbruikte belminuten en SMSjes Q4a iPhone algemeen 12 22-08-10 22:21
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. Dychmann KPN 5 29-12-09 21:02
Belminuten Guppyfriend Odido (T-Mobile) 2 22-12-09 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.