//

Simonly abbon, KPN, Vodafone,Hi,Telfort of simyo?

Simonly abbon, KPN, Vodafone,Hi,Telfort of simyo? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds kort in bezit van een Iphone 4 32GB wat overig me heerlijk bevalt! Nu zit er nog een prepaid vodafone kaart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-11, 17:05
Bark1 Bark1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Simonly abbon, KPN, Vodafone,Hi,Telfort of simyo?

Hallo,

Ik ben sinds kort in bezit van een Iphone 4 32GB wat overig me heerlijk bevalt!
Nu zit er nog een prepaid vodafone kaart in alleen ik wil natuurlijk ook internet! en dit in combinatie met een abonnement.
Helaas ben ik totaal niet bekend met abonnementen en zie ik door de bomen het bos niet meer...

Tot op heden kan ik toe met zo'n 50 bel minuten en 1000 smsjes, de smsjes worden whatsapp berichten dus met een 50smsjes per maand zou ik me kunnen redden! Bel minuten lijkt me 100 eerst voldoende.
Qua data weet ik eigenlijk niet of ik voor de 500mb moet gaan of de 1G, zit je er daadwerkelijk zo snel over?
Kan iemand hiermee helpen? Oh en het T-mobile is uitgesloten daarmee heb ik geen bereik.
Simyo misschien een idee? Ze adverteren wel met aantrekkelijke prijzen (15/20 pp maand?)

Alvast vriendelijk bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN Vodafone, T-Mobile, Hi of Telfort? Buchini KPN 8 16-11-11 22:20
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... Spikez KPN 2 15-02-10 22:05
Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort? jaapbuijs KPN 21 16-01-09 22:12
Telfort simonly wordt geweigerd in Itunes peterklaassen Archief 4 30-12-08 23:59
Telfort simonly abonnement borgqueenx KPN 5 14-05-08 08:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.