//

Geen internet op Ipad (tethering via Iphone)

Geen internet op Ipad (tethering via Iphone) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb al tientallen topics gelezen, maar ben er nog niet uitgekomen. Dit is het geval; Ik heb een iphone (geunlocked en gejailbreakt). Deze gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-11, 14:33
faldera faldera is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard Geen internet op Ipad (tethering via Iphone)

Hallo,

Heb al tientallen topics gelezen, maar ben er nog niet uitgekomen. Dit is het geval;

Ik heb een iphone (geunlocked en gejailbreakt). Deze gebruik met een simkaartje van KPN. Firmware iphone is 4.0.1.

Ik heb MyWi geinstalleerd en geconfigureerd om internet tethering te gebruiken om te internetten op de iPad. Ik kan in MyWi de tethering functie (Wi-Fi) inschakelen en de Ipad (ios 5.0.1) vindt het netwerk dan ook. Verbinden gaat ook goed, maar ik heb vervolgens geen internetverbinding. Terwijl het internet op de iPhone wel werkt.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 december 2011 om 15:56 ----------

Het is al opgelost. Voor mij was de oplossing dat ik het wachtwoord heb gewijzigd. Daarna werkt het.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 (iOS5) internet tethering VF ipepping iPhone algemeen 4 26-10-11 14:57
Alle iDevices: Welk abbonoment nemen met onbeperkt internet voor tethering iPad met iPhone rosaliet1234 Jailbreak 2 04-09-11 19:33
iPad internet dmv iPhone tethering celeronm iPad algemeen 31 11-04-11 23:58
iPhone 4: wel een tethering verbinding, maar geen internet pdewildt iPhone algemeen 0 16-08-10 12:39
Tethering via iPhone het internet op met de iPad, kan dat? Zeke_NL iPad algemeen 2 06-08-10 08:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.