//

Verschil Hi en KPN

Verschil Hi en KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ga de iPhone 5S kopen wanneer hij in Nederland verkrijgbaar is i.c.m. een abonnement en ik zou graag 4G zo snel mogelijk willen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-13, 14:22
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard Verschil Hi en KPN

Hoi,

Ik ga de iPhone 5S kopen wanneer hij in Nederland verkrijgbaar is i.c.m. een abonnement en ik zou graag 4G zo snel mogelijk willen hebben (ik woon in Oost-Brabant) Dus mijn enige keus is dan KPN/Hi.
KPN is in mijn geval te duur, Hi komt beter uit voor mij als student. (omdat ik weinig bel)

Ik had ergens gelezen dat KPN voorrang heeft op Hi/Telfort/Simyo gebruikers heeft als het netwerk zwaar belast wordt, kan dat kloppen? En zijn er nog meer verschillen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-13, 17:30
harmentiem harmentiem is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 13
Standaard

ten eerste Hi is van KPN. en voorang geven mag dacht ik niet. en alsnog er zijn nog niet veel 4g gebruikers.
  #3  
Oud 15-09-13, 17:39
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Kan er niets over vinden, maar ik geloof je graag. Andere verschillen zijn de prijs natuurlijk, het duurder zijn van KPN en het feit dat de prijs hoger is dan bij elke andere provider. Oh en andere providers zijn goedkoper en geen zakken. Natuurlijk is het ook zo dat je meer betaalt bij KPN.

Vodafone gaat zakelijke klanten voorrang geven op mobiel internet - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers

Update, 9:53: Hoewel sommmige tweakers vermoeden dat de premium service op gespannen voet staat met de netneutraliteit uit artikel 7.4a van de nog niet aangenomen Telecommunicatiewet, ontkent Vodafone dit. "Wij mogen van de politiek differentiëren op diverse elementen, zoals snelheid en bandbreedte", aldus Vodafone-woordvoerder met Jasper Koek. "Dat doen we met deze service." Vodafone wordt daarin gesteund door minister Verhagen van Economische Zaken, die in antwoorden op Kamervragen hetzelfde zei. "Aanbieders zijn vrij om de hoogte van hun tarieven te bepalen en daarbij te differentiëren naar bijvoorbeeld bandbreedte en hoeveelheid dataverbruik."
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschil meting verbruik data KPN en iPhone4 iFrankvd KPN 14 24-09-11 19:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.