//

Telfort internet (gprs) werkt niet.

Telfort internet (gprs) werkt niet. discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij werkt GPRS met Telfort automatisch. Is er echter een mogelijkheid om te zorgen dat het niet automatisch werkt. Ik wil namelijk alleen Wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 15-03-08, 15:10
koning53 koning53 is offline
• iOS 2.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 10
Standaard

Bij mij werkt GPRS met Telfort automatisch. Is er echter een mogelijkheid om te zorgen dat het niet automatisch werkt. Ik wil namelijk alleen Wi-Fi gebruiken en niet gaan betalen als ik GPRS gebruik, ik heb m dus liever helemaal uit staan. Weet iemand hoe je dit kan uitzetten..?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 15-03-08, 16:07
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koning53 Bekijk bericht
Bij mij werkt GPRS met Telfort automatisch. Is er echter een mogelijkheid om te zorgen dat het niet automatisch werkt. Ik wil namelijk alleen Wi-Fi gebruiken en niet gaan betalen als ik GPRS gebruik, ik heb m dus liever helemaal uit staan. Weet iemand hoe je dit kan uitzetten..?
Definitief uitzetten werkt volgens mij niet echt. Met programma's als netservices of bosspreffs kun je EDGE\GPRS wel uitzetten maar zodra je met bijv. je mailprogramma de mail op wilt ophalen en Wi-Fi staat ook uit zal de iPhone - in mijn geval althans - GPRS weer automatisch inschakelen (meerdere keren gecontroleerd met netservices)

Aan de andere kant, als je thuis een draadloos netwerk hebt zal de iphone automatisch voor Wi-Fi kiezen en zal ie geen gebruik maken van GPRS. Dit omschakelen zal ie doen zodra ie een bekend netwerk tegenkomt.
  #43  
Oud 22-03-08, 19:27
pokerro pokerro is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

zijn er mensen met een iphone 1.1.4 en een telfort netwerk en kan je dan gewoon interneten??
krijg maandag een verse iphone maar zou het wel jammer vinden als ik met me telfort abbo niet zo kunnen mailen of internetten..

mvg rody
  #44  
Oud 23-03-08, 01:30
Ernst Ernst is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

op de iphone 1.1.4 werkt internet prima met telfort, zonder ook maar enige vorm van provider gegevens in te vullen. sim erin en alles werkte! alleen traag is het wel..
  #45  
Oud 29-03-08, 00:43
Joan Joan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 16
Standaard

Nou ik geef je helemaal gelijk.
Aan zijn reacties hebben wij helemaal niks.
Maar anyway, als het zo bij jou niet werkt, weet ik het ook niet meer.
bij mij doet ie t gewoon.
Succes nog.
  #46  
Oud 29-03-08, 00:46
Joan Joan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 16
Standaard

Was antwoord voor
tr1pp3r
Junior Member
iPhone US 8GB
MacOS X
  #47  
Oud 30-03-08, 17:02
lekzzz lekzzz is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokerro Bekijk bericht
zijn er mensen met een iphone 1.1.4 en een telfort netwerk en kan je dan gewoon interneten??
krijg maandag een verse iphone maar zou het wel jammer vinden als ik met me telfort abbo niet zo kunnen mailen of internetten..

mvg rody
Ik heb er een en bij mij werkt het allemaal perfect. Internetten gaat gewoon goed via Wi-Fi natuurlijk maar ook via gprs.
  #48  
Oud 31-03-08, 13:33
tr1pp3r tr1pp3r is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sittard
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joan Bekijk bericht
Was antwoord voor
tr1pp3r
Junior Member
iPhone US 8GB
MacOS X
Hehe thnx!,

Kwam misschien wat bot uit de hoek, maar ik erger me af en toe rot aan zo'n dingen. en aan een telefoon zonder gprs ook wel ...

Wat blijkt, dat toch veel mensen hier last van hebben vanaf 1.1.2, misschien word het opgelost. In de tussentijd dus toch maar geen internet bundel pakken...

Als er nog nuttige info te vinden is laat ik het hier wel achter En anders wachten op een 3G phone, of ik twijfel om mijn 8Gb te verkopen en een 16Gb te bestellen.

Gr
  #49  
Oud 31-03-08, 21:09
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Definitief uitzetten werkt volgens mij niet echt. Met programma's als netservices of bosspreffs kun je EDGE\GPRS wel uitzetten maar zodra je met bijv. je mailprogramma de mail op wilt ophalen en Wi-Fi staat ook uit zal de iPhone - in mijn geval althans - GPRS weer automatisch inschakelen (meerdere keren gecontroleerd met netservices)
Door de bank genomen is BossPrefs daar wat beter in dan NetServices. Tenminste, bij mij, misschien dat dat ook weer per iPhone varieert.
  #50  
Oud 31-03-08, 22:00
Joan Joan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 16
Thumbs up Waar je Iphone te kopen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tr1pp3r Bekijk bericht
Hehe thnx!,

Kwam misschien wat bot uit de hoek, maar ik erger me af en toe rot aan zo'n dingen. en aan een telefoon zonder gprs ook wel ...

Wat blijkt, dat toch veel mensen hier last van hebben vanaf 1.1.2, misschien word het opgelost. In de tussentijd dus toch maar geen internet bundel pakken...

Als er nog nuttige info te vinden is laat ik het hier wel achter En anders wachten op een 3G phone, of ik twijfel om mijn 8Gb te verkopen en een 16Gb te bestellen.

Gr

Hee,

Als je dan toch van plan bent een 16G te kopen,
raad ik je aan naar UsaDirect2003, Your Cellphone Store te gaan.
Nog geen 500 EUR inclusief verzendkosten. Daar heb ik die van mij ook vandaan.
Zondag besteld, en dinsdag in huis vanuit Amerika.
Ook zijn zij echt klantvriendelijk.
Als klant kan je direct online vragen stellen en op alles geven zij direct antwoord.
Mij hebben ze in iedergeval goed geholpen.
Enige: menu is in het Engels,
but who give a sh*t anyway?
Everybody speaks English or not!!!

O ja, en je moet met creditcard betalen.

Good luck

PS
Je internet van Telfort doet het dan ook (als het goed is)
Alle voordelen op een rijtje!!
  #51  
Oud 22-04-08, 23:28
woutersis woutersis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Weet iemand al hoe GPRS van telfort goed in te stellen? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, krijg ook geen G of E in beeld, helemaal niks. Kan iemand mij helpen?
  #52  
Oud 20-06-08, 15:40
iphonemeester iphonemeester is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

weet toevallig iemand hoe de instellingen van telfort vor 1.1.4. zijn?
  #53  
Oud 23-06-08, 17:43
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Dag mensen

Ik heb ook een iphone 8g 1.1.4. Alleen ik deed mijn sim kaart erin en klaar. Ik kon internetten! Dus probeer eens alle instellingen te verwijderen, en opnieuw op te starten.

suc6
  #54  
Oud 27-06-08, 12:46
edd edd is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard edge

Lijkt me idd niet logisch om edge instellingen aan te passen, aangezien dit niet ondersteund wordt in Nederland. We zijn aangewezen op GPRS en bij mijn iphone werkte dat direct. Niets ingesteld of wat dan ook...
  #55  
Oud 27-06-08, 14:10
lekzzz lekzzz is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Bij mij hetzelfde, kaartje erin en klarie
  #56  
Oud 30-06-08, 17:40
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonemeester Bekijk bericht
weet toevallig iemand hoe de instellingen van telfort vor 1.1.4. zijn?
Ik heb een mailtje van telfort gehad en die verwees me naar een site met handmatige instellingen. Nou gewoon bij APN moet je Internet invullen (I is hooefdletter) en voor de rest niets. BIj prepaid is dit "Internetten prepaid"

En weet iemand trouwens of er iets te doen is dat dat van telfort zo bagger traag is? Kan dit niet sneller?
  #57  
Oud 02-08-08, 16:12
Bluescotch Bluescotch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 26
Standaard

Voor de Telfort medewerker, hier is het goede topic!

https://forum.iculture.nl/f18/i...-probleem.html

Mods AUB laten staan! uitleg waarom staat op aangegeven link. Bedankt!
  #58  
Oud 06-05-09, 13:26
loeloesje loeloesje is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard

hi all,

ik heb ook problemen met internet via telfort. ik heb een iphone 3G en ik gebruik telfort. ik heb een extra kaartje in mijn toestel zitten zodat ie mijn toestel in de maling neemt en ik zie dus KPN in de netwerk hoek staan.

als ik ga naar instellingen, algemeen, netwerk, mobiel datanetwerk dan heb ik bij APN staan 'internet'. maar hij doet niets!
verder staat er nog bij netwerk, VPN. weet iemand wat dat is? moet ik daar iets invullen?
ik kom er echt niet uit, ik ben bij de telfort shop geweest maar die weten het ook niet! ik wordt er helemaal WRAAAAHHHH van!

thanks,
  #59  
Oud 15-06-09, 14:48
Jeffsneff Jeffsneff is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

He guys,

Ben een half jaartje weg geweest dus mn iphone (1G 8B US) niet gebruikt. Ik kom terug en mijn internet doet het niet meer :S Ik heb hi en dus KPN. Wat raden jullie aan om te proberen waardoor het internet het weer doet?

Thanks alvast
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Telfort, bellen werkt niet Wi-Fi/internet wel Schippertje KPN 2 29-03-11 15:52
Iphone 1 internet alleen via Wi-Fi niet via Telfort dominique mol Wi-Fi 7 28-09-10 22:30
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet jazzbass KPN 3 07-08-09 17:35
Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend... JochemW KPN 3 23-11-08 10:01
Telfort gprs werkt niet Arne2606 KPN 2 27-09-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.