//

iPhone 5S - slecht geluid tijdens bellen

iPhone 5S - slecht geluid tijdens bellen discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Zie eerst dit filmpje: Creepy Alien Sound On Phone - YouTube Vanaf 0:40 laat deze man horen hoe een gesprek gaat op zijn telefoon. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-14, 22:21
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard iPhone 5S - slecht geluid tijdens bellen

Zie eerst dit filmpje:
Creepy Alien Sound On Phone - YouTube
Vanaf 0:40 laat deze man horen hoe een gesprek gaat op zijn telefoon.

Dit geluid heeft mijn moeder ook continu!

Ze heeft Apple gebeld en die hebben haar(ik uiteindelijk) naar de Apple Store gestuurd. Ze hebben daar een nieuwe refurbished iPhones 5S meegegeven. Ik heb de backup teruggezet etc en de telefoon aan mijn moeder overhandigd.

Met de nieuwe telefoon is het probleem nog steeds niet opgelost. Nog steeds is ze niet te verstaan en hoor je alleen dit rare geluid als zij iets zegt.

Ik heb haar naar KPN laten gaan voor een nieuwe sim, maar ook de nieuwe sim loste dit probleem niet op.

Wat kan ik nog meer doen? Is het een probleem wat de provider veroorzaakt of ligt het aan de iPhone die gister net uit de "refurbished" verpakking is gekomen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-14, 16:49
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Erg vreemd en onverklaarbaar verschijnsel.
  #3  
Oud 11-10-14, 17:21
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Vandaag een afspraak bij de Genius bar gehad en even getest door een paar keer te bellen. Het probleem deed zich deze keer uiteraard niet voor, maar het was natuurlijk ook niet gezegd dat het probleem zich continu voordeed.

Uit een analyse van het toestel kon de medewerker wel gelijk zien dat van de 54 gesprekken er 9 waren 'gedropped' door het toestel zelf. Volgens de medewerker zou het hier gaan om een softwarematige fout die de gesprekken beïnvloedt. Het toestel was immers net nieuw vervangen.

De medewerker heeft een reset gedaan en alleen de icloud backup teruggezet zonder alle apps. Even aankijken hoe het nu gaat en de apps één voor één terugzetten.
  #4  
Oud 16-10-14, 17:51
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Update: werkt onderhand weer allemaal prima! Overigens meer dan de helft van de apps niet opnieuw gedownload..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone app geluid opnemen tijdens bellen hguder iPhone Apps 3 02-05-13 04:02
Iphone 4: geluid valt weg tijdens bellen SteffieG iPhone algemeen 5 27-01-13 16:32
Video: Slecht geluid tijdens het filmen. Richardhendrik Muziek, foto & video 0 17-08-12 22:59
Iphone 4s Geluid niet helder tijdens bellen hababam iPhone algemeen 2 30-03-12 02:41
zeer slecht geluid bij bellen binabik iPhone algemeen 20 25-02-09 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.