//

KPN zegt niet de Iphone te ondersteunen.

KPN zegt niet de Iphone te ondersteunen. discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Vooralsnog ook opmerkelijk dat zij verspreiden dat T-Mobile vanaf januari niet meer het alleenrecht heeft op de iPhone-abonnementen. Vreemd spelletje dat zij spelen.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-12-09, 12:00
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Vooralsnog ook opmerkelijk dat zij verspreiden dat T-Mobile vanaf januari niet meer het alleenrecht heeft op de iPhone-abonnementen. Vreemd spelletje dat zij spelen..
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-12-09, 12:47
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

KPN zuigt hard, ik ben onlangs geporteerd naar T-mobile na 1 dag deed de voicemail het nog niet (nummer niet bekend) na 1 telefoontje was het binnen 24 uur geregeld! Deze service heb ik bij kpn nog niet meegemaakt kan ik je vertellen!! En het bereik is met T-mobile vaak nog beter ook, vooral bij mij thuis.
  #23  
Oud 11-12-09, 13:00
Tribadism Tribadism is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb nog nooit probelemen gehad met Hi maar ga nu toch maar overstappen naar T-Mobile. Wel jammer dat ik nu mijn opgebouwde korting kwijt raak...
  #24  
Oud 11-12-09, 13:09
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 16MRB06 Bekijk bericht
KPN zuigt hard, ik ben onlangs geporteerd naar T-mobile na 1 dag deed de voicemail het nog niet (nummer niet bekend) na 1 telefoontje was het binnen 24 uur geregeld! Deze service heb ik bij kpn nog niet meegemaakt kan ik je vertellen!! En het bereik is met T-mobile vaak nog beter ook, vooral bij mij thuis.
Ik ervaar juist het tegenovergestelde bij KPN.. Zoals ik al eerder zei, ben al jaren lid en heb er echt nog NOOIT problemen bij gehad. Bij ons in de collegezalen nu wordt het signaal vaak geblokkeerd en wat ik bij mijn vrienden met een T-Mobile iPhone abo zie is dat zij bij binnenkomst al meteen geen signaal hebben. Ik heb met KPN echter vaak wel nog signaal binnen een collegezaal. Heb in het verleden ook wel eens T-Mobile gehad en was daar nog al twijfelachtig over.

Afijn, volgende week gaat mijn iPhone abo in en dan zal ik zien of het tegenwoordig meevalt..
  #25  
Oud 11-12-09, 20:24
Stephanie-Alb Stephanie-Alb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik heb ook nog nooit problemen met KPN gehad! Integendeel! Als er iets is hoef ik maar klantenservice te bellen en het word geregeld! Top! Ik heb ook KPN met mijn iPhone maar hen nergens last van! (Bijna) altijd bereik en ook mijn internet verbinding is echt helemaal goed en supersnel! Mijn zusje, moeder, vriend, opa, oom en tante hebben allemaal T mobile met iPhone en die hebben erg vaak slecht bereik bij ons het dorp!
Kan mijn abbo in September '10 weer verlengen dus dan zal het probleem met KPN en wel of geen iPhone vast al opgelost zijn! Zo niet.. neem ik korting op abbo en koop ik iPhone los!

Ik ga het volgend jaar zien!
  #26  
Oud 12-12-09, 20:12
imaikel imaikel is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 21
Standaard

Nou ik heb me KPN/iPhone...

*voel me erg tot de KPN-Elite*
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone laadt op, maar zegt van niet BBrolegend iPhone algemeen 3 03-08-10 20:19
Iphone zegt te laden maar doet het niet juutK iPhone algemeen 0 23-08-09 11:31
ansysim zegt oke maar iphone belt niet truckdiver Unlock [archief] 9 12-02-08 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.