//

Iphone met KPN abonnement?

Iphone met KPN abonnement? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, maar ze zeggen dat zelf. Ik wil zeg maar een onafhankelijke test zien. De enige die er is is van de consumentenbond en daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-06-09, 11:38
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ja, maar ze zeggen dat zelf. Ik wil zeg maar een onafhankelijke test zien. De enige die er is is van de consumentenbond en daar moet je je eerst inschrijven en betalen ervoor.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 19-06-09, 12:11
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

let op, kpn heeft het over surfen op het net, niet over het downloaden, daar betaal ja dan ook extra voor.
  #43  
Oud 19-06-09, 13:15
vanderhill vanderhill is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dobble Bekijk bericht
let op, kpn heeft het over surfen op het net, niet over het downloaden, daar betaal ja dan ook extra voor.
betaal je daar extra voor?? lijkt mij sterk, je haalt zowel bij surfen als bij downloaden data binnen... lijkt mij hetzelfde, of niet?
  #44  
Oud 19-06-09, 13:33
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Dat lijkt voor iedereen hetzelfde alleen voor KPN niet, althans dat las ik hier ergens op de site. bij surfen en bv filmpje youtube wordt verschil gemaakt
  #45  
Oud 19-06-09, 14:29
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

surfen = downloaden toch? Maar als ze aangeven dat ze 128kbps aanbieden om te downloaden waarom zeggen ze dan dat ze tot 7,5Mbps ondersteunen voor surf&mail? Als je met die dongel ofzo zo'n 7,2Mbps abbonement wilt aanschaffen ben je €60 of meer per maand kwijt!
  #46  
Oud 19-06-09, 14:39
vanderhill vanderhill is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

volgens mij is het ook hetzelfde, ik kan alleen maar zeggen dat ik telfort heb en dus vaak over het KPN netwerk bel en surf, en dat ik de snelheid prima vind. het kan altijd sneller, maar een pagina is doorgaans snel genoeg geladen! en thuis en op het werk zit ik toch via Wi-Fi, dus dan haal je wel hoge snelheden!
  #47  
Oud 19-06-09, 16:59
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

mja,ik heb momenteel nog steeds een 2G en kan alleen maar gebruik maken van GPRS geloof ik,dus ik kan niet echt oordelen wat sneller is, maar ik neem aan dat wanneer ik een 3Gs los koop en mn telfort sim erin stop dat het wel aanneembaar sneller gaat. Als de snelheid dan prima bevalt hoef ik misschien ook niet te overstappen naar een andere provider..
  #48  
Oud 19-06-09, 23:07
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

KPN Biedt momenteel Surf&Mail Totaal voor telefoons aan met een snelheid van 128kbps. Hier betaal je dan €9,95 p/m voor.

Ook is er Surf&Mail Blackberry voor Blackberry's, die ondersteunen ping en pushmail.
Die kost €17,50 p/m.

Voor de laptop/pc in combinatie met een HSDPA USB Modem biedt KPN snelheden tot 7,2mb. (afhankelijk van het abo/prijs)

Er komt echter binnenkort (vanaf 1 juli) een nieuwe Surf&Mail module, die zal een hogere snelheid hebben, en iets duurder zijn. Ik mag er niet teveel over zeggen.

Overigens mag je met Surf&Mail gewoon streamen, dus YouTube etc. (vroeger moest je daarvoor een aparte bundel bij nemen, nu zit dat er standaard bij in)

Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 19-06-09 om 23:11.
  #49  
Oud 19-06-09, 23:48
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Hi, bedankt voor de info! Dus in principe bieden alle providers alleen maar surf&mail aan voor €10 per maand waar je niet veel mee kunt? Ik heb namelijk wel €30 per maand extra over om een goede 7,2Mbps te ontvangen op mijn mobiel. Kan ik dit dan gewoon vragen aan KPN om dat te activeren of is dat niet mogelijk voor 'particulieren'?
  #50  
Oud 20-06-09, 00:06
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Hi, bedankt voor de info! Dus in principe bieden alle providers alleen maar surf&mail aan voor €10 per maand waar je niet veel mee kunt? Ik heb namelijk wel €30 per maand extra over om een goede 7,2Mbps te ontvangen op mijn mobiel. Kan ik dit dan gewoon vragen aan KPN om dat te activeren of is dat niet mogelijk voor 'particulieren'?
Nee dat is niet mogelijk. Enige manier om 7.2mb te krijgen op je mobiel is om een abo af te sluiten voor internet op je laptop. Dus met een HSDPA USB Modem, en vervolgens het sim-kaartje die je krijgt in je telefoon stoppen..Maar hier kun je niet mee bellen...puur internet...Snelste provider momenteel in NL voor internet voor mobiel (dus echt bedoeld voor telefoon) is Vodafone met 3,6Mb...T-Mobile volgt met 2Mb en KPN volgt binnenkort met 1Mb...

Misschien dat Surf&Mail voor Blackberry sneller is, weet ik zo even niet meer...Als dat wel zo is, kun je het gewoon gebruiken in plaats van het normale Surf&Mail...

Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 20-06-09 om 00:16.
  #51  
Oud 20-06-09, 07:42
DVDGuy DVDGuy is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 11
Question

Ik heb een simlock vrije 3G met Firmware 3.0 en een KPN abo.

Weet iemand of het mogelijk is (en zo ja hoe) voicemail te keizen via de toets met het symbool van de opname (De toets waarbij je met T-mobile dus je voicemail kunt afluisteren).
  #52  
Oud 20-06-09, 13:43
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik heb ook KPN en mij is verteld dat alleen T-Mobile deze functie ondersteunt..
  #53  
Oud 20-06-09, 19:35
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DVDGuy Bekijk bericht
Ik heb een simlock vrije 3G met Firmware 3.0 en een KPN abo.

Weet iemand of het mogelijk is (en zo ja hoe) voicemail te keizen via de toets met het symbool van de opname (De toets waarbij je met T-mobile dus je voicemail kunt afluisteren).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Ik heb ook KPN en mij is verteld dat alleen T-Mobile deze functie ondersteunt..
Nope...Werkt met alle providers Alleen Visual Voicemail werkt met T-Mobile, maar die knop activeren voor voicemail kan met alle providers...Ook dus KPN..

Je moet naar Phone gaan, en dit typen als telefoon nummer en dan op bellen.
**5005*86*1233# (dus sterretje, sterretje, 5005, sterrertje, 86, sterretje, 1233, hekje)

Vervolgens zal de Voicemailknop werken
  #54  
Oud 22-06-09, 20:26
djbirdie djbirdie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dobble Bekijk bericht
Ik weet bij god niet welk abbo ik heb, heb het al een jaar of 8 via mijn werk. Internet zit er zo wie zo op, want dat kan op mijn nokia wel
Heb je ook al 8 jaar dezelfde SIM kaart? Ik heb via KPN een USIM kaart besteld. Deze maakt UMTS internet mogelijk, wat met een oude SIM kaart niet kan...
  #55  
Oud 22-06-09, 20:56
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Sim is idd minimaal 8 jaar oud, als ik mijn sim in bv een nokia plaats dat kan ik gewoon internet op, het moet wel aan de instellingen liggen die je nodig hebt op de iphone
  #56  
Oud 23-06-09, 10:57
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dobble Bekijk bericht
let op, kpn heeft het over surfen op het net, niet over het downloaden, daar betaal ja dan ook extra voor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dobble Bekijk bericht
Sim is idd minimaal 8 jaar oud, als ik mijn sim in bv een nokia plaats dat kan ik gewoon internet op, het moet wel aan de instellingen liggen die je nodig hebt op de iphone
Als je nou eens gewoon een nieuw UMTS sim aanvraagt bij KPN, (dit aangezien je sim al 8 jaar oud is) misschien dat dat de oplossing is.
Bij iedereen werkt KPN icm Iphone alleen bij jou niet. dus .... Iphone inruilen of nieuwe sim aanvragen.
  #57  
Oud 23-06-09, 11:04
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik ga de inkoop afdeling van mijn werkgever vragen of ze een nieuwe willen bestellen, hopelijk gaat dat lukken.
  #58  
Oud 25-06-09, 14:48
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Voor alle mensen die Iphone icm kpn ab. niet aan de praat krijgen. Download niet zelf de nieuwe software maar ga naar de dichtsbijzijnde gsm shop voor gekraakte nieuwe software erop te zetten. Daarna werkt het als een tierelier. Daarna nooit meer zelf een erop zetten of herstellen via het net.
  #59  
Oud 25-06-09, 14:55
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dobble Bekijk bericht
Voor alle mensen die Iphone icm kpn ab. niet aan de praat krijgen. Download niet zelf de nieuwe software maar ga naar de dichtsbijzijnde gsm shop voor gekraakte nieuwe software erop te zetten. Daarna werkt het als een tierelier. Daarna nooit meer zelf een erop zetten of herstellen via het net.
Het draait hier ook vanaf het begin als een tierelier hoor, en dat zonder de gsm shop !
  #60  
Oud 25-06-09, 14:59
Dobble Dobble is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Er staat ook: voor alle mensen die Iphone icm kpn ab. niet aan de praat krijgen!
Daar hoor jij niet bij begrijp ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarschuwing: Neem geen iPhone met KPN-abonnement! yani2006 KPN 21 24-01-10 11:51
iPhone 3G: iPhone 3G unlockt uit V.S met Hi KPN Abonnement, werkte eerst donny88 Unlock 23 06-01-09 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.