//

GPRS Telfort valt steeds uit

GPRS Telfort valt steeds uit discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren (21 december valt mijn GPRS verbinding van telfort steeds uit. Volgens telfort is er geen storing. Een restore mocht niet baten. Ik zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-07, 10:52
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard GPRS Telfort valt steeds uit

Sinds gisteren (21 december valt mijn GPRS verbinding van telfort steeds uit. Volgens telfort is er geen storing. Een restore mocht niet baten. Ik zit in almere. Meer mensen die hier last van hebben? En nog mooier; een oplossing hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-07, 11:08
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Nee, ik heb verder geen storingen gehad anders dan dat gisteren elke keer de melding over de EDGE instellingen op het scherm verscheen.....

Ik ben ook bezig met mijn laatste maand Telfort omdat de snelheid, zelfs van GPRS, bedroevend laag is.
  #3  
Oud 04-01-08, 12:21
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Nou, ik kreeg ineens een sms dat de problemen opgelost waren... terwijl ze eerder nog aangaven dat er geen problemen waren... bijzonder.

Snelheid is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Ik haal met veel pijn en moeite 60kbs terwijl er 128kps gehaald zou moeten kunnen worden. Ok, het is theoretisch, maar toch. Gemiddeld zit ik denk ik rond de 40kbs. Ben ik de enige? Ik dacht dat Telfort gebruikt maakte van het KPN netwerk. Ik kan me niet voorstellen dat het bij KPN abonnee's ook zo laag is. Ik zit midden in Almere met een heel oerwoud aan GSM masten om me heen.

Trouwens: je kunt je snelheid meten via de iPhone netwerktest op:
iNetwork Test for iPhone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone valt steeds uit en toont wit scherm ChristianS iPhone algemeen 1 27-09-11 23:11
iphone 3g valt steeds uit grijsmuis iPhone algemeen 7 20-09-10 16:05
Cydia Valt steeds uit aer0101 Jailbreak apps en thema's 12 19-02-10 09:28
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! hbasten iPhone algemeen 3 13-06-08 18:36
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. hbasten Archief 0 05-06-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.