//

KPN Mail instellen op Iphone

KPN Mail instellen op Iphone discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze discussie is al heel lang bezig. Ik heb dus niet alles gelezen. Wat ik wel lees is dat, wat er ook geadviseerd wordt, het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 07-03-13, 20:36
bg-san bg-san is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Werkhoven
Berichten: 2
Standaard Kpnmail verzenden vanaf iPhone werkt niet

Deze discussie is al heel lang bezig. Ik heb dus niet alles gelezen. Wat ik wel lees is dat, wat er ook geadviseerd wordt, het versturen uiteindelijk niet werkt. Dit heb ik met mijn iPhone twee keer meegemaakt.
Toen ik mijn iPhone kocht, had ik mijn drie email adressen van xs4all ingesteld. Het werkte 3a5 dagen goed en toen was het afgelopen met verzenden. Kpn business Center helpdesk is er 1,5 uur mee bezig geweest. Hij kreeg het voor elkaar maar wist hoe.
Pas overgestapt van xs4all naar kpnmail. Drie nieuwe email profielen ingesteld, die 3a4dagen gewerkt hebben en toen was het verzenden afgelopen. Heb 4 dagen lopen zoeken, allerlei suggesties uitgeprobeerd, profielen verwijderd en weer opnieuw ingesteld; mail ging niet weg. Helpdesk Kpn gebeld, profielen weer verwijderd, de hele procedure doorlopen, geen resultaat. Kpn gaf het op.

Wat werkte uiteindelijk: Backup gemaakt, terug naar fabrieksinstellingen, alles gewist, email profielen er weer ingezet die nu meteen werkten met dezelfde instellingen die aanbevolen worden op de Kpn site. Mbv iTunes Backup terug gezet en alles werkt weer als een zonnetje. Ik hoop dat deze ervaring anderen mag helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #62  
Oud 12-04-14, 19:41
Baroque Baroque is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 15
Standaard

Na heel wat gekloot kwam ik erachter dat het niet verzenden probleem
Bij mij opgelost is door bij uitgaande mail in te vullen

Hostnaam ; mail.kpnmail.nl
en de rest gewoon leeg geen naam geen wachtwoord
SSL uit
poort 25

Thats is en het werkte , vraag me niet waarom
nu nog hopen dat tie het langer doet dan 5 dagen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail instellen KPN McMiles KPN 16 19-02-13 15:14
3g kpn instellen markytel KPN 3 31-08-10 14:58
Instellen zonnet mail op de Iphone. verhoeve48 iPhone algemeen 26 25-08-10 15:55
E-mail instellen van Casema op Iphone Leondiep iPhone algemeen 1 02-08-10 23:18
APN etc. van KPN instellen Pommes13 KPN 1 23-06-10 02:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.