//

KPN surf & mail totaal en radio 538

KPN surf & mail totaal en radio 538 discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen, ik had een vraag mijn vriendin heeft mijn oude 3g toestel en die heeft een kpn abbonnement samen met kpn eindeloos online. nu gebruikt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-09, 09:22
monty010's schermafbeelding
monty010 monty010 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Culemborg
Berichten: 12
Standaard KPN surf & mail totaal en radio 538

goedemorgen,

ik had een vraag mijn vriendin heeft mijn oude 3g toestel en die heeft een kpn abbonnement samen met kpn eindeloos online.

nu gebruikt ze best vaak de radio 538 app om radio te luiteren. nu kreeg ze gisteravond ineens een sms van KPN dat ze dicht tegen de fair use policy aanzat met haar data verbruik???
zou toch denken dat deze app niet zoveel gebruikt, en als dat wel zo zou zijn dan moet je toch wel heel goed je best doen om 10x de hoeveelheid te halen.
zijn er meer mensen die hier die ervaringen hebben, met KPN en hun werkwijze hierin in of over de app van radio 538 dat ie zoveel data verbruikt.

en weet iemand een app die ze kan gebruiken om radio te luisteren die niet zoveel data verbruikt..

groeten Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-09, 10:30
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik heb laatst ook op die manier radio geluisterd en de Mb's gingen best wel hard moet ik zeggen.

Kijk eens bij het gebruik in de instellingen, daar kun je bijhouden hoeveel data ze verbruikt
__________________

  #3  
Oud 17-11-09, 13:07
JustOleg JustOleg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Deze melding kreeg ik vannacht ook...maar dan door het gebruik van Uitzending Gemist.

Vandaag gebeld met Hi en wat blijkt...de FUP is 250 Mb :S
Daar zit je met streaming dus zo aan :s
  #4  
Oud 19-11-09, 19:43
marcelmm marcelmm is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Hier het zelfde verhaal, gister ook een smsje gehad. Na een half uur bellen met de klantenservice konden ze mij vertellen dat ik gewoon door kon internetten op mijn iphone deze maand alleen dat de snelheid wel naar beneden ging. In elk geval geen extra kosten.
  #5  
Oud 12-12-09, 09:32
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Kreeg ook zo'n smsje vanmorgen, hiervoor op mijn nokia n97 had ik dat nooit, en daarvoor ook nooit op mijn nokia n95.

Blijft er wat draaien op dat KPN eindloos online?

Dat moet haast wel, omdat ik al heel lang bij KPN zit en dit nog nooit heb gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN: Surf&Mail totaal of Extra Snel voor de iPhone? CLL-Martin KPN 13 20-04-10 19:03
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 20:10
Surf&Mail Totaal werkt niet! Emiel Janson Overige providers Nederland 11 08-08-08 18:38
KPN Prepaid Surf&Mail Totaal WERKT!!! instelling iguana9999 KPN 6 19-05-08 11:53
KPN Surf&Mail midon KPN 11 26-03-08 14:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.