//

Telfort surf&mail onbeperkt

Telfort surf&mail onbeperkt discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallow mensen, Ik heb een Iphone 3G gekocht, internetabonnementje bij telfort genomen (surf&mail onbeperkt) en die zou vandaag ingaan. Nu las ik net bij telfort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-10, 15:24
peetr33 peetr33 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Telfort surf&mail onbeperkt

Hallow mensen,
Ik heb een Iphone 3G gekocht, internetabonnementje bij telfort genomen (surf&mail onbeperkt) en die zou vandaag ingaan. Nu las ik net bij telfort klantenservice dat je dan bij je instellingen je gprs aan moet zetten. Dat heb ik gedaan, maar ik krijg geen bericht ofzo dat het gelukt is? Hoe weet je dan of je de bundel kan gebruiken? Kheb geen zin in een torenhoge rekening strax...

Grts Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-10, 16:11
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

probeer eens de klantenservice te bellen om te vragen of je nu al kunt mailen/surfen. Je kunt de instellingen hier op het forum vinden als je de zoekfunctie gebruikt!
Veel plezier, ik heb hetzelfde abonnement en ben er erg tevreden mee, oa door 1Gb /maand data en nog steeds geen waarschuwing. Goede FUP dus.
  #3  
Oud 26-03-10, 16:26
peetr33 peetr33 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Telfort surf&mail onbeperkt

Owkeej dan,
Waar kun je je bereik van je gprs zien, want ik hoor van die geruchten dat mensen geen bereik hebben met hun gprs enzo...
Met mijn Wi-Fi zie ik het wel gewoon...
Grts
  #4  
Oud 26-03-10, 19:41
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

GPRS wordt weergegeven met een blauw bolletje linksboven, rechts naast de provider.De daadwerkelijke sterkte zoals bij Wi-Fi mogelijk is wordt niet weergegeven. UMTS wordt weergegeven met "3G".
Het bereik van beiden is afhankelijk van de masten van je provider, Telfort is inmiddels van KPN en dat zit wel aardig snor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telfort Surf&Mail dampendedrol KPN 11 21-01-11 08:36
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 20:10
[Telfort] Surf & mail onbeperkt Thrace Grumble KPN 18 08-05-08 00:05
KPN Surf&Mail midon KPN 11 26-03-08 14:05
Telfort "Surf & Mail unlimited", geen verbindinge EDGE met iPhone, Help! JochemW KPN 7 10-03-08 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:36.