//

KPN & Hi, ze weten zich geen raad met iPhone

KPN & Hi, ze weten zich geen raad met iPhone discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog maar eens geprobeerd om mijn contract te 'verlengen' in een KPN of Hi Sim-only met supersnel internet. Maar KPN blijft te duur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-10, 14:53
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard KPN & Hi, ze weten zich geen raad met iPhone

Ik heb nog maar eens geprobeerd om mijn contract te 'verlengen' in een KPN of Hi Sim-only met supersnel internet. Maar KPN blijft te duur t.o.v. Vodafoon. Prijs/prestatie deugt gewoon niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-10, 16:02
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Ik dacht zelf dat Hi nogal wat goedkoper zou zijn dan KPN. Ik zelf zit nu al 3 jaar bij Hi en vindt € 45,- +- nog wel heel erg veel. Maar ik begrijp wat je bedoeld.
  #3  
Oud 23-04-10, 18:02
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Murgen Bekijk bericht
Ik heb nog maar eens geprobeerd om mijn contract te 'verlengen' in een KPN of Hi Sim-only met supersnel internet. Maar KPN blijft te duur t.o.v. Vodafoon. Prijs/prestatie deugt gewoon niet.
Ik snap de term prijs/prestatie niet helemaal. Dat ze duurder zijn dan andere providers dat is een feit maar de kwaliteit van KPN/HI is volgens mij samen met vodafoon het beste. De data snelheid kan dan wel sneller zijn bij andere providers ( Tmobile, Telfort )maar als je geen bereik hebt heb je niks aan hoge data snelheden. Heb nu een aantal jaren een iphone met KPN en het werkt uitstekend.
  #4  
Oud 23-04-10, 18:28
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Dan even namen en rugnummers:

Ik heb al 11 jaar een abbo bij KPN maar ben voor de iphone aan het vergelijken geslagen.

KPN Sim-only met 430 belminuten en snel 1 Mbps mobiel internet kost 44,50 per maand.

Vodafone Bel+Sms+Web 400 met 400 belminuten en 3,6 Mbps mobiel internet kost 28,50 per maand.

Het verschil is 16 euro per maand oftewel 192 euro per jaar. Daarnaast is de internet snelheid en de FUP van Vodafone 3 keer zo snel en groot.

Tenslotte is KPN Sim-only 430 het grootste Sim-only abbo en heeft Vodafone er nog 2 stappen boven (tot 825 belminuten).

Dit is de onderbouwing van mijn uitspraak. Ik heb al mijn mobiele abbo's bij KPN (ik ben ondernemer) maar vind ze erg slecht inspelen op de iPhone gebruikers.

Laatst gewijzigd door Murgen; 23-04-10 om 18:33.
  #5  
Oud 23-04-10, 20:44
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Oké, maar als je ondernemer bent dan weet je toch ook dat je niet gaat investeren in iets wat je (nog) niet verkoopt? Je hebt helemaal gelijk wat de je krijgt voor je geld maar de kwaliteit van mobiel bellen is naar mijn mening iets anders.
  #6  
Oud 23-04-10, 22:24
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midon Bekijk bericht
Oké, maar als je ondernemer bent dan weet je toch ook dat je niet gaat investeren in iets wat je (nog) niet verkoopt? Je hebt helemaal gelijk wat de je krijgt voor je geld maar de kwaliteit van mobiel bellen is naar mijn mening iets anders.
Er is toch een markt voor iphone houders die geen behoefte hebben aan een abbo bij T-Mobile. Vodafone sprint daar wel op in.
  #7  
Oud 25-04-10, 12:22
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

Ik heb gewoon Simyo prepaid genomen, elke maand een Prepaid InternetBundel van 10 euro per maand, en het top bereik van KPN voor een zachte prijs!
  #8  
Oud 25-04-10, 17:24
Siep Siep is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen474 Bekijk bericht
Ik heb gewoon Simyo prepaid genomen, elke maand een Prepaid InternetBundel van 10 euro per maand, en het top bereik van KPN voor een zachte prijs!
Hoe zit het met de fair use policy van Simyo? Gezien dit 200MB per maand bedraagt. En dat Simyo daarna het 'standaardtarief' telt.

Laatst gewijzigd door Siep; 25-04-10 om 17:33.
  #9  
Oud 25-04-10, 18:52
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Dat Vodafone zo goed is is natuurlijk ook schromelijk overdreven, ik bedoel welke provider kun jij nog meer noemen waarvan de dekking in het hele land er gewoon uren heeft uitgelegen.

Vodafone-klanten kampen met datastoring - update | Mobile | Tweakers.net Nieuws
Vodafone-klanten kunnen hele weekeinde gratis sms'en | Mobile | Tweakers.net Nieuws
Storing dataverkeer treft helft klanten Vodafone - update | Mobile | Tweakers.net Nieuws
Vodafone-storing maakt voip en chat op mobieltjes onmogelijk - update | Mobile | Tweakers.net Nieuws
Klanten Vodafone kunnen niet bellen door landelijke storing - update | Mobile | Tweakers.net Nieuws
  #10  
Oud 26-04-10, 08:22
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Siep Bekijk bericht
Hoe zit het met de fair use policy van Simyo? Gezien dit 200MB per maand bedraagt. En dat Simyo daarna het 'standaardtarief' telt.
Je kunt online zien hoeveel je gebruikt hebt (ook op je iPhone) dit word afgeteld vanaf de 200mb (Dus niet dat gezeur met onbeperkt of eindeloos online, wat wordt beperkt met zon policy)

Als je door je bundel heen bent krijg je een SMSje!
Heel simpel dus allemaal!
  #11  
Oud 26-04-10, 10:52
Siep Siep is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Ja maar is 200MB niet veel te weinig? ik weet dat het FUP bij vodafone 10x gemiddeld gebruik is en dit ongeveer uitkomt tussen de 2/2.5 GB per maand.
  #12  
Oud 26-04-10, 12:57
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

2,5gb? xD 300mb bedoel je , ik krijg het elke maand niet op
  #13  
Oud 26-04-10, 15:03
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

2.5 gb bij VF? Ik dacht het niet! Zij hanteren ongeveer 250 mb als maatstaf. Zit er zelf altijd overheen maar hoor er eigenlijk nooit iets van. Ze zijn dus wel soepel in mijn geval. Ik zie ook wel gevallen waarbij de gebruiker gewaarschuwd wordt.
  #14  
Oud 26-04-10, 19:54
Siep Siep is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

10x het gemiddelde verbruik van alle Vodafone gebruikers. Zei hanteren maatstaf van 250 mb per gebruiker * 10 = 2.5GB per maand.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 20:55
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 21:10
(hardware) Unlocked AT&T toestel op KPN geen 3G mguntenaar KPN 3 06-08-08 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.