//

Iphone 4 van KPN kan niet activeren via Itunes

Iphone 4 van KPN kan niet activeren via Itunes discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mede forum gebruikers, Ik heb dus van de actie van Belsimpel gebruik gemaakt. Nu het volgende probleem alles netjes opgestuurd enz. Maar je doet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-10, 19:37
marcelruiter marcelruiter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard Iphone 4 van KPN kan niet activeren via Itunes

Beste Mede forum gebruikers,

Ik heb dus van de actie van Belsimpel gebruik gemaakt.

Nu het volgende probleem alles netjes opgestuurd enz. Maar je doet de microsim van kpn in het toestel je sluit hem aan op de pc. En je wil activeren van Itunes en tot je schrik deze sim kaart wordt niet ondersteund.

KPN gebeld die zeggen dat alles goed is en dat ik met appel moet gaan bellen.

Gebeld met Belsimpel.nl die gaat het hopelijk morgen oplossen. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Trouwens er zit een adapter bij voor het buitenland ook erg vreemd nu moet ik zeker ook nog apart een adapter aanschaffen voor in Nederland van € 30,-. Of heb ik gewoon per ongeluk een buitenlands toestel gekregen?

Met vriendelijke groet,

Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-10, 19:39
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je deze adapter erbij? Ik denk dat je een simlockvrije iPhone uit de UK hebt. Dat is niet heel vreemd omdat die het goedkoopste zijn (in de omgeving van NL).
Ik vermoed dat het aan de simkaart ligt. Niemand in de omgeving met een microsim kaart?

Laatst gewijzigd door wouter1981; 28-10-10 om 19:42.
  #3  
Oud 28-10-10, 19:54
marcelruiter marcelruiter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Klopt deze lader zit erbij. Ik heb er ook een microsim bij gekregen van KPN deze werkt niet de microsim van t-mobile wil ook niet activeren.
  #4  
Oud 29-10-10, 10:46
sam070 sam070 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem,

en zo zijn er nog 2 of 3 anderen als het goed is.
check hier maar bij de laatste comments:
Gratis iPhone 4 met KPN Zakelijk abonnement nu bij Belsimpel - iPhone - iPhoneclub.nl

ze komen allemaal bij belsimpel vandaan.

Ik had er 2 besteld, eentje heeft dus een simlock, de ander kon ik zonder problemen aanmelden en accepteerde de sim kaart ook.

heb 3 verschillende micro sim kaarten geprobeerd maar dat hielp ook niet,
ook op 2 verschillende pc's met itunes.

daarom ben ik 100% zeker van de er een sim lock op zit.

bij mij zitten er trouwens NL laders bij...

Eergisteren probeerden ik belsimpel te bellen,
maar ik krijg ze nooit te pakken.
uiteindelijk gemaild, en gisteren antwoord gehad, dat ze mijn mail naar de technische dienst doorsturen :S

dat toestel moet gewoon omgeruilt worden, klaar...
  #5  
Oud 29-10-10, 11:00
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Ik heb ook een UK adapter erbij zitten, maar de mijne komt van Vodafone zelf, iemand een idee of ik die (gratis) kan omruilen ergens? bij Apple zeggen ze dat ik bij Vodafone moet zijn en bij Vodafone zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen.
  #6  
Oud 29-10-10, 14:19
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Ik heb er een adapter bij gekregen, je klikt deze gewoon op de UK stekker en daarna in de stopcontact =]

Heb um overigens gewoon kunnen activeren..
  #7  
Oud 29-10-10, 19:21
marcelruiter marcelruiter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Beste medeforum gebruikers.

Volgens mij kan ik het beter direct aan youp van t hek doorgeven.

We hebben gisteren verschillende contacten gehad met belsimpel. Inderdaad ook door gestuurd naar de TD. kan 2 dagen duren voordat ze terug bellen. Ik had dus geen zin om zo lang te wachten want het is een zakelijk abonnement. Dus elke dag dat ik niet bereikbaar ben kost mij geld.

We zijn naar Enschede gereden naar de apple store. Deze konden mij niet helpen en probeerden de telefoon de activeren met t-mobile kaart. Dit lukte ook niet mischien kaart stuk?? Naar de T-mobile store. Verhaal in het kort ander sim kaart gekregen gratis petje af voor t-mobile maar daar ligt het niet aan.

OK wij weer naar de apple store. Nog steed kunnen ze ons niet helpen. De verhalen die op internet staan over dat iphones bij klachten makkelijk omgeruild worden komen zeker niet uit nederland. Want ze konden nog steeds niet doen. De KPN is verantwoordelijk voor de telefoon.

Nu op naar de HI store (is toch ook KPN) daar keken ze me aan als of ze voor het eerst een Iphone zagen en iedereen uit de winkel wou toch wel even zien een iphone van KPN (heel mooi maar hij doet het niet). Hellaas meneer hier kunnen we niets mee.

Dus toch naar een echte KPN winkel. Direct de bedrijfsleider bij de kladden. mooi gaat het opgelost worden??? Nee ze raden me aan om het contract binnen 8 dagen te ontbinden en een nieuwe contract te vragen. (dat kan niet want de actie geld niet meer). Maar bij de KPN zelf konden ze me niet helpen. Zelfs niet aan de telefoon bij de helpdesk moest ik de medewerkers uitleggen de de Iphone geactiveerd moet worden in Itunes. Ik werd hier zo moedeloos van dat ik het gesprek maar heb af gekapt. Dus toch maar wachten op Belsimpel.nl

Ik heb net Belsimpel gebeld. Maandag ga ik naar Groningen om de telefoon om te ruilen. Niet omdat ik ongeduldig ben maar niet dat ik straks na een week wachten weer een telefoon krijg die het niet doet. Direct in de winkel laten activeren.

Ik hoop dat jullie iets aan dit verhaal hebben. Hebben jullie suggesties laat het me even weten.

Groetjes Marcel
  #8  
Oud 29-10-10, 20:50
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Het is helemaal duidelijk: niet kopen bij belsimpel
  #9  
Oud 29-10-10, 22:25
marcelruiter marcelruiter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Weer een update......

Belsimpel.nl geeft aan dat bij de leverancier een fout is gemaakt. En dat ze alle Iphones actief gaan controleren die de deur uitgaan.

Ik kan de mijne terug sturen en de kosten worden vergoed. Op zich wel netjes geregeld. Ze doen naar mijn idee er alles aan om de fout recht te zetten. Maandag ben ik er op locatie en zal m'n Iphone worden omgeruild. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Marcel
  #10  
Oud 30-10-10, 00:08
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard iphone 4

zelf heb ik wel een goede gekregen, maar ik denk inderdaad dat er verstuurd zijn die niet simlock vrij waren.Netjes dat ze het uiteindelijk rechtzetten
  #11  
Oud 02-11-10, 19:14
Merel15 Merel15 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Hi ,

Heb gisteren ook het toestel ontvangen ( met UK adapter) en kon toestel niet activeren. Gebeld naar KPN en vandaag al nieuwe simkaart ontvangen, dat is prima natuurlijk maar.....ook deze simkaart doet het niet dus wat nu ??
Baal er behoorlijk van ! Is ook zakelijk abonnement dus knap lastig
P.s Besteld bij belsimpel maar simpel is het dus echt niet .....

Laatst gewijzigd door Merel15; 02-11-10 om 19:23.
  #12  
Oud 02-11-10, 19:41
marcelruiter marcelruiter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Belsimpel.nl even bellen je hebt een toestel met simlock gekregen. Ze ruilen ze gewoon om voor een die wel simlock vrij is. Hebben ze bij mij ook gedaan KPN weet van niets want ze zijn officieel niet van KPN.
  #13  
Oud 02-11-10, 19:42
Merel15 Merel15 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Dank je wel Marcel, ga ik morgen meteen doen
  #14  
Oud 02-11-10, 19:46
marcelruiter marcelruiter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ze zijn volgens mij tot 20.00 uur bereikbaar. O ja ze vragen je een print screen te maken van je itunes scherm en dit te mailen naar info@belsimpel.nl
  #15  
Oud 02-11-10, 20:00
Merel15 Merel15 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Hoi Marcel, heb al geprobeerd te bellen maar krijg steeds een voicemail, ga zo mail sturen en dan maar afwachten he? Dank je wel voor je tips
  #16  
Oud 02-11-10, 22:36
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Niet afwachten, belsimpel beantwoord nooit mails is mijn ervaring (en hoor ik ook van anderen). Morgen gelijk weer bellen!
  #17  
Oud 07-11-10, 19:36
jankert jankert is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Heb ook hetzelfde probleem. Eerste reactie van Belsimpel was dat ik maar langs de Apple Store moest, ja die zien me aankomen. Blijkbaar hebben ze het enorm druk, ik moest telkens zelf contact zoeken en omdat het niet opschoot heb ik zelf wat rond gebeld. Ook naar Apple in Engeland, daar stond het serienummer van mijn toestel geregistreerd als "in repair", er was iets mee aan de hand en ze waren verbaasd dat ik het ding in mijn bezit had. Er werd direct een manager bij geroepen en ze wilden allerlei info. Vreemde zaak allemaal. Het lijkt in eerste instantie ook een complete KPN aanbieding, maar blijkbaar komt alleen het abonnement van hen af. Bij de helpdesk van KPN weten ze van toeten noch blazen mbt iPhones, dat beloofd wat als ze binnenkort zelf officieel gaan leveren. Uiteindelijk is alles opgelost en heb een nieuw toestel gekregen. Als Belsimpel wat sneller geacteerd had hadden ze mij, en blijkbaar ook een aantal van jullie een hoop ergernis bespaard.
  #18  
Oud 08-11-10, 14:50
Merel15 Merel15 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Even een update. Had dus vorige week een toestel ontvangen wat niet simlockvrij was. Gebeld naar Belsimpel en het toestel Woensdag retour gestuurd. Vandaag een nieuwe ontvangen. ( De pakketdienst die het net kwam brengen zei dat ze hier Vrijdag al aan de deur waren geweest maar toen waren we niet thuis) Dus eerlijk gezegd heel goede en snelle service van Belsimpel. complimenten hiervoor. Ok excuusbrief erbij en een maand gratis abonnementskosten voor het ongemak.
En...niet geheel onbelangrijk. Het toestel werkt Helemaal blij
  #19  
Oud 14-12-10, 17:07
EmHill EmHill is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Is dr nou al wat meer nieuws over databundels en minutentellers en weet ik wat niet?!? Kijk net op de (al 2 maanden oude) website voor de iphone 4 bij uwe hare majesteit de koninklijke kpNot... maar schiet niet echt op!!
Reageren

Labels
activatie, iphone 4, kpn



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error: iTunes kan de inhoud van iPhone niet lezen Almo iTunes 37 12-07-11 20:54
iPhone 3GS: Hoe kan mijn iphone 3gs activeren via itunes kaanco Unlock 1 02-12-10 13:18
itunes kan de inhoud van de iphone niet lezen vdbiezen iTunes 0 07-01-10 22:25
iPhone: Itunes kan de inhoud van de Iphone niet lezen. marijnhoetjes Jailbreak 0 07-01-10 19:35
iTunes 7.5 kan Europese iPhone activeren iCulture Archief 14 31-07-08 13:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.