//

Hotspot KNP op iPad

Hotspot KNP op iPad discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iPad 3g geupdate naar 4.3. Ik gebruik een simkaartje van KPN om te internetten via 3g. Ik zie alleen geen Hotspot-functie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-11, 14:39
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard Hotspot KNP op iPad

Hoi,

Ik heb mijn iPad 3g geupdate naar 4.3. Ik gebruik een simkaartje van KPN om te internetten via 3g. Ik zie alleen geen Hotspot-functie bij de instellingen. De netwerkinstellingen heb ik hersteld, en uiteindelijk de iPad helemaal leeggemaakt, firmware opnieuw geinstalleerd en de iPad als nieuwe iPad geconfigureerd, maar nog steeds geen Hotspot optie.
Heb ik nu iets verkeerd begrepen? Werkt het helemaal niet op een iPad? Ik heb ook een iPhone 3g (gejailbreakt) maar daar heb ik op de plekken waar ik tethering wil gebruiken belabberd bereik.
Dank voor de tips alvast!
__________________
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-11, 14:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als ik het persbericht van Apple goed begrijp is Personal Hotspot er alleen voor de iPhone 4:

The new Personal Hotspot feature in iOS 4.3 lets you bring Wi-Fi with you anywhere you go, by allowing you to share an iPhone 4 cellular data connection with up to five devices in a combination of up to three Wi-Fi, three Bluetooth and one USB device.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
krant lezen via Ipad 2? (HLN) - films kijken via Yelo (hotspot) stoffel1980 iPad algemeen 8 28-07-11 18:57
hotspot tethering infernothebest Odido (T-Mobile) 0 30-03-11 13:53
MiFi hotspot voor iPad maken-hoe? Christiaan94 iPad algemeen 1 24-07-10 18:24
hotspot lkropman Wi-Fi 2 26-02-09 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.