//

KPN Sim-Only snelheid internet

KPN Sim-Only snelheid internet discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben erg benieuwd naar de internet snelheid van Sim-Only van KPN. Op de website staat bij Surf&Mail Totaal: downloaden met 384 kbps (erg traag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-11, 12:37
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard KPN Sim-Only snelheid internet

Ik ben erg benieuwd naar de internet snelheid van Sim-Only van KPN. Op de website staat bij Surf&Mail Totaal: downloaden met 384 kbps (erg traag lijkt mij en de verkoper aan de telefoon zegt tegen mij dat deze snelheid 3,6 mbps is) en snelheid van Surf&Mail Extra Snel: downloaden met 1 mbps (verkoper aan telefoon zegt 7,2 mbps). De verkoper begreep dit niet en daarom vraag ik mij af wat het nou precies is? De website is hier heel onduidelijk in en heb ook tegen de verkoper gezegd dat dit voor verwarring zorgt en erg slecht is. Kan iemand mij hier het fijne over vertellen want maak graag gebruik van 7,2 mbps in mijn iPhone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-11, 17:58
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Niemand die dit weet?
  #3  
Oud 11-04-11, 13:53
TokkieB TokkieB is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 7
Standaard

De snelheden die de verkoper aan jouw verteld heeft zijn niet juist. De snelheid voor SimOnly voor wat betreft het internetten is het de snelheid die op de website aangegeven is.

In het geruchten circuit zijn er "geruchten" dat KPN in mei met een Personal IPhone sim komt. Dus met de 7.2mbps snelheid en die je los zonder IPhone kan afsluiten.
Reageren

Labels
kpn, simonly, snelheid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi (KPN) internet snelheid soCool KPN 11 05-01-11 22:30
Snelheid Hi/KPN haal ik niet J0sT KPN 13 04-08-09 10:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.