//

Vragen over Iphone4 aanschaf icm lopend HI abonnement

Vragen over Iphone4 aanschaf icm lopend HI abonnement discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Ik zit met het volgende: Op dit moment heb ik een HI online abonnement lopen dat ik volgens mij rond november kan verlengen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-06-11, 09:26
Exterminator Exterminator is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard Vragen over Iphone4 aanschaf icm lopend HI abonnement

Dag iedereen,

Ik zit met het volgende:

Op dit moment heb ik een HI online abonnement lopen dat ik volgens mij rond november kan verlengen (dit was toen der tijd icm een Sony Ericsson Aino). Echter kan ik via een vriend van mij een losse Iphone 4 kopen met korting. Aangezien ik op dit moment toch wel het internet op mijn GSM begin te missen (totaal niet ideaal via de Aino) zit ik er dus aan te denken om de Iphone 4 los te kopen via die vriend van me en daar mijn huidige simkaart in te stoppen en een internetbundel te activeren bij m'n huidige abonnement.

Is dit verstandig om te doen en is het dan ook vervolgens mogelijk om zeg maar op het moment dat ik kan verlengen een sim-only abbo te nemen + internetbundel? Tevens zag ik bij HI dat ze aparte abonnementen aanbieden voor de Iphone, is er echt zoveel verschil met de HI online bundels tov de speciale Iphone HI I-xxx bundels ?? Volgens HI zijn de standaard abonnementen niet geschikt voor de Iphone, is dit een verkoop praatje of is dit geblokkeerd op de Iphone? Weet iemand van jullie trouwens ook of het uberhaupt is toegestaan om tijdens je contract dat is afgesloten met een Sony Ericsson Aino om tijdens deze contractsduur te switchen naar een andere GSM?

Ik had nog een vraag maar die ben ik op dit moment even vergeten, zodra hij me invalt horen jullie van me

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-11, 09:47
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je mag altijd switchen naar een andere GSM. In principe kun je elk abonnement (of prepaid) gebruiken met een iPhone. De speciale iPhone abonnementen zijn speciaal afgestemd op gebruik met een iPhone. Andere abonnementen zijn niet geblokkeerd.

Mijn persoonlijke mening is dat je wel een internetbundel nodig hebt. Let er hierbij op dat je wel voldoende data mag gebruiken. Hoeveel dit is, ligt aan je eigen gebruik.

Of het financieel interessant is om nu een losse iPhone 4 te halen en straks te verlengen met een sim only moet je voor jezelf uitrekenen. Dit hangt van verschillende factoren af. Bijvoorbeeld je hoeveelheid minuten, sms, enz.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 16-06-11, 10:33
Exterminator Exterminator is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Je mag altijd switchen naar een andere GSM. In principe kun je elk abonnement (of prepaid) gebruiken met een iPhone. De speciale iPhone abonnementen zijn speciaal afgestemd op gebruik met een iPhone. Andere abonnementen zijn niet geblokkeerd.

Mijn persoonlijke mening is dat je wel een internetbundel nodig hebt. Let er hierbij op dat je wel voldoende data mag gebruiken. Hoeveel dit is, ligt aan je eigen gebruik.

Of het financieel interessant is om nu een losse iPhone 4 te halen en straks te verlengen met een sim only moet je voor jezelf uitrekenen. Dit hangt van verschillende factoren af. Bijvoorbeeld je hoeveelheid minuten, sms, enz.
Wat is er dan zo "speciaal" aan een Iphone abonnement tov een "standaard" abonnement. Een internetbundel wil ik dan sowieso erbij nemen, echter is dit dan geen speciale internetbundel voor de Iphone.

Enig idee hoe ik dit t beste kan berekenen? Ben daar eerlijk gezegd niet zo een held in...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 icm Relax Online abonnement GJ1990 Koopinformatie Nederland 4 19-09-10 15:22
bestaande 3g doorverzekeren na iphone4 aanschaf shimai Odido (T-Mobile) 2 16-08-10 13:12
Tmobile abbo i150 verlengen icm iphone4 Michiel1987 Odido (T-Mobile) 1 03-08-10 13:33
Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone Markgoessens Vodafone 4 27-07-10 13:39
Enkele vragen ivm mogelijke aanschaf Onkelpazuzu Koopinformatie Nederland 0 15-03-10 08:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.