//

frequentieveiling 2012; hoe en wat?

frequentieveiling 2012; hoe en wat? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 31 oktober 2012 worden er nieuwe frequenties geveild door de overheid. Ik heb nu een simlock-vrije iPhone 5 in bestelling staan en wil graag gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-12, 19:21
Poert Poert is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 69
Standaard frequentieveiling 2012; hoe en wat?

31 oktober 2012 worden er nieuwe frequenties geveild door de overheid. Ik heb nu een simlock-vrije iPhone 5 in bestelling staan en wil graag gebruik gaan maken van LTE (voor het gemak noemen we het 4G).

iPhoneclub artikel over frequentieveiling

Nou vraag ik me af of het zin heeft om op die veilingen te wachten of dat ik beter een 1-jarig contract ergens kan afsluiten met 14,4 Mb/s. Ik ga ervan uit dat de grote providers allemaal 4G aan gaan bieden, maar heeft iemand enig idee wanneer de grote uitrol dan gaat beginnen? Of kan ik beter nu een 1-jarig contract afsluiten ergens en volgend jaar oktober 2013 de grote overstap maken?

Ergens heb ik zo'n vermoeden dat het echte stabiele netwerk op z'n vroegst in de zomer van volgend jaar klaar zou kunnen zijn, maar heb ook een stiekeme hoop dat het begin 2013 al raak zou kunnen zijn.

Heeft iemand aanbevelingen of meer informatie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-12, 19:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Lees eerst de nieuwsbrief eens van het Agentschap Telecom:

Agentschap Telecom - Tweede nieuwsbrief 2012
  #3  
Oud 10-10-12, 19:42
Poert Poert is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 69
Standaard

Dat heb ik gedaan, maar daar staat niet concreet in wat het voor mij gaat betekenen met mijn iPhone 5. Ik zoek het meer in de trend van wanneer de echte uitrol gaat beginnen, niet de data wanneer de veiling is, wanneer de oude contracten aflopen etc.
Reageren

Labels
frequentieveiling, iphone5, lte, lte4g, providers



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G, hoe en wat? Basjee iPhone algemeen 4 12-08-08 20:49
Us 1.1.2 hoe of wat? thomba123 Archief 1 08-01-08 00:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.