//

Ben en sim only

Ben en sim only discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is Ben sim only een goede combi met de i phone 5? Is het internet van Ben snel genoeg? Ik vraag me af of dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-13, 18:09
Muts Muts is offline
 
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 28
Standaard Ben en sim only

Is Ben sim only een goede combi met de i phone 5?
Is het internet van Ben snel genoeg?
Ik vraag me af of dat het internet bij een sim-only dezelfde snelheid heeft als bij een abonnement met een i phone combi.
Kan iemand me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-13, 19:11
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik heb een iphone 4 en een prepaid abonnement bij Ben.
De download-snelheid is beperkt tot 2Mbps, ik vind dat voldoende snel voor alles wat ik doe: http://www.ben.nl/pagina/mobielinternet.
Ik ben erg tevreden over Ben.

Let op dat het T-Mobile is. Als je met T-Mobile geen bereik hebt op een bepaalde plaats heb je dat met Ben net zo min.

Een groot nadeel voor de iphone 5 is dat Ben op dit moment (9 januari 2013) geen nanosimkaarten heeft.
Als je Ben met een iphone 5 wilt zul je die nanosimkaart zelf moeten knippen. Anders wordt het wachten. De website meldt dat in het eerste kwartaal van 2013 een nanosimkaart kan worden besteld: Veelgestelde vragen

Dat is vaag, ze zeggen niet wanneer je de nanosimkaart dan daadwerkelijk hebt.
  #3  
Oud 10-01-13, 12:01
reynaerdejr reynaerdejr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Of je een sim only of een 'normaal' abonnement neemt maakt voor de snelheid van je internet helemaal niets uit. Wat wel uitmaakt is het netwerk waar je provider gebruik van maakt (Ben maakt gebruik van T-Mobile) en wat de voorwaarden van je sim only abonnement zijn. Zoals remundo hierboven al aangeeft is 2Mbps meestal ruim voldoende, bovendien worden die 'theoretische snelheden' van 14.4Mbps in de praktijk nooit gehaald (zie bv deze test snelheid mobiel internet in de praktijk/).
Als ik jou was zou ik alleen niet voor Ben gaan, Tele2 zit op hetzelfde netwerk en is een stuk voordeliger, Simyo is wat mij betreft nog meer een aanrader: KPN netwerk en in veel gevallen het voordeligst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN iMartien iPhone algemeen 6 29-11-10 17:28
Ben sim only qenq iPhone algemeen 1 14-10-09 16:02
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl iPhone3G-er Unlock 7 16-06-09 21:58
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.