//

iphone met oude BEN simkaart

iphone met oude BEN simkaart discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, vandaag was het dan zover eindelijk mijn iPhone G3, snel de auto in, vol gas naar huis en de spullen uitpakken... Maar toen kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-08, 22:16
walk3r walk3r is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Thumbs down iphone met oude BEN simkaart

Hallo, vandaag was het dan zover eindelijk mijn iPhone G3, snel de auto in, vol gas naar huis en de spullen uitpakken... Maar toen kwam het moment, ik moest mijn simkaart invoeren! Oke, geen probleem oude telefoon los getrokken sim eruit gehaald en mijn "oude" ben kaart er in gedrukt. Jullie raden het al, een ongeldige kaart geeft die aan.

Mijn vraag: Klopt dit en zijn er meerdere mensen met dit probleem? Is er een oplossing zodat ik vanavond als nog flink kan gaan spelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-08, 22:19
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ergens op het forum had ik gelezen dat je dan effe moest bellen. Het had ermee te maken dat die BEN simkaarten te oud zijn ofzo.

Tevens topic verplaatst naar een betere plek Wil je daar de volgende keer ook even op letten?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 17-07-08, 22:20
walk3r walk3r is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Excuses. Ik zie dat ik nu onder belgie val, maar ik ben wel NL. Weet niet of dit een probleem is?
  #4  
Oud 24-07-08, 12:02
walk3r walk3r is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

gefixt! mag gesloten worden...
  #5  
Oud 24-07-08, 13:46
hb88xx hb88xx is offline
• iOS 8.1.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 37
Standaard

BEN kan vast geen UMTS aan. was dat de oplossing
  #6  
Oud 24-07-08, 22:30
walk3r walk3r is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ben langs de TM shop geweest en die gaven mij een nieuwe sim, binnen 2 min alles geregeld incl nummer overzetten!
  #7  
Oud 21-08-08, 11:28
wbs wbs is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 11
Standaard Ben kaart

Ik had hetzelfde probleem.

Oplossing: Ga naar de winkel of bel en vraag een nieuwe Simkaart. Je zal zien dat het koper plaatje anders is dan op de Ben Sim, steek het nieuwe kaartje in je foon en hij werkt.

Wil je geen onnodig hoge rekening? Kijk dan even hier > T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE

Bij mij werkt alles nu perfect!
  #8  
Oud 21-08-08, 19:36
fbdbfd fbdbfd is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

't probleem is niet dat de SIMkaart te oud is, maar dat 'ie niet de goede info heeft voor de SIM-lock in de iPhone. Een gewone SIM werkt prima in een iPhone 3G, dan krijg je alleen geen UMTS-signaal. Ik heb voordat ik daadwerkelijk een iPhone 3G kocht m'n oude Vodafone SIM (een prehistorische zonder USIM) in een demomodel gepropt en dat ging prima. Alleen dus geen 3G.
  #9  
Oud 21-08-08, 19:47
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbdbfd Bekijk bericht
'. Een gewone SIM werkt prima in een iPhone 3G, dan krijg je alleen geen UMTS-signaal. .
De BEN kaartjes hadden 2 * 4 contactstroken, de huidige hebben maar 2 * 3 contactstroken. Bij de meeste GSM's kun je ze door elkaar gebruiken. Maar niet bij de iPhone daar heeft Apple het, in zijn (eigen)wijsheid, nodig gevonden de contactjes in de telefoon net ietsjes anders te plaatsen.
  #10  
Oud 22-08-08, 08:52
wbs wbs is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 11
Standaard

Ga nu maar een nieuwe Simkaart halen en je zal zien/bemerken dat de iPhone gewoon werkt zoals het moet werken. Heb je geen "onbeperkt" internet op je abonnement neem even een kijkje op Home Directe link> T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) Porrit iPhone algemeen 3 08-12-11 21:47
Ben Simkaart in T-Mobile gelockte iPhone 3G Tom! Overige providers Nederland 17 31-10-10 10:14
iPhone: oude iphone uit US jailbreaken, simkaart niet goed :( abc999 Jailbreak 3 31-08-10 19:35
Ben simkaart en T-mobile gelockte iPhone 3GS Hemmik Overige providers Nederland 4 02-08-10 13:44
Windows: Nieuwe simkaart met oude telefoonnummer vuurvreter iTunes 4 13-02-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.